Šta je novo?

Prijepolje

Put od Mileševe do Aljinovića je državni put, pa vlast u Prijepolju i Sjenici bi trebalo da insistiraju na njegovoj rekonstrukciji. Imaju i ministra u vladi koji mora da forsira ovu trasu puta oko 20km iz Prostornog plana.
1000004254.jpg
 
Taj put više ni zvanično nije državni, ako ne grešim, a mislim da ne grešim. Možda se vodi do Mileševe kao državni i dalje, a već preko Begovog mosta više ne.
 
Drobnjaka da nahvatate zbog manastira da urade ...nego nigde plana aktivnosti za 2025
 
Državni put IIA reda broj 200 :
Pogledajte prilog 225476
Pogledajte prilog 225477

Karta JP "Putevi Srbije".
Pa da, kako rekoh, do manastira je državni put, i nastavak koji nikad nije, a i neće, biti dovršen.

Pre je državni put bio do Begovog mosta (a ne do manastira), i dalje putem preko mosta i uzbrdo, koji si pominjao. Taj deo od mosta je ukinut kao državni, što i ima smisla jer je nemoguće koristiti ga. Ne znam ni ovaj što se vodi kao državni, verovatno jedino zbog manastira.

Građani su čak tražili da ne bude državni, da bi u delu kroz grad mogli da se postave ležeći policajci i slično.
 
Prema "Uredbi o kategorizaciji" put Prijepolje - Aljinovici jeste Državni put IIA reda br.200, pa je tako i obeležen kod Puteva Srbije. Znači, tako je po zakonu.

Druga je stvar što on nije u celosti izgradjen na terenu, a morao bi da bude. Eno čak i pored isprekidane linije stoji broj 200. Zato bi trebalo tražiti od Puteva Srbije da bar počnu izradu projekta za tu deonicu.
1000004299.jpg
 
Poslednja izmena:
I to mrtvo slovo na papiru stanovnicima bas mnogo znači i isprekidane linije na karti pogotovo ...
 
Još u prvom postu teme sam ukazao da postoji "neizgradjena deonica" ovog državnog puta, valda jedina u državi. Ima onih koje bi trebalo popraviti ili rekonstrujisati, ali "neizgradjena" . .
A to je osnova da se traži izgradnja i tog dela državnog puta. Ministar u vladi Usame Z. je više puta pokretao to pitanje, ali on je islamski teolog, blage naravi i lako mu podmetnu neko obećanje.
Vesić mu obično ispriča bajku kako će i to biti izgradjeno kada stigne autoput do Duge Poljane, pa brzi put Sjenica-N.Varoš, pa će onda biti i Projepolje-Aljinovići.
Imao je Vesić i priču da će Prijepolje preko Vodne poljane na Zlataru biti povezano sa brzom saobraćajnicom Sjenica-N.Varoš . . u nekoj neizvesnoj budućnosti.
 
Poslednja izmena:
Autobuska stanica je prejaka reč za ovaj komad asfalta koji se koristi za prijem putnika. Ruglo decenijama.

EDIT: jel imalo Prijepolje nekad neku normalnu stanicu ili je ovo oduvek?
 
Autobuska stanica je prejaka reč za ovaj komad asfalta koji se koristi za prijem putnika. Ruglo decenijama.

EDIT: jel imalo Prijepolje nekad neku normalnu stanicu ili je ovo oduvek?
Veći problem od te male autobuske je nedostatak linijskog gradskog prevoza: Prijepolje je izdužen grad, razvučen u svim pravcima, Kolovrat, Seljašnica, Ratajska, Taševo, Zalug, Ivanje, Kovačevac su prigradska naselja kilometrima udaljena od centra, deo su neprekinutog urbanog tkiva, a od prevoza imaju samo neke seoske lokalne buseve/kombije koji saobraćaju tipa 3 ili 4 puta radnim danom, i naravno taksije koji su skuplji.

Ako se dobro sećam, kod tebe u gradu postoji linija Stari Priboj-FAP-Novi Priboj-Pribojska Banja na svakih pola sata. Prijepolju bi dobrodošlo nekoliko takvih linija, npr. Seljašnica-Kolovrat-Centar-Stadion-Taševo, ili Kovačevac-Šarampov-glavna železnička stanica-Zalug.
 
Poslednja izmena:
Priboj nikad nije ostao bez svog autoprevoza kao što je Prijepolje ostalo. Janjušević je kupio Raketu a tu je i Es Turs koji takođe radi u lokalu. Ne živim neko vreme u PB pa ne znam tačno koje sve linije postoje ali ima ih do raznih sela plus lokal Priboj - Naselje, Naselje-Bolnica, Priboj-Banja i tako to....
Najveće groblje autobusa u Srbiji je verovatno garaža Polimljetransa u stečaju.

Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.
 
Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.

Mislim da je Janjusević i dalje u priči za PP, valjda je besplatan javni prevoz.
 
Svi pričaju
Priboj nikad nije ostao bez svog autoprevoza kao što je Prijepolje ostalo. Janjušević je kupio Raketu a tu je i Es Turs koji takođe radi u lokalu. Ne živim neko vreme u PB pa ne znam tačno koje sve linije postoje ali ima ih do raznih sela plus lokal Priboj - Naselje, Naselje-Bolnica, Priboj-Banja i tako to....
Najveće groblje autobusa u Srbiji je verovatno garaža Polimljetransa u stečaju.

Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.
Ima li nekih svežih slika te garaže polimljetransa
Video sam tu gomilu odozgo sa puta i nako da odem da slikam to Kako da stečaj nije završen jos.U Brodarevu stoji jedan ikarbus pored puta u dvorištu zaustavljen u vremenu
 
Ko uopšte sad radi lokal u Prijepolju? Znam da je jedno vreme radio Janjušević i da su na linijama ka Brodarevu autobusi bili demolirani. Vozači su se žalili na Brodarevce kao divlje ljude i ta to ponašanje nikad nigde nisu videli.
Gledam na sajtu Polazak.rs, od Brodareva do Prijepolja ne postoji nijedan autobus čak ni radnim danom, ne ide više ni voz pošto noćni barac ne staje u Brodarevu, dnevni ide samo kada je letnja sezona, a Re ne ide dalje od Prijepolja Teretne.

Ova manja mesta nisu čak ni ponuđena u pretraživaču Polazak.rs, sećam se da je u novembru 2022. vozio autobus od Seljašnice do Prijepolja, mislim da je tada još bio Janjušević, mada sam ja pešačio od glavne autobuske do tog naselja i nazad. Stigao sam poslednjim beogradskim autobusom u 3 ujutru, sačekao prvu zoru i onda krenuo klaj-klaj pešice duž magistrale pa preko Kolovrata i Industrijske Zone do Seljašnice, pošto ni tada nigde nisam mogao naći informaciju kada imam lokal do tog mesta, a i više volim da šetam. Mislim da sam se usput mimoišao sa tim autobusom, sledeći bi bio možda tek popodne. Jednom sam čak pešačio i na relaciji železnička stanica Prijepolje-Kovačevac i nazad, sa svraćanjem u Ivanje, doduše tada je bilo leto ili kasno proleće.
 
Ima autobus za Brodarevo, 2-3 puta dnevno. Najčešće je to predviđeno za đake. Dakle termini su (ne znam precizno): 6:30h, 13h i 15h. Možda kad je raspust nemaju sva 3. Za ostala mesta isto bude bus (ili kombi), isti termini, 7 i 13h okvirno.

I dalje vozi Janjušević prigradski prevoz, užasan je i svi se žale. Tačna je i priča za Brodarevo i đake, jedno vreme se to rešavalo policijom, sad ne znam.

Ima tipa 7-8 linija, ako nađem negde red vožnje (koji nije baš da se poštuje), okačiću.
 
Vrh