Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pitam se zašto sekretarijar za sve linije uredno promeni red vožnje, samo ih mrzi da promene na 57
Sekretarijat je dve nedelje naknadno promenio red vožnje, ali tek nakon prijave. Trenutno je na snazi izmena na 23/53, pa je 57 značajno pojačana, ali bez bilo kakvog detaljnog obaveštenja i privremeno izdatog reda vožnje. Većina ljudi od Požeške pešači prema Kosutnjaku i ka Golfu, očekuju da linija saobraća na 40 minuta, a u stvari je interval znatno kraći.
 
Sekretarijat je dve nedelje naknadno promenio red vožnje, ali tek nakon prijave. Trenutno je na snazi izmena na 23/53, pa je 57 značajno pojačana, ali bez bilo kakvog detaljnog obaveštenja i privremeno izdatog reda vožnje. Većina ljudi od Požeške pešači prema Kosutnjaku i ka Golfu, očekuju da linija saobraća na 40 minuta, a u stvari je interval znatno kraći.
I evo opet i pored 4 vozila koja treba da idu na 10 minuta idu 3 za redom, bukvalno jedan za drugim i onda 30 minuta nema ni jednog. Iz dana u dan sve isto. Ako se ne reši do 1.11 moraću lično da idem u sekretarijat sa ištampanim prijavama i videima kao dokaz da idu zajedno. Sinoć je i promašio trasu pa rikverc, jedva se izvukao.
20241026_193301.jpg
 
Град и секретаријат је крив за све што се дешава. Прво неспремност што се тиче дисплеја који још плус нису усаглашени... Да не причам о фирми која ради уградњу гпс система и плаћања карата... Све се знало унапред и зашто се касни и зашто је све неспрмено. Град није прописао тачне рокове и не врши се никаква контрола управо због тога. Да додам на све лудости са дипслејима, гпс системом, куповином карата, најавама у возлима, мањком возила/возача... Они још фарбају возила у плаву боју, па пола ствари не функционише како треба. Видим и да то фарбање не иде баш весело. ГСП добио нове БМЦ дупле аутбоусе као од ЦЛЦ и црвени су јер је таква била поруџбина и још црвене шипке. Биће весело црвене шипке - плави аутобуси. Да се питам прописао бих да до одређеног датума сва возла морају имати гпс систем и могућност куповине карте и ко не испуни казне и такође казне за оне возаче који не користе исправне гпс системе.
 
A sta sa vozačem koji ne ugasi sistem i pokazuje displej da vozilo dolazi i samo projuri
Kao što rade na 3a 4 prodju u sat vremena ni jedan ne staje svi uredno kao da kupe putnike
20241027_145306.jpg
 
Super za par godina ce da nam ukinu javni prevoz ima samo da se vozimo letecim taksijima😝
 
Da zaposljavaju crnce u gspu bilo bi mnogo lakse nebi uzimali linije uopste
 
Da zaposljavaju crnce u gspu bilo bi mnogo lakse nebi uzimali linije uopste
Да је нормална држава не би се ти црнци ни доводили већ би се повећавале плате нашим возачима. Једноставно их је превише отишло преко.
Такође неко да дође до лиценце за возача аутобуса мора прво да има Б и Ц, што се у средњошколским смеровима Возач моторних возила може стећи са 19 година. Остало ништа пре 21 године, а живимо у времену у којем је време новац тако да и ако се положе све те силне категорије (Б,Ц,Д,Е) ето понуде из Немачке и auf Wiedersehen
 
Да је нормална држава не би се ти црнци ни доводили већ би се повећавале плате нашим возачима. Једноставно их је превише отишло преко.
Такође неко да дође до лиценце за возача аутобуса мора прво да има Б и Ц, што се у средњошколским смеровима Возач моторних возила може стећи са 19 година. Остало ништа пре 21 године, а живимо у времену у којем је време новац тако да и ако се положе све те силне категорије (Б,Ц,Д,Е) ето понуде из Немачке и auf Wiedersehen
100% tačno, Gsp su ukanalili sa linijama koje su pakao, a lakše linije drže privatnici kod kojih su uslovi loši iz razloga što dovode crnce koji rade za 500 evra i obezbede im neku šupu gde vrv strpaju njih 15 i plate uz to račune, a ti crnci srećni i zadovoljni. Ja idem direktno sa B na D kategoriju i sve ukupno košta 180 hiljada dinara, a gde je tu još Cpc sertifikat koji je minimalno još 150 hiljada.
 
100% tačno, Gsp su ukanalili sa linijama koje su pakao, a lakše linije drže privatnici kod kojih su uslovi loši iz razloga što dovode crnce koji rade za 500 evra i obezbede im neku šupu gde vrv strpaju njih 15 i plate uz to račune, a ti crnci srećni i zadovoljni. Ja idem direktno sa B na D kategoriju i sve ukupno košta 180 hiljada dinara, a gde je tu još Cpc sertifikat koji je minimalno još 150 hiljada.
Стрела ти је на 307 ткд таман код њих ради кад положиш све😄.
 
Mt Tours (ćerka firma Transprodukta) na 49 sa Mazom bez praćenja na aplikaciji i bez displeja, a Transprodukt ima Akiu i Otokara na liniji i isto bez praćenja preko aplikacije. Deluje da je M&M dao po 1-2 polaska Mt Toursu i Transproduktu na 49, sad je pitanje da li je to trajno, ili privremeno jer i oni nemaju vozače, ma da to ne bi trebalo da im bude problem jer imaju isto polazaka kao i na proslom ugovoru.
 
Шта се дешава више са линијом 42??? Откако је Думеко преузео/купио линију, поласци ка Петловом брду су катастрофа. Изађем у Раковици из воза и чекам 42-ку по 40-50 минута да би стигао до Певца. Што је најгоре, нисам једини али по већ устаљеном српском обичају нико се наравно не буни и не предузима ништа.

Да л' неко има било какву информацију да ли је ово нешто само привремено или боље да се навикнемо и на ово срање?!
 
Vrh