Ne znam sto ne ukinu 56l 52 spaja cerak i zeleni venac 53 vidikovac i zeleni venac a 56l spaja čukaričku padinu i zeleni venac a ide samo 1 voziloA pitam se šta radi 52,53,56,56L i 58. Ne mislim da treba da se ukida.
Ne znam sto ne ukinu 56l 52 spaja cerak i zeleni venac 53 vidikovac i zeleni venac a 56l spaja čukaričku padinu i zeleni venac a ide samo 1 voziloA pitam se šta radi 52,53,56,56L i 58. Ne mislim da treba da se ukida.
Pa i oni povezuju Trg na neki način.Ne znam sto ne ukinu 56l 52 spaja cerak i zeleni venac 53 vidikovac i zeleni venac a 56l spaja čukaričku padinu i zeleni venac a ide samo 1 vozilo
Опет ћу ти поновити да користиш знакове интерпункције и да мало размислиш пре писања поста.Ne znam sto ne ukinu 56l 52 spaja cerak i zeleni venac 53 vidikovac i zeleni venac a 56l spaja čukaričku padinu i zeleni venac a ide samo 1 vozilo
Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod UstanickeA ako se ni ne traži linija, neće se ni dobiti, jer ne postoji potreba građana za istom.
Da ponovim po ko zna koji put. Ako se 309 produži do Vukovog spomenika, svi bi se gurali u nju i maltene niko ne bi išao do Ustaničke da tamo hvata neku liniju, te tako bi sami stanovnici Kaluđerice imali gori prevoz, jer bi bilo upitno da li bi mogli uopšte da uđu u autobus.
Linije koje opslužuju potez 600 su produžene do mesta gde može da se preseda na druge linije, tako da više nije toliko opterećenje na liniju 601. Dok su se linije okretale u centru Surčina, otprilike veće na drugoj stanici je bilo problematično da se uđe. Ovo je info iz prve ruke, imao sa drugara iz srednje koji je živeo u Surčinu.Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod Ustanicke
Ne znam gde je paralela između produžetka 309 i 601 koji nema bukvalno NIJEDNO zajedničko stajalište sa tramvajima na levoj obali, osim Sava centra.Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod Ustanicke
Postujem tvoje misljenje i ako mislim da resenje poteza 300 nije da se oslanja u presedanju na linije koje sluze i stanovnicima konjarnika, bulevara i okoline vec sa nekoliko express linijaNe znam gde je paralela između produžetka 309 i 601 koji nema bukvalno NIJEDNO zajedničko stajalište sa tramvajima na levoj obali, osim Sava centra.
Problem sa potezom 300 može da se reši stabilizacijom rada tramvaja, renoviranjem bulevara i izgradnjom normalne okretnice na Ustaničkoj, i produžavanjem šestice od Taša ka Trgu. Lako, možda malo skupo, ali jako logično.
Ja takođe brže stignem sa 581.Kako sam se čudno osećao kad sam lastom iz Grocke stigao za čas na šumice autoputem i koliko bi život bio lakši da postoji linija koja ide autoputem do Šumica, ma da bez problema može da ide i do Mostara ili Žs Beograd Centar
Upravo tako. Po meni nije postojala nikakva potreba da se 401 i 402 produžavaju do Slavije jer je postojala gomila linija kojom su mogli da stignu do Slavije. Ne kažem da ih sad treba skratiti, već da je samo u pitanju produženje za kojim nisu postojale opravdane potrebe. Takođe, osim presedanja na Banjici, imali su i 491 kao najčešću prigradsku na tom potezu kojoj su u Jajincima uspostavljena stajališta baš da bi omogućila bolju vezu sa gradom. I sa silnim mogućnostima za presedanjem i brojnim prigradskim linijama, opet je na ko zna čiju ideju došlo do produženja 401 i 402.Potez 400 vrlo lako i jednostavno ima presedanja ka mnogim delovima grada kod Banjičke pijace, dok potez 300 to nema.
Prvenstveno mora da se razgraniči šta je gradska a šta prigradska linija. Ako je linija trocifrena to izgleda odmah znači da je prigradska, a ako je dvocifrena, znači da je gradska? Na primer, 56 i 309 idu u naselja koja su na sličnoj udaljenosti od grada, pa je sad 56 gradska, a 309 prigradska jer je jedna dvocifrena, a druga trocifrena? Oduvek se znalo da su gradske linije nekadašnji ITS1 sistem, a prigradske ITS2, iako je u praksi to malo drugačije. Ako bismo se vodili time da nema šta prigradski autobusi da traže u centralnim gradskim ulicama, morali bi da skratimo mnogo više linija nego što možeš i da zamisliš. Ako se vodimo tim konceptom, hajde da skratimo 42, 47 i 59 do Banjice, 94 da vratimo do Miljakovca, 601 do Tošinog Bunara, 704, 706 i 707 nikako dalje od Gardoša. Sve te linije idu u prigradska naselja, šta će one u centru gradu? Predlažem i da kod Ade napravimo jedan terminus i da tu skratimo 55, 56, 58, 88, 91, 92, 511, 551, 553, 560, 581 jer one ipak idu u prigradska naselja i nema veze što su to ogromna naselja, to su ipak prigradska naselja i nema šta te linije da traže po centralnim gradskim ulicama. Sav teret ćemo da svalimo na 23, 37, 52, 53, 85 i 89, jer eto, to je "kako treba". Upravo tako je i organizovan potez 300. U 17 i 31 na početnoj stanici ne možeš da uđeš, ali to je okej, tako treba da bude.Заправо само потез 300 и донекле 400 су урађени како треба. Немају шта приградски аутобуси да се завлаче у централне градске улице.