Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ne znam sto ne ukinu 56l 52 spaja cerak i zeleni venac 53 vidikovac i zeleni venac a 56l spaja čukaričku padinu i zeleni venac a ide samo 1 vozilo
Опет ћу ти поновити да користиш знакове интерпункције и да мало размислиш пре писања поста.

На 56Л ради Космај са 2 возила који нема никакву сврху јер креће минут пре или после 56 и који углавном вози маглу. 53 није испомоћ линији 23 као што овде неки мисле, итекако има своје путнике и последњи 53 креће у 23:45 са Зелењака док на 52 и 56 последњи иде око 23:30.

@bv5156

Поред тога што једино 37 спаја директно Трг и Сајам, насељима на њеној траси је једина директна веза са центром. Укини 37 па ћеш видети у шта ће се претворити 52, 53, 56 и 58. Притом, на 37 радним даном ради 28 возила и иду конвоји од 2-3 солаћа у шпицу који су добро пуни да не кажем препуни, тако да аргумент да 37 треба укинути је бесмислена лупетачина.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Систем аутобуских линија се никада није опоравио укидања и скраћивања линија током санкција. Тако да су позиви за укидања било које линије само корак у назад.
 
Ljudi shvatite da ge glupo aj 37 da ostane ali 56l vozi maglu jedan moj drug koji živi na petlovom brdu nije gledao video da piše samo 56 kad je autobus stao u čukaričkoj padini vozač reko zadnja majstore! Tako da ono a 53 nije ispomoć liniji 23 i ako skoro imaju sve stanice zajedničke samo mi je glupo što 53 ne staje kod admirala geprata a 23 staje a sledeća stanica miloša pocerca tu staju obe linije tako da ono imaju 10 ili više zajedničkih stanica! Ukini 56l, 25P,32E,35L sve Ukini šta će vikendom ne ide 32E ni 35L ono glupo uvedene linije.
 
Не верујем да су линије 25П и 32Е бескорисне, поготово 32Е. Значи имати директну линију до строгог центра града, а немају сви делови ужег Београда везу са Тргом и зоном око истог(Дом омладине нпр.). Можда да 32Е иде на 20 минута?

37 ради посао коректно, али је у суштини коридорска линија. Каче се корисници осталих линија на 37. Треба остати веза Трг-Чукарица. Део ка Раковици служи да растерети 50. Становници Раковице ка граду користе 47,48,59 као и БГ воз, јер 37 кружи, а 37 користе да би отишли до Жаркова, Бановог брда, Аде и Сајма најдаље, као и до БИГ Раковица са друге стране.

Мислим да ова дискусија треба да буде премештена у градске линије.
 
E pa vidis brale moj dobri, narod je usled previse solo na 601 trazio osmo vozilo privatnika na 71 barem da budu do 19 u smenama... Jer tramvaje slabo ko ferma... 95 je uzas, tramvaji lutrija, Eko1 i 94 su ok, ali interval na Eko1 katastrofa, zato su zbog 5 novih zgrada u Ivana Ribara trazili jos jedno vozilo... 71 jeste tacan, ali turaza plus guzve, plus ceo potez 600 se sliva u Ledinama...
 
A ako se ni ne traži linija, neće se ni dobiti, jer ne postoji potreba građana za istom.


Da ponovim po ko zna koji put. Ako se 309 produži do Vukovog spomenika, svi bi se gurali u nju i maltene niko ne bi išao do Ustaničke da tamo hvata neku liniju, te tako bi sami stanovnici Kaluđerice imali gori prevoz, jer bi bilo upitno da li bi mogli uopšte da uđu u autobus.
Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod Ustanicke
 
Gle ja živim u Kaluđerici kod nas je prevoz jednostavno najbolji ali me zanima kako 32e može da bude koristan ako ne ide vikendom a ostalim danima ide na 30-40 min a 35L čemu služi isto ne ide vikendom i ne ide celodnevno nego ide 5 6 7 8 pa tek od 13 i tako ceo dan 37 nebi trebalo ukidati uopšte ja bi recimo ukinuo liniju 25P zato što ono I 20 bi isto jer niko ne zna gde vozi a kad sam video gde vozi začudio sam se zato što je vrlo uska ulica i ovo ono ima 2 vozila i linija 25P ide baš slabo ukidanje 35L 25P bilo bi jedino rešenje!
 
Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod Ustanicke
Linije koje opslužuju potez 600 su produžene do mesta gde može da se preseda na druge linije, tako da više nije toliko opterećenje na liniju 601. Dok su se linije okretale u centru Surčina, otprilike veće na drugoj stanici je bilo problematično da se uđe. Ovo je info iz prve ruke, imao sa drugara iz srednje koji je živeo u Surčinu.

Ono što sam predlagao ranije, a iza toga stojim i dan danas, je reorganizacija linija nsa poteza 300 po principu poteza 600, a da linije koje gravitiraju ka gradu (ima ih 2 ili 3) postanu celodnevne. Podržavao sam i predloge da se uvede neka linija koja bi išla do pogona Kosmaj, i za Mirijevo...
 
Ovo je najgluplji izgovor koji se vrti vec godinama, a u 601 moze da se udje u autobus? Jednostavno treba staviti da staje tipa kod Cvetka, Djeram, i krajnja Vukov Spomenik sumnjam cisto da bi neko na Smederevcu ujutru cekao da udje u vec prepun 309 umesto da lepo udje u prazan tramvaj kod Ustanicke
Ne znam gde je paralela između produžetka 309 i 601 koji nema bukvalno NIJEDNO zajedničko stajalište sa tramvajima na levoj obali, osim Sava centra.
Problem sa potezom 300 može da se reši stabilizacijom rada tramvaja, renoviranjem bulevara i izgradnjom normalne okretnice na Ustaničkoj, i produžavanjem šestice od Taša ka Trgu. Lako, možda malo skupo, ali jako logično.
 
Ne znam gde je paralela između produžetka 309 i 601 koji nema bukvalno NIJEDNO zajedničko stajalište sa tramvajima na levoj obali, osim Sava centra.
Problem sa potezom 300 može da se reši stabilizacijom rada tramvaja, renoviranjem bulevara i izgradnjom normalne okretnice na Ustaničkoj, i produžavanjem šestice od Taša ka Trgu. Lako, možda malo skupo, ali jako logično.
Postujem tvoje misljenje i ako mislim da resenje poteza 300 nije da se oslanja u presedanju na linije koje sluze i stanovnicima konjarnika, bulevara i okoline vec sa nekoliko express linija
tipa kao sto sam naveo 309 (Kaludjerica - Vukov Spomenik) 38 (Beograd Centar - Autokomanda - VML - Kaludjerica) , po mom misljenju tako se stanovnicima poteza 300 odmah daju dve linije kojima mogu da biraju u koji ce deo grada otici i automatski ce i tramvaji i 31/17/50 prodisati
 
Stanovnici VML bi koristili 38, svi ostali 309. Ako potez 600 može da funcioniše sa linijama koje se oslanjaju na presedanje i linijom 601, ne vidim zašto tako ne bi moglo i na potezu 300. Već postoje linije koje idu do centra, samo im treba poboljšati takt. Drugo, predlagao sam, ne samo ja, da se spoje 38 i 38L u jednu liniju, koja bi preko Autokomande i Prokopa išla do Galerije. Treće, ako bi se uvodila nova linija ka centru, to treba da bude tako napravljeno da ne bude ona linija koju bi jedino i isključivo koristili korisnici poteza 300, nego da bude jedna vrsta pomoćne linije. Uz reorganizaciju okretnica i linija, kako onih sa poteza 300, tako i onih koje opslužuju okretnice u okolini Ustaničke, dobile bi se bolje i jednostavfnije presedačke veze.
 
Lestanu, Vinci, Bolecu i Ritopeku je potrebna ekspres linija preko autoputa, kad smo vec presedacka naselja, a npr Resnik nije pa imaju direktnu liniju do slavije i novog beograda, barem da imamo brzo presedanje do vitalnih delova grada, sumice, autokomanda, mostar, sava centar i dalje nije ni bitno dokle ce ici linija.

90% ljudi iz ovih naselja, potpisujem mrzi smederevac i ustanicku, od same pomisli im se dize kosa na glavi i najradiji bi ih komplet izbegli. Trenutno se voznja smederevcem ne razlikuje od voznje po njivi, neka su oni pola godine kopali toplovod ZA STANOVNIKE DRUGIH OPSTINA, vidi se kako su zavrsili posao gospoda iz konvara :poop:

Najgora opstina u gradu sto se tice borbe za svoje stanovnike, ponekad imam osecaj da zivim u teheranu
 
Kako sam se čudno osećao kad sam lastom iz Grocke stigao za čas na šumice autoputem i koliko bi život bio lakši da postoji linija koja ide autoputem do Šumica, ma da bez problema može da ide i do Mostara ili Žs Beograd Centar
 
Потенцијал аутопута за линије ка истоку је баш слабо искоришћен, па и за градске линије где после аутопута имамо само једну линију. А постоји могућност за нпр. 18Е која би од Аутокоманде до Медака ишла аутопутем до плавог моста па на Мокролушку и Војислава Илића до окретнице. Слично би могла да постоји и 46Е која би исто ишла до Војислава Илића и заобишла тужни булевар, па даље у Господара Вучића ка Цветку и Миријеву, као и 55Е.
 
Нова окретница потеза 300 је планирана на месту НИС пумпе на раскрсници према Великом мокром Лугу.
 
Заправо само потез 300 и донекле 400 су урађени како треба. Немају шта приградски аутобуси да се завлаче у централне градске улице.
 
Potez 400 vrlo lako i jednostavno ima presedanja ka mnogim delovima grada kod Banjičke pijace, dok potez 300 to nema.
 
Potez 400 vrlo lako i jednostavno ima presedanja ka mnogim delovima grada kod Banjičke pijace, dok potez 300 to nema.
Upravo tako. Po meni nije postojala nikakva potreba da se 401 i 402 produžavaju do Slavije jer je postojala gomila linija kojom su mogli da stignu do Slavije. Ne kažem da ih sad treba skratiti, već da je samo u pitanju produženje za kojim nisu postojale opravdane potrebe. Takođe, osim presedanja na Banjici, imali su i 491 kao najčešću prigradsku na tom potezu kojoj su u Jajincima uspostavljena stajališta baš da bi omogućila bolju vezu sa gradom. I sa silnim mogućnostima za presedanjem i brojnim prigradskim linijama, opet je na ko zna čiju ideju došlo do produženja 401 i 402.
Ono što se takođe mora spomenuti a što ne vidim da spominju neki drugi članovi jeste broj stanovnika koji živi na potezu 400 i broj stanovnika koji živi na potezu 300. Razlika uopšte nije zanemarljiva. Pritom, te presedačke linije za potez 300 već zalaze u naselja sa velikim brojem stanovnika i bile bi opterećene i bez "presedača". Baš zato je potez 300 vrlo specifičan. Da samo jedna linija poteza 300 ide do grada, ne bih ni da spominjem koliko bi 17 i 31 prodisale.
 
Заправо само потез 300 и донекле 400 су урађени како треба. Немају шта приградски аутобуси да се завлаче у централне градске улице.
Prvenstveno mora da se razgraniči šta je gradska a šta prigradska linija. Ako je linija trocifrena to izgleda odmah znači da je prigradska, a ako je dvocifrena, znači da je gradska? Na primer, 56 i 309 idu u naselja koja su na sličnoj udaljenosti od grada, pa je sad 56 gradska, a 309 prigradska jer je jedna dvocifrena, a druga trocifrena? Oduvek se znalo da su gradske linije nekadašnji ITS1 sistem, a prigradske ITS2, iako je u praksi to malo drugačije. Ako bismo se vodili time da nema šta prigradski autobusi da traže u centralnim gradskim ulicama, morali bi da skratimo mnogo više linija nego što možeš i da zamisliš. Ako se vodimo tim konceptom, hajde da skratimo 42, 47 i 59 do Banjice, 94 da vratimo do Miljakovca, 601 do Tošinog Bunara, 704, 706 i 707 nikako dalje od Gardoša. Sve te linije idu u prigradska naselja, šta će one u centru gradu? Predlažem i da kod Ade napravimo jedan terminus i da tu skratimo 55, 56, 58, 88, 91, 92, 511, 551, 553, 560, 581 jer one ipak idu u prigradska naselja i nema veze što su to ogromna naselja, to su ipak prigradska naselja i nema šta te linije da traže po centralnim gradskim ulicama. Sav teret ćemo da svalimo na 23, 37, 52, 53, 85 i 89, jer eto, to je "kako treba". Upravo tako je i organizovan potez 300. U 17 i 31 na početnoj stanici ne možeš da uđeš, ali to je okej, tako treba da bude.
 
Vrh