Šta je novo?

Prijave gradskim službama

Da li beli kada kontrolisu parking okom sokolovima i ostale aktivnosti sprovode imaju obavezu da prijave npr.rupu na trotoaru, kolovozu, polomljen saob. znak i sl?
 
Po opisu dužnosti imaju tu obavezu kad god su na dužnosti. Čak i kada vide nešto što nije u njihovoj nadležnosti, dužni su da prijavu proselde nadležnoj ustanovi.

Komunalna milicija na teritoriji opštine, grada i grada Beograda (u daljem tekstu: jedinica lokalne samouprave) obrazuje se za zakonom određene poslove čijim obavljanjem se obezbeđuje izvršavanje nadležnosti jedinice lokalne samouprave u oblastima, odnosno pitanjima komunalne delatnosti, zaštite životne sredine, ljudi i dobara i obezbeđuje zaštita i održava red u korišćenju zemljišta, prostora, lokalnih puteva, ulica i drugih javnih objekata, kao i obezbeđuje nesmetano obavljanje zakonom određenih poslova iz nadležnosti jedinice lokalne samouprave (u daljem tekstu: poslovi komunalne milicije).

Komunalna milicija izdaje upozorenja i podnosi zahteve za pokretanje prekršajnog postupka za postupanja suprotno zakonu kojim se uređuju državni simboli, osim u odnosu na državne organe, organe teritorijalne autonomije, jedinica lokalne samouprave i imaoce javnih ovlašćenja.

Komunalna milicija na teritoriji grada Beograda, pored poslova iz st. 1. i 2. ovog člana, obavlja i druge poslove komunalne milicije kojima se obezbeđuje izvršavanje nadležnosti utvrđenih zakonom.

Pored pomoći u izvršenju, komunalna milicija ostvaruje saradnju sa ovlašćenim organizacijama i vršiocem komunalne delatnosti i u pogledu međusobnog obaveštavanja, razmene informacija, razmene podataka, preduzimanja zajedničkih mera i aktivnosti, kao i zajedničkog korišćenja sredstava, uređaja i opreme koje može da obezbedi ovlašćena organizacija ili vršilac komunalne delatnosti uz prethodno pribavljenu saglasnost ministarstva nadležnog za sistem lokalne samouprave.
 
Jutros mi okosokolas rece da pozovem kontakt centar za rupu na trotoaru da prijavim.
 
Evo par utisaka pošto je Beokom na Tviteru malo promenio svoj način rada.

Ne znam kako funkcionišu telefonske prijave, ali siguran sam da je slično (nadam se da je barem malo promenjeno ono čekanje gde moraš da saslušaš sve opcije da bi prijavio nešto konkretno)

Elem, apsolutno se ništa nije promenilo što se tiče rešavanja problema. Samo prijavljivanje nikada nije bio problem, problem je u radnoj snazi. Znači dobijam ja odgovore, ali oni se svode na to da je prijava evidentirana, ili da će Zelenilo da uradi nešto u narednom vremenu, ali u skladu sa svojom dinamikom, a to znači ništa vanredno.

Da se zadržim malo na Zelenilu u koje sam naročito razočaran jer očigledno imaju manje radnika nego prethodne godine, ili im je organizacija katastrofalna. Naime, svake godine je isti problem u mojoj ulicu krajem proleća i tokom leta, a to je žbunje uz kolovoz koje podivlja i smanjuje preglednost. E do prošle godine su kako tako i izlazili i kresali to žbunje, ali ove godine NE. Prvo sam čekao mesec dana da vidim da li će sami da urade nešto i ništa. Onda sam krenuo sa prijavama jednom nedeljno - pisao sam da se ugrožava bezbednost, da je preglednost nikakva, da se semafori ne vide i tek posle mesec dana su počeli nešto da rade. Ali ne celu ulicu, nego bukvalno par žbunja nedeljno.

Otona Župančića recimo još uvek nije nijednom okresana.

Opština Zemun me recimo nijednom nije udostojila odgovora. Već sam pisao o mojoj upornosti oko jednog kvadratnog metra kocki u Piljarskoj koje nisu mogli da zamene mesecima. Na kraju su zamenili tako što su betonirali umesto da postave ploče i kocke. Onda sam se opet žalio jer me nisu obavestili da su popravili i tražio odgovor zašto su betonirali umesto popločali i dalje nisam nijedan jedini odgovor dobio. Ima tu još prijava u Zemunu za koje su me iskulirali.

Živim za dan kada će svi ti neradnici (po celoj vertikali) dobiti otkaze i zabranu rada u državnim službama. Tj, ne bih im zabranio rad, već bi morali da se zaposle, ail u operativi, tj. da čiste ulice, skidaju grafite noktima, asfaltiraju, pokockavaju i da nikada ne dobiju u životu kancelarijski posao.
 
Prijavio da nedostaje behaton na stajalistu batutova oni mi rekli da je to u nadležnosti stanara fotku sam okacio ovdje u temi stajalista
 
To mi je OK, dobio si pravi odgovor. E sad da stanari to sami srede, to je već problem.

Mada, ako je oštećeno, trebalo je da Beli izađu na teren i napišu opepmenu stambenoj zajednici.

Baš me zanima koliko su Beli samoinicijativno prijavili stvari (grafite, neorezano granje, popucale ploče, rupe na trotoarima...)
 
Astro ne mogu biti stanari jer je to stajaliste javnog prevoza u bka tramvajsko
 
Centar ne valja nista apsolutno
Slucaj od juče poziv za kabal koji visi izmedju 2 bandere u visini 1.70 m od zemlje
Čekanja da se preslusa sta koji broj nosi jave se prijavim pitanja koje je bolje kabal koje je debljine jel znam od čega je
Reko da li mozda trebam da ga presečem i tako otkrijemo
Poslije pola sata zovu kažu ekipa izašla na teren kabal nije od edb struje ni od jp rasvete
I pazite sad da zovem kablovske operatere
Na moju konstataciju da to oni treba da odrade kažu da nije to njihov posao
Čekamo dok se neko obesi na kabal ili tako nesto
 
Meni je genijalnije što sam ni sam ne znam koliko puta prijavljivao presečene kablove od uličnih svetiljki prilikom rekonstrukcije staza u mom naselju, i staze koja je u mraku kad padne noć, da bi pre neki dan dobio potpuno novu svetiljku kod stepenica, nedaleko od pomenute staze.​
 
Pozdrav, da li neko zna da mi kaže u mejlu koji se uputi servisnom centru sta je najbolje napisati kako bi se zamenio stub koji drzi saobracajni znak koji se nageo. Oni su pre samo prosledjivali beograd putu i na tome ostane. Biti uporan ili postoji organ koji izdaje nalog da bi se stub zamenio. Kao sto je slucaj sa udarnim rupama? Hvala!
 
Za početak da im se dostavi fotografija nakrivljenog znaka gde se vidi šira slika situacije na terenu. Ja uz to dam i opis situacije. Nekada se problem brzo reši, a nekada je potrebno biti uporan. Ovo pišem uopšteno, za bilo koji problem slične vrste.​
 
Da li ima smisla prijaviti sledece dve situacije (i kome prijaviti):

1) Na uglu ulica Majora Milana Malnarića i Partizanske avijacije na Bezanijskoj kosi stoji velika reklama za kladionicu koja znacajno utice na smanjenu preglednost na toj raskrsnici kada se iz Majora Milana Malnarića izlazi u PA ili kada se zeli produziti dalje u Pedje Milosavljevica. Vise puta sam video da ljudi zbog znaka izadju previse duboko u PA kako bi mogli da vide da li dolazi saobracaj iz smera McDonaldsa. Nisam jos video sudar zbog toga, ali je jednom bilo bas blizu.

2) Na parkingu kod IDEA supermarketa i McDonaldsa na Bezanijskoj kosi jedno veliko vozilo i pripadajuca prikolica su prakticno uvek parkirani na dva parking mesta uz pesacki prelaz. Vozila su propisno parkirana, ali stvaraju veoma nebezbednu situaciju jer je nemoguce videti pesake koji dolaze na pesacki. Vozaci su svakako duzni da uspore skroz pred pesacki (pogotovo u ovakvim uslovima), ali mislim da je pitanje vremena kada ce neko da nastrada. Ovde je mozda bolja varijanta ostaviti poruku vozacu velikog vozila da ubuduce parkira malo dalje od pesackog, ali za slucaj da to ne urodi plodom, ima li smisla nekome se zaliti na ovo?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Aes
Da ima smisla. Mislim da je za prvu situaciju nadležan sekretarijat za saobraćaj, a za drugu je parking servis, osim ukoliko i sam parking ne podpada pod ingerenciju IDEE kao njen sastavni deo.​
 
Иначе, у последње време све више пријављујем проблеме у граду преко мејла и показало се много ефикасније од кол центра и Твитера, поготово по питању Градске чистоће и Београд пута/Путева Београда. Ево неких мејлова ако вам затреба:
-градоначелник/привремени орган града Београда: gradonacelnik@beograd.gov.rs;
-обичан мејл Зеленила Београд:
Info@zelenilo.rs;
-служба грађевинске оперативе Зеленила Београд ( за реконструкцију паркова и сл.): gradnja@zelenilo.rs;
-Градска чистоћа: infocentar@gradskacistoca.rs
-ЈП Путеви Београда: info@putevibeograda.rs;
-Београд пут:
info@beogradput.rs;
-Секретаријат за јавни превоз:
info@bgprevoz.rs;
-Секретаријат за саобраћај:
info.saobracaj@beograd.gov.rs;
-Дирекција за грађевинско земљиште:
Info@beoland.com;
-Градски урбаниста:
urbanista@beograd.gov.rs;
-Беоком сервис:
servisnicentar@beograd.gov.rs;
-Општина Нови Београд:
servisnicentar@novibeograd.gov.rs;
-Општина Земун:
info@zemun.rs .
 
Kako doći do EDB-a?
Jedna bandera u bloku pala pre godinu dana, druga u julu, baš je mračno u tom delu bloka, a nalazi se baš u sredini. Ne znam koliko sam puta zvao, slao mail, startovao radnike Javne rasvete po ulici i uvek dobijao jedan te isti odgovor. Čeka se odobrenje EDB-a...
 
to sto su bandere poadale treba pitati ponosne vlasnike pasa koji redovno zapisavaju te sve bandere
 
Kome se obratiti za izlivanje kanalizacije na ulicu? Pokusao sam kod BVK ali kazu da nije njihova cev nego privatna. Vozdovac, Peke Pavlovica.
Interesantno je da krpe tu ulicu i to rade preko vode koja tece niz ulicu...
Mada kad vec mesecima ne mogu da rese izlivanje kanalizacije na bivsi autoput kod Dusanovca, tek ovo nikog nece zanmati...
 
Ja sam prijavljivao preko Twitter naloga "prijavi problem" sa sve fotografijom gde se izliva voda. Nekada su reagovali iz prvog puta, a nekada iz drugog, odnosno nakon ponovljene prijave.​
 
Ne mogu da verujem, ali izgleda da komunalne službe brže reaguju na prijave kad se slika i pošalje onim MojBeograd, BeogradUživo i sličnim stranicama na Instagramu.

Prekjuče vidim slikao neko rupetinu u Krnjači kod Metroa, okačili na story mojbeograd profila, juče rupa obeležena i raskopana. Da im je prijavljeno preko Beokoma, čisto sumnjam da bi bili tako promptni. Pogotovo što je reč o manjoj ulici i to u Krnjači. I to nije jedini slučaj gde sam primetio da brže reaguju kad se okači na IG, valjda zato što više ljudi ima uvid u komunalni haos.
 
Vrh