Busloverbk
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 29.11.2023.
- Poruke
- 1.299
- Pohvaljen
- 1.569
od 2017. do septembra 2019. je isla do Šimanovaca, pa je vraćena na okretnicu u Ugrinovcima. Uvek je tu okretala.Kad je 711 produžena?
od 2017. do septembra 2019. je isla do Šimanovaca, pa je vraćena na okretnicu u Ugrinovcima. Uvek je tu okretala.Kad je 711 produžena?
To znam, nego tvrdi da je produžena otkad ju je preuzela Strela (što i mogu da poverujem jer na displeju piše Ugrinovci /izlaz/)od 2017. do septembra 2019. je isla do Šimanovaca, pa je vraćena na okretnicu u Ugrinovcima. Uvek je tu okretala.
tako se zove okretnica. Tako je pisalo i na jednom IK218M. To je jedna jedina okretnica u Ugrinovcima i nikada nije produžavana osim do Šimanovaca. Ali činjenica je da naziv zbunjuje.što i mogu da poverujem jer na displeju piše Ugrinovci /izlaz/)
Неће дати промену градских терминуса на захтев превозника ма ко тај превозник био, то се ради политичким везама које има општина. Превознику свакако не одговара да залази дубље у град, мало километара - много времена - заробљени бусеви по градским гужвама не зарађују. Пре ће им дати више полазака на 307, или је преусмерити да иде дужим путем између терминуса него да се залази у град.Ako ih nije briga gde će im biti terminus, zašto su onda produžili liniju 711 do kraja naselja Ugrinovci, zašto su produžili 105L, uveli 102P, 103 i 112, pa onda uspostavili 610E i produžili 606, pa uveli 492, 600 i 607, pa gomila silnih 860 linija? I to sve tek po preuzimanju linija / poteza od strane jednog prevoznika?
Најбољи и најсвежији пример за то је линија 492Неће дати промену градских терминуса на захтев превозника ма ко тај превозник био, то се ради политичким везама које има општина. Превознику свакако не одговара да залази дубље у град, мало километара - много времена - заробљени бусеви по градским гужвама не зарађују. Пре ће им дати више полазака на 307, или је преусмерити да иде дужим путем између терминуса него да се залази у град.
Свакако као што @stf каже политички се искључиво решавају ствари са превозом.
Можда је Стрели 307 тест линија за потез 300 и верујем да ће узети потез 300 у будућности.Zato sam i pomenuo liniju 307.
ma polako mozda ce se gsp vratiti na stare staze slave pa ce da opet drzi 80% linija u gradu al zaista nije fer sto su im sve oteliМожда је Стрели 307 тест линија за потез 300 и верујем да ће узети потез 300 у будућности.
Ja mislim baš suprotno - da će se potez 300 zajedno sa još ostalim potezima i drugim gradskim linijama vratiti GSP-u. Nešto ne verujem da će ovaj ugovor opstati još 9 godina, a i u krajnjem slučaju da izdrži toliko, nadam se velikim promenama koje će podrazumevati pozdrav mnogim privatnicima nakon što istekne.Можда је Стрели 307 тест линија за потез 300 и верујем да ће узети потез 300 у будућности.
Ако нека будућа власт настави као напредњаци онда ће Стрели припасти потез 300, а ко зна можда и 400 и 500...Ja mislim baš suprotno - da će se potez 300 zajedno sa još ostalim potezima i drugim gradskim linijama vratiti GSP-u. Nešto ne verujem da će ovaj ugovor opstati još 9 godina, a i u krajnjem slučaju da izdrži toliko, nadam se velikim promenama koje će podrazumevati pozdrav mnogim privatnicima nakon što istekne.
GSP je jedna od firmi koje su naprednjaci najviše uništili i to upravo oduzimajući im linije, tako da od neke naredne vlasti očekujem da će se ozbiljno baviti ovim. Možda više neće postojati standardi koje sada imamo (starost vozila, besplatan prevoz, izmišljene zone), ali svakako ne očekujem da GSP ostane sa 40-ak linija i manje. Ne isključujem ni mogućnost da privatnici samo na poteznim linijama ostanu, a da se ostalo vrati GSP-u.
Dovoljno je pogledati kakav prevoz i organizaciju smo imali 2015. a šta imamo danas, šta smo imali u međuvremenu i zaključak je nebo i zemlja od podele linija pa sve do vozila koje smo imali tada i sad, tako da svašta može da se izdešava u narednih sada već 9 godina.
Bruka i sramota. Ajde ja sam mogao da ih opravdam i prvih pola godine, ali da oni već godinu ipo dana i jače nisu u stanju da naprave krštenu infrastrukturu, e tu već nema opravdanja. Za gorivo je i najmanji problem, mnogo veći problem je što nema noćnog pregleda, a vozač ne može sve da primeti u toku vožnje, nego mehaničar mora obavezno da pregleda vozilo svake noći.Meni je najjače kad vidim bus kod Dejtonke ili na nekoj drugoj tako rendom pumpi. Kako jadan prizor. Da ne pominjem parkiranje ispred porodičnih kuća.
Slažem se da je 2015. bilo bolje, ali ponovna reorganizacija je nemoguća bez Arrive, Košave, Bamirona, Tamnave, Lekona i Unacop-a, a GSP nema trenutno kapacitet da prihvati još neku dvocifrenu liniju (eventualno neku sa malim brojem vozila tipa 57). Dovoljna je činjenica da 99% putnika misli da je sve GSP i ne opterećuju se ko ih vozi. Bitno im je da se polazak ostvari i da ih preveze od tačke A do tačke B.Dovoljno je pogledati kakav prevoz i organizaciju smo imali 2015. a šta imamo danas, šta smo imali u međuvremenu i zaključak je nebo i zemlja od podele linija pa sve do vozila koje smo imali tada i sad, tako da svašta može da se izdešava u narednih sada već 9 godina.