Šta je novo?

Privatni prevoznici

Da se i ostali prevoznici ugledaju na njih i nabavljaju ovakva vozila. Neka su SNS firma, ali im skidam kapu što su jedini koji vozni park nisu napunili BMC otpadom. Svaka pohvala i za C&LC za nabavku MAN-a koji izgleda fenomenalno!
 
Bmc, Akia, ili Maz kante su kod 99% prevoznika u Beogradu i to je jedan od razloga zašto nam je prevoz loš
 
Najviše me zanima kakav je Citaro i kakav utisak odane u vožnji
Evo utisaka o citaru :
-Bus ima oko 300ks ako se ne varam.

-Cetvorostepeni menjac, koji je za grad namenjen. Na prigradu je zeznuto, kada se vozi 70-80km/h bus ulazi u obrtaje i tada postaje bucan.Takodje bus poseduje samo nozni retarder.

-Kroz ceo salon ima uticnice, kako sam razumeo za punjenje telefona,bluetooth slusalica i ostalih uredjaja. Takodje kroz ceo putnicki salon ima par lcd tv-a/displeja koji menjaju boje, ono sto je specificno jeste da pritiskom tastera stop na tim ekranima izlaze natpisi wagen halt i stop.

-Rezervoar je 300L, kako sam cuo dosta je dobar po pitanju potrosnje, sad vec u gradskim voznjama bice tu povecana potrosnja kako goriva tako i adblue-a.

-Bus je dosao sa rikverc kamerom i kad se ubaci u rikverc pozadi ima pistanje bas kao i zglobni konekti.

-Sto se tice displeja neki neobican ima, mislim da je nemacki, napred bocno i pozadi ispisuje broj linije i terminus.

- Bus je inace 2022 godiste a prva registracija je bila u Avgustu ove godine.

- Sto se tice rasporeda sedista i stajanja :
Bus ima :
32 mesta za sedenje.
74 mesta za stojanje.
1 mesto za invaliditete.
 
Auh 2022 godište, svaka čast za Strelu jer sam bio ubedjen da je stariji i da je 18/19 godište. Ali neverovatna je razlika po pitanju opreme u vozilu kod C&LCovog Mana i ovih Mercedesa u odnosu na Bmc. Zaninljiva mi je stvar kod Mana sto ima senzor koji upozorava vozača kada ima pešaka na kolovozu, sto je jako dobra stvar po pitanju bezbednosti.
 
Najviše me zanima kakav je Citaro i kakav utisak odane u vožnji
Evo utisaka o citaru :
-Bus ima oko 300ks ako se ne varam.

-Cetvorostepeni menjac, koji je za grad namenjen. Na prigradu je zeznuto, kada se vozi 70-80km/h bus ulazi u obrtaje i tada postaje bucan.Takodje bus poseduje samo nozni retarder.

-Kroz ceo salon ima uticnice, kako sam razumeo za punjenje telefona,bluetooth slusalica i ostalih uredjaja. Takodje kroz ceo putnicki salon ima par lcd tv-a/displeja koji menjaju boje, ono sto je specificno jeste da pritiskom tastera stop na tim ekranima izlaze natpisi wagen halt i stop.

-Rezervoar je 300L, kako sam cuo dosta je dobar po pitanju potrosnje, sad vec u gradskim voznjama bice tu povecana potrosnja kako goriva tako i adblue-a.

-Bus je dosao sa rikverc kamerom i kad se ubaci u rikverc pozadi ima pistanje bas kao i zglobni konekti.

-Sto se tice displeja neki neobican ima, mislim da je nemacki, napred bocno i pozadi ispisuje broj linije i terminus.

- Bus je inace 2022 godiste a prva registracija je bila u Avgustu ove godine.

- Sto se tice rasporeda sedista i stajanja :
Bus ima :
32 mesta za sedenje.
74 mesta za stojanje.
1 mesto za invaliditete.
Auh 2022 godište, svaka čast za Strelu jer sam bio ubedjen da je stariji i da je 18/19 godište. Ali neverovatna je razlika po pitanju opreme u vozilu kod C&LCovog Mana i ovih Mercedesa u odnosu na Bmc. Zaninljiva mi je stvar kod Mana sto ima senzor koji upozorava vozača kada ima pešaka na kolovozu, sto je jako dobra stvar po pitanju bezbednosti.
Strelini novi inturi tj serija 141 - 148 koja uveliko radi i skuplja kilometre ima napred na soferci jednu crnu plasticnu kutiju, kada bus naglo zakoci tada se automatski pale sva 4 migavca, ne znam jel i tu ima neki senzor koji upozorava na opasnosti na putu
 
E tu crnu kutiju ima Man i kada se pesak priblizava kolovozu pali se narandžasti znak pešaka, a kada je na kolovozu tada se pojavljuje crveni znak i pisti
 
Koja je računica Strele da kupuje ovako dobra vozila? Koristiće ih na drugim linijama na kojima nema starosnog ograničenja kasnije?

Koliko je ovih Citara uzeto? Nije pisalo u onoj reporataži koju je pravio @Toma. Koliko sam shvatio 10+23 Conecta i 22 Cobre.
 
Koja je računica Strele da kupuje ovako dobra vozila? Koristiće ih na drugim linijama na kojima nema starosnog ograničenja kasnije?

Koliko je ovih Citara uzeto? Nije pisalo u onoj reporataži koju je pravio @Toma. Koliko sam shvatio 10+23 Conecta i 22 Cobre.
Prodace ih ili poslati u druge gradove. Evo u petak videh starog Liaza kako radi na prevozu radnika, tako da uvek imas gde da prodaš bus ako je u pristojnom stanju
 
I konačno, nakon 6 sati ukupno provedenih napolju u poslednjih 4 dana uhvaćen je novi MAN New Lions City prevoznika C&LC, Cvrčko mi je baš testirao strpljenje, ali nema veze vredelo je.
Utisci su fantastični, ovo je autobus vredan jedne Evropske prestonice kao što je Beograd, svakako trenutno najbolji u gradu. Svi putnici komentarišu, svi su u pozitivnom šoku.
Vozač se lepo brine o autobusu, opominje putnike, čisti retrovizore na semaforu, nadam se da će se tako nastaviti i nadalje, pozdravi i za njega.
Autobus uopšteno izgleda kao "space shuttle" spolja nevezano zato što je nov, sam dizajn diktira takav utisak, moje fotografije vam neće ni izbliza to dočarati, morate to ipak doživeti uživo. :)
Trenutno je sporiji na stajalištima zbog vratiju, vrata na prikolici su klizna spolja, takođe ima mali milion senzora što bi mogla biti mana u Beogradskim uslovima i sa ovim našim narodom.

Da ne dužim fotke:
DSC_2884.JPG

MAN 3.JPG

DSC_2888-2.JPG


Na okretnici kod TC Galerija.
DSC_2893-2.JPG


Solaris & MAN krase ovaj grad.:vops:
DSC_2891-2.JPG

DSC_2890-2.JPG

DSC_2894-2.JPG

DSC_2889.JPG


I kod Sajma.
DSC_2896.JPG

DSC_2897.JPG


Znam da vas interesuje, malo fotki unutrašnjosti:
20231030_143900.JPG

20231030_143903.JPG

20231030_144030.JPG

20231030_144035.JPG

20231030_144217.JPG


Za kraj još jedan lepotan koji mi je dosta dugo bežao, u vlasništvu Beobus City-a Volvo 7900A Hybrid GB 056 / P45214, isto na liniji 511.
DSC_2900-2.JPG
 
Ja uhvatio Volvoa na 511 i mogu da kažem da u udobniji gradski bus nisam u životu seo, ova sedišta su tako udobna da je milina voziti se. Bus je vrh i zanimljivo mi je što estetski daje neki old school vajb, kao da je star bar jedno 15 godina
 
Dugo se nisam vozio gradskim prevozom u Beogradu, ali baš bih voleo da se provozam par stanica sa ovim MAN-om. U sličnom a možda i istom sam se vozio nekoliko puta u Nemačkoj.

I mislim da bi pod hitno većinu ovih krševa koji se voze treba zameniti za MAN i Mercedes autobuse.
 
Nastavak sa premijerama, sutra potez 600 odlazi u ruke privatnom prevozniku.
U poslednjih nekoliko dana su se na već ustaljenim linijama dotičnog prevoznika mogli videti autobusi koji će pokrivati potez 600.

Cobra GB 70191, ako sam dobro upoznat sa lagera (razlika po retrovizorima) na liniji 860 Savski Trg - Obrenovac.
70191 (1).JPG
 
izbrisao sam, uopste ovo nije za nas nego za Litvaniju, neki čovek proširio lažnu informaciju. Proverio sam kasnije.
 
Nije za nas sigurno, C&LC uzima samo zglobne Manove, a od solo buseva Scanie
 
Mnogo bi bilo da dođe još novih MANova, nismo mi navikli na takva vozila, to bi bio šok za sve.. Sačuvajte malo i za kasnije😂
 
Nadam se samo da će rešiti ta vrata jer juče uopšte nije moglo da se zatvori jedno krilo drugih vrata, pa je vozač morao da ih zaključa i da vozi bez drugih vrata poslednja dva kruga
 
Sa nestrpljenjem čekamo dvovratne solaće i trovratne zglobove na prigradskoj 601.
 
Vrh