Šta je novo?

Privatni prevoznici

Iveco na 860
1000005226.jpg
 
Они нека га тако зову, народ нека верује у бајке.
 
Pukla mu je prednja leva guma.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Шта мислите да ли ће на 79 макар једанпут упалити климу током ове сезоне, или ће се онда превише брзо испразнити батерија... Већ пар дана унутра је пакао. Али зато ако пређем на 26 у Хајер, тамо је -15С хах
 
Шта мислите да ли ће на 79 макар једанпут упалити климу током ове сезоне, или ће се онда превише брзо испразнити батерија... Већ пар дана унутра је пакао. Али зато ако пређем на 26 у Хајер, тамо је -15С хах
Ćurda je puko skroz sa tim električnim busevima, pa sad nemaju para za više buseva i farbaju u plavo Otokare iz 2021.
 
Skinuli su nalepnicu prevoznika pri farbanju iako je bila zalepljena na prozoru.
 
Zdravo.

Električni autobusi na liniji 79, da li je tačno da se pune dizel generatorima?
 
Istina je, pune se na taj način. Pranje para preko lažne ekologije sa tim e-busevima.
Zapravo su se jako opekli sa tim jer imaju subvenciju samo 20%, a daleko skuplje su plaćeni nego dizel autobusi, a ne mogu da odrade ceo dan na liniji i sad im 13 elektrobusa nije dovoljno da pokrije 11 polazaka na 79 i zato su danas izašla 2 dizel Otokara na 79 i to je svakodnevna pojava. Uz sve to ih pune dizel agregatima, pa opet plaćaju naftu kao da imaju dizel autobuse i tu ne štede ništa.
 
Zapravo su se jako opekli sa tim jer imaju subvenciju samo 20%, a daleko skuplje su plaćeni nego dizel autobusi, a ne mogu da odrade ceo dan na liniji i sad im 13 elektrobusa nije dovoljno da pokrije 11 polazaka na 79 i zato su danas izašla 2 dizel Otokara na 79 i to je svakodnevna pojava. Uz sve to ih pune dizel agregatima, pa opet plaćaju naftu kao da imaju dizel autobuse i tu ne štede ništa.
nisu te egzibicije sa električarima za privatnike. Drugo su GSP i JGSP Novi Sad.
 
Jel neko zna kako se LDM pokazao na potezu 400?
Ja bih bio oprezan i češće LDM proveravao za svaki slučaj.
Sada su odlični sa autobusima (nisu LE tip šta da mu radim), ne vidim manu oko higijene u ovom trenutku.
Kako su u početku dobri, morali bi da nastave tako i posle par godina, a ne da imam horor od nehigijene, bezbednosti i (ne)funkcionalnosti klime ili grejanja u skladu sa vremenom.

Linija 400 sezonska, odlično poštuju red vožnje i klima super radi u bmc. Jedino što izgleda samo azijati voze tu liniju. Vozio se baš početkom maja.
401 i 402, pa solidni su sa intervalom i redom vožnje, ali radnim danima ponekad se desi mali voz. Tip autobusa uglavnom bmc, nekad izađu one dve "kršine" (razdrndana kobra i maz) gde moram da zamerim rad klima uređaja. Trenutni toplotni talas taman za test.
408 dobar, čak malo pojačana linija iako ide do opštine Sopot (Ralja). Red vožnje uglavnom poštuju, klima radi, nisu prljavi.
Minibus linije 404, 406, 409 ću samo reći da su čisto ok. Ne mogu posebno komentarisati.
Mane:
Malo sam zabrinut što ima neuobičajeno puno stranih vozača. Ovde možda izjava zvuči ksenofobična ili rasistička, samo što nažalost postoji opravdan strah kakvi su ti strani vozači. LDM nema baš problematične strance, ima i naše vozače normalno.
I nervira me što su i oni zbog stranaca nalepili na svakom autobusu (bmc) molbu da se stisne taster za izlaz. Za ovo bi trebalo da postoji pravilo, a ne da primenjuju to kako im se ćefne. Bilo oni ili gsp ili bilo koji privatnik, treba da se standardizuje praksa i stavi jasno pravilo da li je obavezno stiskanje tastera ili mora vozač da gleda bez obzira na okolnosti. Dok za gsp vozila i njihove linije i ne moraš to da radiš, kod ldm izgleda treba to raditi u slučaju potrebe za izlazak iz vozila. Ja uredno pritiskam taster stop kad sam u nekoj trocifrenoj liniji (ponekad i kad ne izlazim pošto mi se desilo par puta sa ldm Hindusima da sam stisnuo taster nekom drugom putniku kako bi izašao jer ne postoji pravilo da mora to da uradi).
 
Poslednja izmena:
Ja bih bio oprezan i češće LDM proveravao za svaki slučaj.
Sada su odlični sa autobusima (nisu LE tip šta da mu radim), ne vidim manu oko higijene u ovom trenutku.
Kako su u početku dobri, morali bi da nastave tako i posle par godina, a ne da imam horor od nehigijene, bezbednosti i (ne)funkcionalnosti klime ili grejanja u skladu sa vremenom.

Linija 400 sezonska, odlično poštuju red vožnje i klima super radi u bmc. Jedino što izgleda samo azijati voze tu liniju. Vozio se baš početkom maja.
401 i 402, pa solidni su sa intervalom i redom vožnje, ali radnim danima ponekad se desi mali voz. Tip autobusa uglavnom bmc, nekad izađu one dve "kršine" (razdrndana kobra i maz) gde moram da zamerim rad klima uređaja. Trenutni toplotni talas taman za test.
408 dobar, čak malo pojačana linija iako ide do opštine Sopot (Ralja). Red vožnje uglavnom poštuju, klima radi, nisu prljavi.
Minibus linije 404, 406, 407, 409 ću samo reći da su čisto ok. Ne mogu posebno komentarisati.
Mane:
Malo sam zabrinut što ima neuobičajeno puno stranih vozača. Ovde možda izjava zvuči ksenofobična ili rasistička, samo što nažalost postoji opravdan strah kakvi su ti strani vozači. LDM nema baš problematične strance, ima i naše vozače normalno.
I nervira me što su i oni zbog stranaca nalepili na svakom autobusu (bmc) molbu da se stisne taster za izlaz. Za ovo bi trebalo da postoji pravilo, a ne da primenjuju to kako im se ćefne. Bilo oni ili gsp ili bilo koji privatnik, treba da se standardizuje praksa i stavi jasno pravilo da li je obavezno stiskanje tastera ili mora vozač da gleda bez obzira na okolnosti. Dok za gsp vozila i njihove linije i ne moraš to da radiš, kod ldm izgleda treba to raditi u slučaju potrebe za izlazak iz vozila. Ja to već radim kad uđem u neku trocifrenu liniju (ponekad i kad ne izlazim pošto mi se desilo par puta sa ldm Hindusima da sam stisnuo taster nekom drugom putniku kako bi izašao jer ne postoji pravilo da mora to da uradi).
bolje i oni, nego GSP sa furunama IK112LE.
 
Vrh