Šta je novo?

Privatni prevoznici

Naravno, šutnuli su jedan Crossway i na 601, pozadi, iza drugih vratiju skoro pa da ne može da se stoji, a i pošto je LE, onaj stepenik je baš zeznut, neko može da se povredi u gužvi.

Za vreme GSP-a sam makar imao trovratni autobus, može li makar tako nešto Strelo? 🤌
Iveco je samo vikendom na 601, tako da ništa strašno.
 
Danas je vozač iz Kenije na linijii 511 vozio autobus privatnog prevoznika C&LC group u suprotnom smeru. Vozači iz Kenije i Šri Lanke ne znaju srpski jezik pa ne razumeju uputstva za izmene linija koja dobijaju na tabletu iz operativnog centra Sekretarijata za javni prevoz. Pored toga ovi vozači dolaze iz zemalja koje voze levom stranom ulice što dovodi do situacija da oni u stresnim situaciama "zaboravljaju" da voze desnom stranom i vraćaju se na levu stranu što je pravilo u Srbiji.Uprava grada Beograda mora hitno da reguliše rad vozača iz inostrastva koji voze autobuse javnog prevoza inače je samo pitanje dana kada će oni izazvati saobraćajnu nesreća sa izgubljenim životima!

 
Danas je vozač iz Kenije na linijii 511 vozio autobus privatnog prevoznika C&LC group u suprotnom smeru. Vozači iz Kenije i Šri Lanke ne znaju srpski jezik pa ne razumeju uputstva za izmene linija koja dobijaju na tabletu iz operativnog centra Sekretarijata za javni prevoz. Pored toga ovi vozači dolaze iz zemalja koje voze levom stranom ulice što dovodi do situacija da oni u stresnim situaciama "zaboravljaju" da voze desnom stranom i vraćaju se na levu stranu što je pravilo u Srbiji.Uprava grada Beograda mora hitno da reguliše rad vozača iz inostrastva koji voze autobuse javnog prevoza inače je samo pitanje dana kada će oni izazvati saobraćajnu nesreća sa izgubljenim životima!

Ja se maltretiram godinu dana oko upisa D kategorije, cpc sertifikata i ostalog, a oni dođu u Srbiju i preko noći dobiju sve kategorije i sednu za volan. Bruka i sramota. Stvarno nisam rasista i nemam ništa protiv njih, ali nek oni prođu istu obuku kao svi mi u Srbiji, pa onda za volan, ma da je i to nefer jer bi oni trebali da imaju i veću obuku od nas iz razloga što svi mi domaći vozači imamo iskustva u saobraćaju u Beogradu i samo nam treba osecaj za gabarite vozila.
I što je najveća ironija, ja sam apsolutno sve položio iz prve i opet će sve na kraju trajati godinu dana, a mogu da zamislim koliko bih još čekao da sam na nekom ispitu pao.
Ko želi da polaže za vozača, nek se spremi na po mesec dana čekanja za teorijski i praktičan ispit za D, pa onda na 3 meseca čekanja da se agencija smiluje da organizuje cpc ispit, taman da sve što si učio u centru za obuku zaboraviš i na kraju svega da čekaš mesec dana na izdavanje cpc kartice i ako si mlađi od 24 godine na upisivanje D kategorije u vozačku.
 
Poslednja izmena:
Nisu ti ništa krivi ti nesretnici koji kao i naši idu trbuhom za kruhom. Kriva je naša gradska vlast koja uništava GSP putem "besplatnog" javnog prevoza i privatizacijom GSP-a putem privatnih prevoznika koji uvoze vozače iz Azije bez znanja srpskog. Da bi cena rada bila niska ne uslovljavaju vozače ni poznavanjem srpskog na nivou B1, jer je u interesu vlasti da cena rada što bude niža pri čemu uvoz radnika iz još nesrećenijih država od naše to rešava. Zato ćemo uskoro dobiti i vozače iz Gane. Samo je pitanje dana kada će zbog tih vozača neko poginuti.
 
Nisu ti ništa krivi ti nesretnici koji kao i naši idu trbuhom za kruhom. Kriva je naša gradska vlast koja uništava GSP putem "besplatnog" javnog prevoza i privatizacijom GSP-a putem privatnih prevoznika koji uvoze vozače iz Azije bez znanja srpskog. Da bi cena rada bila niska ne uslovljavaju vozače ni poznavanjem srpskog na nivou B1, jer je u interesu vlasti da cena rada što bude niža pri čemu uvoz radnika iz još nesrećenijih država od naše to rešava. Zato ćemo uskoro dobiti i vozače iz Gane. Samo je pitanje dana kada će zbog tih vozača neko poginuti.
Apsolutno nisu oni ništa krivi, ali njihove D kategorije ne bi smele da budu priznate u Srbiji jer ko zna kako oni uopšte i dobiju te dozvole i kakvo im je polaganje u njihovim zemljama (Ako uopšte i polažu. Evo imamo primer gde Nemačka ne priznaje dozvole C i D kategorije iz Bosne i vozači odatle moraju da polažu ispočetka od nule iz razloga što Bosna nije usklađena sa standardima polaganja u EU.
 
Da li će iko zahtevati da se podvrgnu polaganju ponovnog ispita za D kategoriju svi koji nisu polagali po našim kriterijumima?
 
Ovi strani vozači pored toga što brkaju smerove, gledaju u telefone i prave prekršaje - ne umeju ni da voze lepo. Čak ni po ravnom i pravom.

Naši srpski vozači isto pate od onog sindroma gas do daske - kočnica do daske. Ali ne rade to svake sekunde. Nego cimaju i zalete se neko vreme, pa onda koče. A ovi indusi, nepalci šta su već... oni bukvalno stalno gas - kočnica - gas - kočnica - gas - kočnica. Ne može da prođe 100 metara čiste i prohodne ulice a da iscima gas i kočnicu 20 puta. Mnogo me nervira to nekad, danas mi došlo da iskritikujem jednog ali reko lik verovatno ni ne ume drugačije. A ne bi me ni razumeo.
 
Vrh