Šta je novo?

Privatni prevoznici

461, 462, 463, 491, 492, 493, 494, 494A, 499, 560, 560A, 560E, 561, 561A, 5535 uzima Strela
А Сопот и Ластин потез 300? Ласту Обреновац ће узети Стрела сигурно, комплетан Лазаревац Ластра, тако да мислим да ће Стрела узети и Сопот и Ластин потез 300.
 
Isplative su najviše za Srboauto, osiguravajuća društva i MB servis Emil Frey s obzirom na stanje trasa, konstantno preopterećenje vozila i učestalih sudara koja bi imala (i ovako ih lupaju često na manje zahtevnim linijama).
 
Da li je Strela počela da nabavlja nova vozila za preuzimanje Lastinih linija koje idu ka Beogradu?
 
Conecto, kako ja volim da ga zovem "bus od kartona", a u pozadini se i čuje zašto baš tako.
Inače, nema ni punih 2 godine rada.

Dopada mi se radni prostor vozača, samo fali staklena pregrada.

 
Ti su bili stvarno OK, pa i one starije generacija Conecta I + II isto stvarno korektna vozila.
Ali danas što izlazi bože sačuvaj, oni Hibridi što su izašli na 100 / 700 su od početka krenuli da cvrče.

Nekim tim sličnim putem je krenula i Cobra.
 
Poštovanje nov sam na forumu.Hteo bih da podelim svoja iskustva sa nišexpressom. Radim kao vozač u gradskom saobraćaju i evo mojih utisaka za Niš.Predugačke smene,posebno u gradskom saobraćaju, povećan rizik od nezgoda zbog nakupljenog umora kod vozača.Ovde se radi 6 dana u nedelji bez izuzetka a smene su između 8 i 11 sati.Kada na to dodamo vreme na kraju popodnevne smene u garaži koje je potrebno za tankiranje autobusa i čekanje reda za pranje, pa nakon toga vaš povratak kući sa čamurlijskog puta dobijamo odsustvo od kuće celih 12h ! Ako radite ujutru morate preuzeti autobus u garaži 45min pre uključenja na liniju a nakon završetka svakako morate opet do garaže ako ste ujutru ostavili auto tamo.Obrni okreni slično vam dođe prepodne i popodne da radite.Organizacija je katastrofalna zbog manjka vozača i zbog pohlepe rukovodstva firme da maksimalno eksploatišu vozače da bi firma održala sve linije i ture, kako bi ubrala što veći profit.Dispečeri i drugi nadređeni nemaju pojma o saobraćaju kao ni o organizaciji, neretko se dešava da vas pošalju na liniju na koju nikad niste bili u životu, bez putnog naloga i bez table.Sugerišu vam da pitate putnike koji se voze da vam pričaju gde je ruta i gde su stanice.TEŠKE NEBULOZE.Dosta autobusa koji se koriste u gradu nemaju pojas za vozača i u lošem su tehničkom stanju ali zato imaju video nadzor i AUDIO nadzor koji je NELEGALAN! Snimaju zvuk kod vozača potpuno nelegalno kao neka prislušna laboratorija i pored par tužbi od konduktera oni i dalje nastavljaju sa time.Ljudi koji rade ovde su intelektualno ograničeni i ništa pametno nećete čuti,mahom su iz okoline Niša,Leskovca,Prokuplja,Aleksinca itd... I svi liče jedni na druge.Generalno loši međuljudski odnosi, čast izuzecima.Na izlazu iz garaže radnici iz nifona koji "čuvaju" nišexpress rade NELEGALNO alko testiranje svih vozača koji kreću na liniju.Do nedavno imali su migrante njih desetak iz Šri Lanke koji su vozili gradske linije,njima su dušu vadili sa najdužim smenama a spavali su na glavnoj autobuskoj u prostorijama Nišexpress-a.Takođe svedok sam i jednog incidenta kada je jedan od njih napao nožem drugog zbog nedostatka hrane.Kasnije je taj jedan migrant koji je bio prebačen u BG da vozi, izazvao nezgodu kada je udario u drugu autobus zbog premora i ozbiljno povredio dosta ljudi Bilo kako bilo ovo je jedna pohlepna firma u kojoj nema mesta za normalne radnike i zato će uvek da imaju problem sa nedostatkom kadrova.
 
У Београду, овим вашим Контејнерима су забаговали СТОП тастере. Сад морам да се дерем кад мигрант неће да стане а има излаз. У Београду не знају за ред вожње, не знају да возе ни ваши ни мигранти, контејнери се већ распадају, крећу у конвоју, крате и иду истим целог дана, интервал наиласка не постоји. Напоље из Београда!
 
Poslednja izmena:
Poštovanje nov sam na forumu.Hteo bih da podelim svoja iskustva sa nišexpressom. Radim kao vozač u gradskom saobraćaju i evo mojih utisaka za Niš.Predugačke smene,posebno u gradskom saobraćaju, povećan rizik od nezgoda zbog nakupljenog umora kod vozača.Ovde se radi 6 dana u nedelji bez izuzetka a smene su između 8 i 11 sati.Kada na to dodamo vreme na kraju popodnevne smene u garaži koje je potrebno za tankiranje autobusa i čekanje reda za pranje, pa nakon toga vaš povratak kući sa čamurlijskog puta dobijamo odsustvo od kuće celih 12h ! Ako radite ujutru morate preuzeti autobus u garaži 45min pre uključenja na liniju a nakon završetka svakako morate opet do garaže ako ste ujutru ostavili auto tamo.Obrni okreni slično vam dođe prepodne i popodne da radite.Organizacija je katastrofalna zbog manjka vozača i zbog pohlepe rukovodstva firme da maksimalno eksploatišu vozače da bi firma održala sve linije i ture, kako bi ubrala što veći profit.Dispečeri i drugi nadređeni nemaju pojma o saobraćaju kao ni o organizaciji, neretko se dešava da vas pošalju na liniju na koju nikad niste bili u životu, bez putnog naloga i bez table.Sugerišu vam da pitate putnike koji se voze da vam pričaju gde je ruta i gde su stanice.TEŠKE NEBULOZE.Dosta autobusa koji se koriste u gradu nemaju pojas za vozača i u lošem su tehničkom stanju ali zato imaju video nadzor i AUDIO nadzor koji je NELEGALAN! Snimaju zvuk kod vozača potpuno nelegalno kao neka prislušna laboratorija i pored par tužbi od konduktera oni i dalje nastavljaju sa time.Ljudi koji rade ovde su intelektualno ograničeni i ništa pametno nećete čuti,mahom su iz okoline Niša,Leskovca,Prokuplja,Aleksinca itd... I svi liče jedni na druge.Generalno loši međuljudski odnosi, čast izuzecima.Na izlazu iz garaže radnici iz nifona koji "čuvaju" nišexpress rade NELEGALNO alko testiranje svih vozača koji kreću na liniju.Do nedavno imali su migrante njih desetak iz Šri Lanke koji su vozili gradske linije,njima su dušu vadili sa najdužim smenama a spavali su na glavnoj autobuskoj u prostorijama Nišexpress-a.Takođe svedok sam i jednog incidenta kada je jedan od njih napao nožem drugog zbog nedostatka hrane.Kasnije je taj jedan migrant koji je bio prebačen u BG da vozi, izazvao nezgodu kada je udario u drugu autobus zbog premora i ozbiljno povredio dosta ljudi Bilo kako bilo ovo je jedna pohlepna firma u kojoj nema mesta za normalne radnike i zato će uvek da imaju problem sa nedostatkom kadrova.
Slažem se sa tobom, a koliko njih plaćaju ako rade po 11 sati?
 
Vrh