Šta je novo?

Privatni prevoznici

Veće šanse su da će citare prebaciti na ove jače gradske dvocifrene linije 52, 73, 88, možda i na 706.
Potez 600 će pre dobiti starije razdrndane konekte što se voze na 52, 73 i 88.
Zameniće stare krš istrošene conecte poput 70069, 70070, 70076, 70077,70112, 70113 itd,i naravno popuniti polaske gde šalju solo a po ugovoru predviđen je zglob.
 
Nije opran par meseci. Strelin na 73
1000009424.jpg
 
U zadnje vreme se povampirili Maz-ovi, Transprodukt na ulicu pušta 2 ili 3 komada, takodje Dumeco šalje na 42, a video sam i jednog Clc na 94, a provozao sam se jednim na 47 mislim da je Presto bio prevoznik.
 
На 49 је редован MAZ 203.088. На 59 их има доста, Престоничко их редовно пушта у саобраћај, провуче се и по који Гуштеров или Црчков. Думеко их има највише и већина ради најчешће на 46.
 
Турска срања бар изгледају споља модерније, маз је возило 20. века ужас и катастрофа.
Bolje bilo koji turski ili kineski krs nego ta raspala kanta, trebalo bi zakonom zabraniti uvoz mazova i liaza, i odmah ih povuci sve sa ulice u celoj Srbiji.
Појединима да даш најбољи бус на свету не би им одговарало
 
U zadnje vreme se povampirili Maz-ovi, Transprodukt na ulicu pušta 2 ili 3 komada, takodje Dumeco šalje na 42, a video sam i jednog Clc na 94, a provozao sam se jednim na 47 mislim da je Presto bio prevoznik.
Moguće da je izmenom ugovora moda i skinuta ona stavka o zameni E5 buseva, pa možda i ostanu. A možda ih sad plaćaju drugačije, pa im se više isplati da ih puštaju na ulicu nego ranije
 
Њима се свакако више исплати да експлоатишу старија возила по цео дан него нова јер су одавно отплаћена.
 
Moguće da je izmenom ugovora moda i skinuta ona stavka o zameni E5 buseva, pa možda i ostanu. A možda ih sad plaćaju drugačije, pa im se više isplati da ih puštaju na ulicu nego ranije
Nikad nije ni postojala, niti sad sa ovim aneksom postoji. Smeju MAZovi da rade do navršavanja 10. godine starosti. Odakle nekome da ne smeju da rade do jula, pa onda do septembra ne znam.
 
Nikad nije ni postojala, niti sad sa ovim aneksom postoji. Smeju MAZovi da rade do navršavanja 10. godine starosti. Odakle nekome da ne smeju da rade do jula, pa onda do septembra ne znam.
Postojala je klauzula da vozila koja nisu E6 norme moraju da se zamene nakon 9 meseci, što se nije desilo, a onda smo mislili da su ih promuvali kao rezervna vozila, koja su trebala da se zamene nakon 12 meseci. Ipak od toga nije bilo ništa.
Takođe ne bih se složio da im se više isplate stara vozila, jer do sad su privatnici imali bonus od 20% na nova vozila, što im za 5 godina rada znači još jedno potpuno novo vozilo koje si dobio samo u toj razlici u plaćanju. Tom logikom svi privatnici komotno mogu da zamene sva vozila nakon 5 godina rada, koliko se plaćaju sa tih 20% bonusa, a da ta polovna vozila prodaju i uzmu i tu nešto. Ipak, nisu svi privatnici Strela i neki imaju problema sa uzimanjem kredita i onda tako nešto ne rade, nego eksploatišu stara vozila koliko god mogu.
 
Ni u modelu ugovora, ni u tehničkoj specifikaciji iz prve verzije ugovora ne postoji ijedna stavka vezana za vozila Euro 5 norme.
 
Moram da pohvalim Strelu na 307 po pitanju modela vozila koje su počeli da šalju. Pored Conecta kog smo imali priliku 01.09. po prvi put da vidimo na ovoj liniji, od tada više nemamo isključivo Cobre kao do skoro, već sve češće upadaju i Otokari.
 
Jel ostao neki prevoznik sa Temsama u BG-u, znam da ih je Arriva imala, al od kad su se oni povukli, ne viđam više Temse na ulicama.
 
Da ne kažem po prvi put, ali imao sam danas sasvim prijatno iskustvo sa vozačem na A1 sa aerodroma.
Čovek js srednjih godina, ali baš je učtiv, pomaže svima sa koferima, pitao je sve dokle idu da zna kako da se organizuje sa trasom, pa smo do Slavije stigli za fazon 20 minuta. Priča tečno Engleski, sasvim korektno vozio i pitao me je čak sa kog leta dolazim da zna da li da sačeka još koji minut za ostale. (Doduše ja sam samo dočekao prijatelje iz Zürich)

Samo mi je krivo što nisam video GB od Sprintera, morao sam sa koferom da se j*bem, (neki sa A4 listom i malo je farba na haubi izbledela), jer sam želeo da pošaljem kompliment.
 
Nisam siguran, pa ako neko ima odgovor značilo bi. Da li svi zglobni mercedes benz citari koji su trenutno u vlasništvu strele Obrenovac obavezuju putnika da stisne senzor spolja/taster stop za otvaranje vrata ili može vozač bilo koja vrata pojedinačno da otvori u pojedinim primercima?

PS Drugi put da se desi zglobni citaro (П70555) da upadne i vozi ceo dan na 601 :love:
 
Vozaci znaju da prelepe tastere stop Izolir trakama, tako da se vrata odmah otvaraju čim pritisne taster za otvaranje i stanicnu kočnicu
 
Vrh