Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Lepo je ljudi sve što predlažete ovde i podržavam svaki predlog koji će doneti nešto dobro, ali kad je opština Grocka u pitanju, od toga nema ništa dok ne dođe neki moćnik koga će zanimati javni prevoz i po čijem nalogu će se isti poboljšavati u ovoj opštini. Samo u DJP znaju zašto uporno odbijaju bilo kakvo poboljšanje prevoza u opštini Grocka, tačnije u svim mestima koja su posle okretnice tramvaja :) Znam da ima ljudi koji ih preko deset godina mole za produžavanja linija, uvođenja novih, izmene trasa itd. Ja otkad redovno pratim sve molbe koje su im upućene, ono što se najviše tražilo do sad jeste produžavanje što više linija sa terminusa Ustanička, veza između Kaluđerice i Mirijeva, direktne linije od Kaluđerice do centra grada ili Novog Beograda, uspostavljanje minibus linija, uspostavljanje linije na relaciji Vinča - Bubanj potok - Rakovica, reorganizacija Lastinih linija i dodatni polasci na određenim prigradskim linijama... To su samo neki predlozi i molbe koje ljudi godinama šalju. Sve te predloge su od prvog do poslednjeg uvek odbijali uz apsurdna i krajnje smešna obrazloženja. Uglavnom su odgovori tipa kako ne postoje uslovi, kako se do određenog dela grada dolazi uz niz presedanja i klackanja po gradu i slični besmisleni odgovori. I tako 10+ godina slušamo kako nema mogućnosti, a malo-malo pa u nekom drugom naselju produže ili uvedu neku liniju. Može 94 do Resnika, mogu 401 i 402 do Slavije, može 70 od Bež. Kose do Ikee, ali ne može nijedna linija sa Ustaničke da se produži za jednu stanicu do Konjarnika. O nekim daljim produžavanjima koja su ljudi predlagali nema potrebe ni da se priča. Mnogi moji prijatelji su duplo dalje od centra grada od mene, a stignu do tamo brže nego ja. Kada su u pitanju mesta iza Grocke gde tradicionalno ide Lasta, tek mi je tih ljudi žao. Uvedu im liniju koja ajde što ide svake prestupne godine, nego što uopšte ne isplaniraju trasu u skladu sa potrebama i kretanjima stanovništva. Posle ih ubeđuju da su im ekstremno poboljšali prevoz i da su svi građani prvog reda.
Dakle, realizacija predloga koji se tiču opštine Grocka uopšte ne zanimaju DJP. Svaki predlog se odbija i tako će biti dokle god tu ne umeša prste neko ko će imati želju i što je najbitnije poziciju da nešto može da menja. Druga, manje verovatna šansa je da će se setiti da usvoje neki predlog pred sledeće izbore, mada sumnjam.
 
Alex, odlično rečeno, a i vešto se koristi statut grada da gradski prevoz ide samo u delu GO Grocka. Jedino su me pogurale teme linije za Mirijevo koja je već realna, jer se sredjuje skretanje sa smederevca i iseljena pumpa. Svi smo ovde svesni da ih taj deo grada ne zanima dok nekom ne dune ili dodju izbori, pa istumbaju lastine linije, a u stvari bude gore.
 
Takođe ne vidim postojanje linije 352A koja ide od Šumica do Dražnja autoputem ali svraća do centra Vrčina, imaju dva polaska:
5:20 iz Dražnja
15:00 sa Šumica
Ne vidim poentu da svraća u Vrčin zaista.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835052#p835052:2gslpxwu je napisao(la):
Joca28 » Pet Mar 26, 2021 10:32 am[/url]":2gslpxwu]Alex, odlično rečeno, a i vešto se koristi statut grada da gradski prevoz ide samo u delu GO Grocka. Jedino su me pogurale teme linije za Mirijevo koja je već realna, jer se sredjuje skretanje sa smederevca i iseljena pumpa. Svi smo ovde svesni da ih taj deo grada ne zanima dok nekom ne dune ili dodju izbori, pa istumbaju lastine linije, a u stvari bude gore.
Ja dok ne vidim tu liniju ka Mirijevu, ne verujem ništa :)
Mnogo toga su oni najavljivali kao definitivno i na kraju ne bude ništa od toga. Npr. 2016. su objavljivali slike kako je počela gradnja okretnice u Grockoj. Slikali neko mesto gde kopaju mašine i to predstavili kao radove na izgradnji okretnice za 301. Potom se 2018. objavljivalo kako je 99% sigurno uspostavljanje linije 300 na relaciji Miljakovac 2 - Vinča i da je navodno trebala da bude uspostavljena krajem aprila, a najkasnije početkom maja te godine.
 
Та линија 300 би била одлична испомоћ 50-ици.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ко каже да не постоји окретница у Гроцкој?
dda475ff342cd2330cee54ab1f8c3247.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Не знам да ли је неко гледао емисије "150 минута" управо је у данашњој емисији преко оних "150 решења" бии послат мејл за Забранску улицу у Лештанима, репортери су обишли Забранску и Општину Гроцка, где су разговарали са замеником председника општине. Такође је био послат мејл секретаријату за јавни превоз одговорили су да су идаље преговори са Општинама Гроцка и Звездара да траса нове минибус линије буде :
Лештане " Раван" - Забранска - Калуђерица - Мали мокри луг колико сам схватио.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Боље кроз Нине Кирсанове до Миријева 4.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Zašto je to bolje nego da bude i jedna potpuno druga linija za Mirijevo?
 
Зато што ће се десити то знајући ове из ДЈП.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Не бих рекао да ће ићи из Лештана до Миријева
c31f39ff2fd04e5caa5fb4c743150d9b.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Ja se baš obradovao kad sam video naslov snimka, kad ono ništa pametno.
Da se osvrnem na dve stvari. Čovek spominje par "prepreka" u realizaciji - te neke ograde i veliki nagib "kod stare trafostanicu u Vojvode Stepe". Te ograde, ja pretpostavljam na koje je mislio, čisto sumnjam da će moći da uklone. Stf verovatno zna tačno koje su i sigurno zna da li su te ograde legalne, odnosno da li je to dvorište izašlo van granica parcele. Ako jesu, onda ruši to brate, ako nisu, valjalo bi razgovarati sa vlasnikom, a samim tim bi(smo) trebali komšiju zamoliti. Ovaj nagib, ja iskreno ne znam na koji način to može da se reši. Eventualno da umesto tim delom, da ide kroz Živorada Jakovljevića i Svetislava Ristića i onda trasom 309. Mada te dve ulice su uske, ali opet prolazi i 309 kada ide od i ka garaži.
Druga stvar je druga okretnica linije. Mokri Lug je možda bezveze opcija, ali treba razmisliti posledice okretnice u Mirijevu ili tipa Šumice ili Ustanička. Nebitno koja okretnica, ona će sigurno generisati ogroman broj putnika. Ti putnici ne samo da će ići u Leštane, nego i dobar deo Kaluđerice. Ovako okretnica u Mokrom Lugu znači manje putnika, a opet odlične opcije za presedanje - 309, 308, 312, 38, itd.
Ono što odgovorno mogu da tvrdim je da bi linija, gde god išla, sigurno imala veliki broj putnika. I brine me eventualni plan reda vožnje, koji onda može potencijalno da uticaj na druge linije. Znamo svi šta se desilo sa 306 kada je uvedena 311, ni dan danas nije dovedeno u normalno stanje i prevoz je pogoršan.
 
Терминус на Миријеву би још додатно одложио успостављање нове линије јер је Дирекција већ дала услове у виду регулације раскрснице са Нине Кирсанове и семафоризацију, плус проширење Нине Кирсанове што је физички немогуће.
Друга ствар, цело несеље Кленак гравитира ка Основној школи у ВМЛ па верујем да одатле потиче та идеја да аутобус окреће тамо. Већ су писали петицију за пешачку пасарелу преко АП да би скратили пут до школе.

Што се тиче тих "пар ограда" они су барем ко катастру сви изашли у путни појас како ко колико а кућа преко пута цркве је ушла у путни појас читава 4 метра. Ту је ширина улице у катастру 11 метара а у пракси се два возила једва мимоиђу а ни за тротоар нема места.
 
Jedno pitanje, autobus za Lazarevac 581 odakle kreće iz Bg, i jel neko zna da li će za Uskrs biti redukovani red vožnje?
 
Biće redukovan prevoz. O redu vožnje možeš da vidiš više ovde. Sve linije koje drži Lasta, kao i linije za Obrenovac, saobraćaju sa BAS - a, a prva stanica im je u Nikolaja Kravcova, ugao sa Savskom ulicom.
 
Ево једног мог предлога за локалну линију 350.
Мислим би оваква траса могла да замени 467 који би (по мом мишљењу) могао да саобраћа од Јаричишта до Гроцке и обрнуто. Плус би се 350 овим потезом продужио до Гроцке и не би било полазака без путника као што је то ситуација сада.
48e082de92ef7daec354d9ac0e5a4451.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
365 опет виђен у Дражњу.
2b22d8a1fe343f732fb43982d1631f6c.jpg


Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
У Умчарима је затворен железнички прелаз, велики аутобус нема шансе да прође, минибус се данас некако провукао.
Наравно да званичне информације нема, притом уопште је мистерија шта је са 352 и осталима који иду за Шумице аутопутем
 
352 353 362 и 366 су преусмерени на наплатну станицу Водањ и преко Живковца долазе до Умчара. До јуче је 365 (вероватно на самоиницијативу возача) саобраћао преко Дражња од данас саобраћа преко тог пута што су направили близу пружног прелаза у Умчарима

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Наравно да тих измена нема на сајту Секретаријата за јавни превоз, верујем да они немају појма шта се дешава и да су ластин и возачи сами одлучили куда ће да возе.

Елем, послат је званичан допис Секретаријату са захтевом да се појачају линије које саобраћају преко АП, т. 352, 354Б и 366 са интервалом као и 351, односно на 60 минута.
 
Верујем да ће прихватити захтеве за повећање броја полазака, јер је општина та која покрива трошак за поласке, на ДЈП је да само прихвати захтев и изда ред вожње за поменуте линије

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
stf":3oir9jgh je napisao(la):
Наравно да тих измена нема на сајту Секретаријата за јавни превоз, верујем да они немају појма шта се дешава и да су ластин и возачи сами одлучили куда ће да возе.

Елем, послат је званичан допис Секретаријату са захтевом да се појачају линије које саобраћају преко АП, т. 352, 354Б и 366 са интервалом као и 351, односно на 60 минута.
Знају они за те измене, али их очигледно не интересује да се исте објаве на сајту секретаријата за јавни превоз

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vrh