Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.471
- Pohvaljen
- 1.997
U inturima pišti čim predje 75, vrv su počeli u sve da ugraðuju.
Dva simultana za GPS sa dve odvojene mape (dupli GPS ako pitaš Šapića), jedan za kupovinu karata i jedan za ovo, šta god da je.Koji je ovo tip ekrana po redu? Cenim jedno 5-6 model ShitLogic-a.
Ovo jos uvek nije u funkciji, pise No Login. Oni ovaj ekran nisu ni na srpski mogli da prevedu pa nek se snalaze vozaci.Koji je ovo tip ekrana po redu? Cenim jedno 5-6 model ShitLogic-a.
Ko zna šta je to. Sumnjam da je nešto Strelino interno čak štaviše.Ovo jos uvek nije u funkciji, pise No Login. Oni ovaj ekran nisu ni na srpski mogli da prevedu pa nek se snalaze vozaci.
Nije sigurno nesto interno. Verovatno je ovo vezano za dinamicki red voznje zato sto pise pozicija vozila na istoj liniji ispred i iza, pise sledece stajaliste i neke opcije da se kontaktira dispecer.Ko zna šta je to. Sumnjam da je nešto Strelino interno čak štaviše.
ne verujem da će biti dinamički na prigradu. Možda na 860 jer ide često.U inturima pišti čim predje 75, vrv su počeli u sve da ugraðuju.
3-4 novih Otokara su na 94, ali eto našao se jedan na 70 koja je takođe jako profitabilna linija. Takođe se mora reći da Cvrčak nema liniju koja nije profitabilna i da je bukvalno imao da bira koje linije želi, pa se onda Velja Bamiron pobunio.Vraćajte (r)akije, kakav sad bre otokar cng na liniji 70?! (sarkazam)
Često nove cng buseve stave na 94, dugačka linija i još se isplati.
Sećam se tog slučaja, Liaz na 77 beše, ali oni kao firma nisu imali velike posledice. Samo je radnik verovatno osuđen za krivično delo potencijalno, a za sve ostalo, skraćenica d.o.o sve govori, društvo sa OGRANIČENOM odgovornošću.Život je nekada karma.
2011. je njegovo vozilo na okretnici na Zvezdari ubilo dvoje studenata, radnik nije bio prijavljen (tek retroaktivno), a vozilo neispravno. Pritom što se stalno nad tim vozačima iživljavao, nije ih plaćao itd...
Jbg, žao mi, jer je imao dobro održavane autobuse, ali to je neka kosmička pravda, otpasće nekada Bane, C&LC i ostali sigurno kao i on.
Pa ako su radovi onda valjda postuju sve boze sacuvaj prijavljujem uvek kad nesto nepostuju a najvise mi se gadi 307 zbog nepranja vozila gsp je bio makar podnosljiv sto se toga tice i toliko mi nedostajeНа линији 307 пола возача не поштује нову трасу неки скрену код поште а неки наставе главном улицом
Pa kad ne rade ništa i autobus može da prođe glavnom ulicom, zašto da ne idu redovnom trasom i ne gube džabe vreme. Ja isto svojim kolima samo produžim pravo i to je to. Kad krenu da rade asfalt i skroz zauzmu jednu traku, onda će svi ići izmenjenom trasom.На линији 307 пола возача не поштује нову трасу неки скрену код поште а неки наставе главном улицом
Koriste stajališta, meni je stao kod Petra Kočića j jednom kod Zdravstvene stanice.A na 313 vozači na izmenjenom delu trase ne koriste stajališta, bez obzira što zvanično piše da ih koriste, čak su vozila i vidljiva na app na tim stanicama.
Meni od 7-8 puta koliko mi je nailazio od izmene nijednom se nije zaustavio, a kod doma zdravlja jedino i stanu jer iz Leštana gotovo uvek tu neko silazi.Koriste stajališta, meni je stao kod Petra Kočića j jednom kod Zdravstvene stanice.
Да могуће да користе то док мајстори раде јер угл сам их виђао после 4,5 да иду главном само не знам због оног привременог стајалишта у Николе Пашића јер могуће је да се деси да људи чекају аутобус а он не пролази туда. Такође данас случај уместо Јагодинском мајстор прошао Николе Пашића улицом да ли је проценио да му је лакше туда или је дошло до неке измене нзм био сам позади па нисам видео да ли је у Јагодинској било неких препрека или нешто што онемогућава пролазPa kad ne rade ništa i autobus može da prođe glavnom ulicom, zašto da ne idu redovnom trasom i ne gube džabe vreme. Ja isto svojim kolima samo produžim pravo i to je to. Kad krenu da rade asfalt i skroz zauzmu jednu traku, onda će svi ići izmenjenom trasom.
Причао сам са тим возачем што је прошао улицом Николе Пашића, рекао ми је да је асфалт почео да се одрања на самој раскрсници Јагодинске и Белог Брда, може да се деси да му проклиза аутобус и да оде у … Такође на том истом возилу пада висина и зато избегава да иде Јагодинском.Да могуће да користе то док мајстори раде јер угл сам их виђао после 4,5 да иду главном само не знам због оног привременог стајалишта у Николе Пашића јер могуће је да се деси да људи чекају аутобус а он не пролази туда. Такође данас случај уместо Јагодинском мајстор прошао Николе Пашића улицом да ли је проценио да му је лакше туда или је дошло до неке измене нзм био сам позади па нисам видео да ли је у Јагодинској било неких препрека или нешто што онемогућава пролаз
Jedan sa 70364 je danas išao samo kroz Nikole Pašića ka Keju i odatle skrenuo levo. Verovatno se plaše da im ne propadne bus u rupu, jer uvek bus ulegne levim zadnjim točkom.Причао сам са тим возачем што је прошао улицом Николе Пашића, рекао ми је да је асфалт почео да се одрања на самој раскрсници Јагодинске и Белог Брда, може да се деси да му проклиза аутобус и да оде у … Такође на том истом возилу пада висина и зато избегава да иде Јагодинском.
Сад кад боље размислим, боље је да им сад буде редовна траса кроз улицу Николе Пашића него да иду Јагодинском. Бусеви и камиони су направили оно улегнуће и сад је толико небезбедно да само чекам дан кад ће неки аутобус да пропадне у ту рупу.Jedan sa 70364 je danas išao samo kroz Nikole Pašića ka Keju i odatle skrenuo levo. Verovatno se plaše da im ne propadne bus u rupu, jer uvek bus ulegne levim zadnjim točkom.