Šta je novo?

Prigradske linije javnog saobraćaja – predlozi i rešenja

Ako ih nije briga gde će im biti terminus, zašto su onda produžili liniju 711 do kraja naselja Ugrinovci, zašto su produžili 105L, uveli 102P, 103 i 112, pa onda uspostavili 610E i produžili 606, pa uveli 492, 600 i 607, pa gomila silnih 860 linija? I to sve tek po preuzimanju linija / poteza od strane jednog prevoznika?​
Неће дати промену градских терминуса на захтев превозника ма ко тај превозник био, то се ради политичким везама које има општина. Превознику свакако не одговара да залази дубље у град, мало километара - много времена - заробљени бусеви по градским гужвама не зарађују. Пре ће им дати више полазака на 307, или је преусмерити да иде дужим путем између терминуса него да се залази у град.
 
I treba rešiti polaske, jer ova turaža koju sad imaju je nerealna i neostvariva, pa onda redovno kasne po 15 minuta i više, a niko se ne krati, ne ubrzava itd, pa je onda haos tokom celog dana. Za 35 minuta + 5 minuta pauzu je moglo da se stiže možda 2005, ali danas je to nemoguće zbog dodatnih semafora, očajnog puta i još veće gužve na Smederevcu.
Rešenje bi prosto trebalo da bude povećanje turaže, uz eventualno dodatno vozilo tokom celog dana, da bi linija imala isti interval, sa većom turažom, ili prosto dodavanjem šihte, koja bi povećala turažu u vršnom periodu.
 
Неће дати промену градских терминуса на захтев превозника ма ко тај превозник био, то се ради политичким везама које има општина. Превознику свакако не одговара да залази дубље у град, мало километара - много времена - заробљени бусеви по градским гужвама не зарађују. Пре ће им дати више полазака на 307, или је преусмерити да иде дужим путем између терминуса него да се залази у град.
Најбољи и најсвежији пример за то је линија 492
 
Свакако као што @stf каже политички се искључиво решавају ствари са превозом.
Гроцка једино што ради у вези превоза је писање мејлова и нада да ће секретаријат то да одобри. И ако одобре опет ураде по свом.
Када су увели 467, 365 и 350, није дуго прошло већ су кренуле прве жалбе на рад линија јер је из општине речено једно, из секретаријата друго.
 
Можда је Стрели 307 тест линија за потез 300 и верујем да ће узети потез 300 у будућности.
Ja mislim baš suprotno - da će se potez 300 zajedno sa još ostalim potezima i drugim gradskim linijama vratiti GSP-u. Nešto ne verujem da će ovaj ugovor opstati još 9 godina, a i u krajnjem slučaju da izdrži toliko, nadam se velikim promenama koje će podrazumevati pozdrav mnogim privatnicima nakon što istekne.
GSP je jedna od firmi koje su naprednjaci najviše uništili i to upravo oduzimajući im linije, tako da od neke naredne vlasti očekujem da će se ozbiljno baviti ovim. Možda više neće postojati standardi koje sada imamo (starost vozila, besplatan prevoz, izmišljene zone), ali svakako ne očekujem da GSP ostane sa 40-ak linija i manje. Ne isključujem ni mogućnost da privatnici samo na poteznim linijama ostanu, a da se ostalo vrati GSP-u.
Dovoljno je pogledati kakav prevoz i organizaciju smo imali 2015. a šta imamo danas, šta smo imali u međuvremenu i zaključak je nebo i zemlja od podele linija pa sve do vozila koje smo imali tada i sad, tako da svašta može da se izdešava u narednih sada već 9 godina.
 
To je realniji scenario, nego da Strela ostane ovako moćna i u narednih 9 godina, pa da onda uzme ceo potez 300 nakon što Smederevac urade jednog dana.
Ma da opet, teško je i da dođe do većeg vraćanja linija, jer Gsp nema kapacitet za isto.
 
Meni je najjače kad vidim bus kod Dejtonke ili na nekoj drugoj tako rendom pumpi. Kako jadan prizor. Da ne pominjem parkiranje ispred porodičnih kuća.
 
Ja mislim baš suprotno - da će se potez 300 zajedno sa još ostalim potezima i drugim gradskim linijama vratiti GSP-u. Nešto ne verujem da će ovaj ugovor opstati još 9 godina, a i u krajnjem slučaju da izdrži toliko, nadam se velikim promenama koje će podrazumevati pozdrav mnogim privatnicima nakon što istekne.
GSP je jedna od firmi koje su naprednjaci najviše uništili i to upravo oduzimajući im linije, tako da od neke naredne vlasti očekujem da će se ozbiljno baviti ovim. Možda više neće postojati standardi koje sada imamo (starost vozila, besplatan prevoz, izmišljene zone), ali svakako ne očekujem da GSP ostane sa 40-ak linija i manje. Ne isključujem ni mogućnost da privatnici samo na poteznim linijama ostanu, a da se ostalo vrati GSP-u.
Dovoljno je pogledati kakav prevoz i organizaciju smo imali 2015. a šta imamo danas, šta smo imali u međuvremenu i zaključak je nebo i zemlja od podele linija pa sve do vozila koje smo imali tada i sad, tako da svašta može da se izdešava u narednih sada već 9 godina.
Ако нека будућа власт настави као напредњаци онда ће Стрели припасти потез 300, а ко зна можда и 400 и 500...
 
Meni je najjače kad vidim bus kod Dejtonke ili na nekoj drugoj tako rendom pumpi. Kako jadan prizor. Da ne pominjem parkiranje ispred porodičnih kuća.
Bruka i sramota. Ajde ja sam mogao da ih opravdam i prvih pola godine, ali da oni već godinu ipo dana i jače nisu u stanju da naprave krštenu infrastrukturu, e tu već nema opravdanja. Za gorivo je i najmanji problem, mnogo veći problem je što nema noćnog pregleda, a vozač ne može sve da primeti u toku vožnje, nego mehaničar mora obavezno da pregleda vozilo svake noći.
 
Dovoljno je pogledati kakav prevoz i organizaciju smo imali 2015. a šta imamo danas, šta smo imali u međuvremenu i zaključak je nebo i zemlja od podele linija pa sve do vozila koje smo imali tada i sad, tako da svašta može da se izdešava u narednih sada već 9 godina.
Slažem se da je 2015. bilo bolje, ali ponovna reorganizacija je nemoguća bez Arrive, Košave, Bamirona, Tamnave, Lekona i Unacop-a, a GSP nema trenutno kapacitet da prihvati još neku dvocifrenu liniju (eventualno neku sa malim brojem vozila tipa 57). Dovoljna je činjenica da 99% putnika misli da je sve GSP i ne opterećuju se ko ih vozi. Bitno im je da se polazak ostvari i da ih preveze od tačke A do tačke B.
 
Vrh