Šta je novo?

Privatni prevoznici

Sinoć ušao u 79 i vozi neki strancac. Bio sam na prvim vratima. Kada sam ušao slušao neke vesti glasno da tipa ceo autobus čuje. Posle je počela molitva i to je trajalo jedno 10 minuta. Šta mislite o ovome? Nemam ništa protiv ali malo je bilo naporno slušati.
 
Tri ih ima, imaju neke probleme sa displayima kako sam dobio informaciju, te ih zato još ne puštaju
 
Баш је тешко скинути дисплеј са расходованог Маза.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
To bi skrnavo izgledalo, pogotovo znajući kakav je onaj odvratan font na MAZ-ovima. Ništa nam se neće desiti ako pričekamo još malo, a izgledaće onako kako treba.
 
Šta mislite da neki privatnik kupi?
city-buses-ns-12-sor.jpg
 
SOR je sve samo ne krš. Nisu im sve serije bile baš top, al nemali deo se bolje pokazao i od onih zvučnijih imena. Lično se nebrojeno mnogo puta vozio njima, i ne znam dal postoji još neki bus u kome se osećaš maksimalno sigurno, ma kojom brzinom da se voze. Sami vozači su za njih govorili da se voze kao putnička kola. Prave zmije, žargonski rečeno. Toliko čeških, pa i slovačkih gradova faktički počiva na njima. Vidim da im je jako loše zbog toga. Meni je dizajn kod njih diskutabilan, a inače ništa ne bi imao protiv da ih vidim kod privatnika u Beogradu. Važi i za njihove trolejbuse.
 
Posle ovog fijaska sa Sorovima u lasti, ne bih voleo da ih ikad više vidim u Beogradu, Temsa je za te krseve avion
 
Kog fijaska u Lasti? Misliš na požare? Pa kakve veze ima SOR sa tim? Ne rade ti autobusi od juče. Opšte je poznato koliko lasta kvalitetno održava svoja vozila u zadnjih deset i više godina. Gori su od GSP-a sigurno. Zgazi bus milion kilometara i kriv što se zapalio. Kako da ne. U međuvremenu ovi mu creva izvadili, pa vratili nekoliko puta. Ko zna koji se sve delovi uzimaju na prvom mestu, dal saniraju curenja ulja i nafte, dal iole redovno odmašćuju motorni prostor. GSP bar ovo zadnje koliko toliko redovno radi posle svake intervencije. Temsa možda nije loša, verovatno da je i dosta solidna, al SOR nema teorije da je loš. Od gomile ljudi sam čuo baš mnogo pohvala. Opet, i sa stanovišta putnika, dosta dobra, iako malo klaustrofobična vozila. Cenom su bili vrlo pristupačni. Mehanika maestralno uklopljena. Česi dokazano znaju da naprave pouzdano, na prvom mestu vrlo upotrebljivo i ekonomično vozilo, iako zasigurno malo zaostaju po pitanju dizajna. Potrošnja goriva im je baš skromna spram performansi. Temse koriste isto motore IVECO-a koliko znam, ove prigradske. Pretpostavljam mali Tector, pa opet SOR sa istom mašinom ide bolje, i to dosta bolje.
 
Posle ovog fijaska sa Sorovima u lasti, ne bih voleo da ih ikad više vidim u Beogradu, Temsa je za te krseve avion

то је до Ласте, не до СОР-а. погледај када се последњи Икарбус запалио код приватника, а када у ГСП-у. е, то ти је иста прича ако и са СОР-ом
 
Temse LD su isto solidne. Po meni su idealne za linije kao što su 493, 581.Pogotovo one od 13m (imaju 61 sedeće mesto)3
Čist primer je 9401
 
Kog fijaska u Lasti? Misliš na požare? Pa kakve veze ima SOR sa tim? Ne rade ti autobusi od juče. Opšte je poznato koliko lasta kvalitetno održava svoja vozila u zadnjih deset i više godina. Gori su od GSP-a sigurno. Zgazi bus milion kilometara i kriv što se zapalio. Kako da ne. U međuvremenu ovi mu creva izvadili, pa vratili nekoliko puta. Ko zna koji se sve delovi uzimaju na prvom mestu, dal saniraju curenja ulja i nafte, dal iole redovno odmašćuju motorni prostor. GSP bar ovo zadnje koliko toliko redovno radi posle svake intervencije. Temsa možda nije loša, verovatno da je i dosta solidna, al SOR nema teorije da je loš. Od gomile ljudi sam čuo baš mnogo pohvala. Opet, i sa stanovišta putnika, dosta dobra, iako malo klaustrofobična vozila. Cenom su bili vrlo pristupačni. Mehanika maestralno uklopljena. Česi dokazano znaju da naprave pouzdano, na prvom mestu vrlo upotrebljivo i ekonomično vozilo, iako zasigurno malo zaostaju po pitanju dizajna. Potrošnja goriva im je baš skromna spram performansi. Temse koriste isto motore IVECO-a koliko znam, ove prigradske. Pretpostavljam mali Tector, pa opet SOR sa istom mašinom ide bolje, i to dosta bolje.
Сорови зверине као неко ко је корисник ластиних линија дефинитивно једни од бољих аутобуса, бољи и од Отокара и од Темси. Много добро подносе брдовите терене и ако питаш возача ласте рећи ће да је Сор најбољи
 
Temse LD su isto solidne. Po meni su idealne za linije kao što su 493, 581.Pogotovo one od 13m (imaju 61 sedeće mesto)3
Čist primer je 9401
Проблем код Темси (LD SB 12)је такође (не) одржавање, често су разваљена седишта посебно на Младеновачким линијама
 
Проблем код Темси (LD SB 12)је такође (не) одржавање, често су разваљена седишта посебно на Младеновачким линијама
Ove iz sopota i avale nemaju razvaljena sedišta koliko sam primetio
 
inače 70149 (novi zglobni conecto) iz nekog razloga ima i oznaku B246. Jel neko zna o čemu je reč?
 
Na njega su prvo nalepili 70246 (kao i na ostale, lepili su te 'veće' brojeve), ali su im ostali nepopunjeni neki direkcijski brojevi (poput tog 70149) pa su im iz sekretarijata rekli da moraju prvo to da popune. B je oznaka za garažni broj u Streli, do skoro su busevi imali isti direkcijski broj i garažni broj (70093 = B93 na primer), ali pošto se sada razlikuju, oni moraju da nalepe i garažni broj da bi se znalo koji je.
 
Na njega su prvo nalepili 70246 (kao i na ostale, lepili su te 'veće' brojeve), ali su im ostali nepopunjeni neki direkcijski brojevi (poput tog 70149) pa su im iz sekretarijata rekli da moraju prvo to da popune. B je oznaka za garažni broj u Streli, do skoro su busevi imali isti direkcijski broj i garažni broj (70093 = B93 na primer), ali pošto se sada razlikuju, oni moraju da nalepe i garažni broj da bi se znalo koji je.
jel to B ima veze sa Ubom?
 
U celoj Streli se tako obeležavaju garažni, nebitno da li je Obrenovačka ili Ubska firma.
 
Vrh