Šta je novo?

Privatni prevoznici

Prijavljuj(te) nerealizovane polaske i svako odstupanje od uobičajenog. Ja sam pre neki dan u Pere Velimirovića, na delu od Borske do Milana Blagojevića Španca video 4 vozila. Tri su išla jedan za drugim, a četvrti je bio udaljen 50m. Prijavio sam, ali nisam dobio (još uvek) odgovor.​
 
Шта се дешава више са линијом 42??? Откако је Думеко преузео/купио линију, поласци ка Петловом брду су катастрофа. Изађем у Раковици из воза и чекам 42-ку по 40-50 минута да би стигао до Певца. Што је најгоре, нисам једини али по већ устаљеном српском обичају нико се наравно не буни и не предузима ништа.

Да л' неко има било какву информацију да ли је ово нешто само привремено или боље да се навикнемо и на ово срање?!
Ја немам проблема са Думеком на 42, не пратим ред вожње али кад год сам чекао доле наишао је у нормалном временском периоду.
 
Jutros sam se vozio u Bivšem Bamironov Conecto koji je banbus kupio i ofarban je u Nemanjićko plavo i zamenio Displej od Akie i odlično kida
1000009928.jpg
 
Сећам се кад су се први пут појавили Конекти на 94 пре пар година, који је то био спејш шатл у односу на тадашњи возни парк (на свим линијама у Београду). Драго ми је да их има много више, посебно се обрадујем зглобним конектима на 73, 601...
 
Сећам се кад су се први пут појавили Конекти на 94 пре пар година, који је то био спејш шатл у односу на тадашњи возни парк (на свим линијама у Београду). Драго ми је да их има много више, посебно се обрадујем зглобним конектима на 73, 601...
Po meni su odlični busevi, naročito te starije serije koje je imao Bamiron i Strela. Nešto je lošiji kvalitet kod Conecto hybrid solo serije, ali su opet spejs šatl za Bmc, Akie i Cobre.
 
Сећам се кад су се први пут појавили Конекти на 94 пре пар година, који је то био спејш шатл у односу на тадашњи возни парк (на свим линијама у Београду). Драго ми је да их има много више, посебно се обрадујем зглобним конектима на 73, 601...
Tek sad su spejs šatl s obzirom da grad postaje preplavljen BMC-om, Cobrama i Akiom. Bez obzira što se smatraju Mercedesom za sirotinju, ipak su pojam naspram navedena tri proizvođača i osveženje u monotiniji javnog prevoza.
Za Banbus i liniju 50 su naročito osveženje. Ova dva Conecta su i nešto najbolje što je izašlo na 50 u zadnjih 10 godina.
 
Danas se vozim 309 i pitam vozaca zbog cega nema autobusa na aplikaciji ili ga ima al se ne pojavljuje reko mi je da nije to do njih upaljeni su i gps i sve ali problem je u centrali njihovoj
 
Haha pa kad se neposlušna raja samo u njemu još ne švercuje (veli kradonačelnik Šapićštajn što švercere časti duplo jačim taktom u jednom smeru, a sve redovne platiše kažnjava polučasovnim čekanjem u suprotnom kraj bušotina za metro).

Inače, podelio bih prve utiske nove-stare 30.

Crveni, poprilično zapušten (da ne kažem razdrndan) Otokar P42623 (u aplikaciji virtuelni P22012) krenuo u 12:03. Tri minuta poranio za 12:06 (koji je uz naredna dva polaska na busevi.com prikazan da zapravo kasni, dok je prethodni bio u 11:45 po novom skelet-redu vožnje).

Na dušanovačkom nadvožnjaku iznad autoputa zadnja vrata se sama otvorila. Jedva uspeo da pređe na drugu stranu, stao u kolonu iza semafora pa opet.

Vozač naglo kreće, koči, živčano pipka gas, toliko da se stari ljudi pridržavajući se šetaju par koraka napred-nazad. Mučibaba-Trans, nema šta.

Ljudi komentarišu kako ne znaju kad će uopšte da krene, kako nema slobodnih sedišta već na drugoj stanici (Umljenovićeva). Na trećoj se već poređaju uz prozor s leve strane na sredini tako da spolja izgleda pun iako se ni do Zaplanjske nije dovukao na liniji s intervalom srozanim na nivo 70 (poražavajuće za liniju koja bi kao alternativa šlogiranoj 29, moguća ispomoć 26 i 31 produženjem do Dorćola mogla daleko frekventnije da saobraća).

Svi nešto gunđaju, iako većina verujem ni ne zna da je promenjen prevoznik (koji je držao još od uvođenja, pre trole kad je saobraćala kao sadašnja 37). Vidi se da im smeta promena. Ajde da je samo o tome reč, već je u pitanju dijametralno različita pružena usluga u odnosu na donedavno 51. Praktično preslikane loše osobine Kosmaja, od nehomogenog voznog parka, različitih kolor šema, loše higijene do nepoštovanja polazaka, što je kao nedovoljno moralo biti ukrašeno lošim kvalitetom vožnje.

Napredan Grad je izgleda ostao zaboravan samo po pitanju samog napretka, pa nikako da se seti da nazovi terminusu konačno opravda ime redovnim slanjem pauka u Medakovićevu, zamenom praistorijske pečurke savremenim stajalištem opremljenim klupama i displejima, svakako ispravnim.

Možda sam imao prevelika očekivanja, ali nadao sam se da će od tri pišljiva vozila prevoznik uspeti da skrpi isti model čistih, održavanih plavih vozila i obezbedi profesionalnu posadu, a grad da dovede terminus na nivo 21. veka (tim pre u slučaju produženja). Ne, ništa, ma još gore, iako 29 samo kupuju vreme autobusizacijom drugih linija.

Btw. kad već pomenu nemanjićko plavu juče prvi put videh plavo vozilo u saobraćaju, i to baš solo Conecto u Despota Stefana. Prošle nedelje sam video samo jedan Conecto G parkiran u pogonu Novi Beograd uz ogradu (sa žutim Japancima i N rashodima u pozadini, kao znak da je proces zaposedanja GSP već započet).

Uživo izgledaju svetlije, pogotovo na suncu. U mraku tamnije, mada moram priznati da im ta nijansa dobro stoji budući da nije toliko tamna kao ona traka sa žute kolor šeme. Deluje da se radi o RAL 5002 "Ultramarine blue", dok je stara "prljavo-plava"-teget na žutoj pozadini (izrazito ružna kombinacija koja je unakazila tada nove Solarise) bila RAL 5013 "Cobalt blue". Ova nova jeste prilično tamna, ali ipak "plavlja" od stare trake.
 
Svi nešto gunđaju, iako većina verujem ni ne zna da je promenjen prevoznik (koji je držao još od uvođenja, pre trole kad je saobraćala kao sadašnja 37).
Kad je tako išla? Možda misliš na 31 do Studentskog trga. Jedina bitnije različita trasa za koju znam da je imala pre sadašnje je od Slavije do Avale, čiji su kraci razdvojeni u linije poteza 400.
 
Kad je tako išla? Možda misliš na 31 do Studentskog trga. Jedina bitnije različita trasa za koju znam da je imala pre sadašnje je od Slavije do Avale, čiji su kraci razdvojeni u linije poteza 400.
Mislio sam na takt, Išla je kao 31 so Kališa, al na 6min, zapravo nešto češće od pojačane 37 poput redukovane (sadašnja) 23 koja je tada išla na 10min kao 55.

30 je bila razorena uvođenjem 29 i pojačavanjem 26 sa trasom više izolovanom od trole. Druga linija upropaštena zbog paralelnog pojačavanja drugih linija i uvođenja ultrafrekventne, kasnije ultranepouzdane trole jeste 42.

Kada se sagleda dužina 42 i stanje 29 i 41 i mogućnost produženja 30 obe linije bi se mogle pojačati. Ali ne, preče je uvođenje nove-stare 94-ke s brojem manje, gomilanje solo na 52. Niko se ne buni.
 
Screenshot_20241030_192215_edit_144245391678305.jpg

Јел ово још увек гсп помаже цлц на 534 и да ли неко зна које је марке ово возило гсп-а?
 
Vrh