Šta je novo?

Predlog rasterećanja Obrenovačkog druma u zoni Ade Ciganlije

newline

Beginner
Učlanjen(a)
12.09.2012.
Poruke
54
Pohvaljen
44
Radi rasterecenja saobracaja u sezoni i izlaska sa ade iz pravca obrenovackog druma, palo mi je napamet da se rekonstruise petlja kod cukarice i probije ulica do obrenovackog druma.

Trenutno ima izlaz kod lidla pa tek kod makisa (bore stankovica) gde semafori pustaju po 2..3 vozila.pa se napravi kilometarska kolona.

Ovim bi se olaksao prilaz adi i smanjile guzve.

Takodje, neophodna je i zamena asfalta i prosirenje obrenovackog druma kao i dodatna parking mesta.

U sezoni bude i 200 hiljada ljudi te bi ovo mnogo znacilo.

Sta mislite o tome?
Screenshot_20240625_083410_Maps.png
 
Није лоше, мада мислим да би то генерисало још више возила ка тој страни, подстакло урбанизацију, итд..
 
Moje mišljenje je da bi trebalo produžiti tramvaj od Šećerane. Tu može da bude nokoliko koncepcija, ali u svim treba da izađe na jugoistočni kraj Ade. To može da bude linija 1, Kalemegdan - Sajam - Ada preko cele godine na 30 minuta, a u sezoni često sa još nekoliko sezonskih linija. Takav tramvaj može da se napravi na polovnim železničkim šinama i sa jeftinijim klasičnim kolosekom. On bi takođe oživeo unutrašnjost poluostrva, omogućio da se tamo izgrade drugi sadržaji.

Drugi koncept je turistički ADA-VOZ, koji bi morao da se veže sa nekim jačim čvorištem makar Sajmom, ali bi se onda prenosile gužve. Moguća je u kombinacija oba, sa time da je tramvaj običan saobraćaj, a turistički letnji voz ima kružnu liniju koja vezuje sa dva parkinga na oba kraja Ade.

Planiranje u odnosu na kola za sadržaj koji je vrlo masovno posećen, ali sa udarnim opterećenjima je jako nezgodno, zato što ti treba mnogo traka, mnogo parkinga, koji imaju jako malo srednje korišćenje u toku cele godine. Kod tramvaja, najskuplji resurs su transportna sredstva, a ona se najviše angažuju upravo za vreme letnjeg raspusta od 20% imobilisanih voznih sredstava u sezoni kupanja.
 
Ima li nesto novo po ovom pitanju? Bar rekonstrukcija i prosirenje starog obrenovavkog puta jer 92 se jedva provlaci izmedju parkiranih kola. O sezoni da ne pricam...
 
I dalje status quo po pitanju prosirenja i rekonstrukcije a dosta je popularno letovaliste u sezoni i cesto problem sporog saobracaja usled provlacenja busa 92 izmedju parkiranih automobila a o parkingu tek da ne pricam
 
Kad je gužva u sezoni, a nekada i tokom lepih prolećnih vikenada, uvek idem u povratku "naokolo bliže" rutom

ada izlaz 2.png


"Preko preče" je čekanje u najavi jer ovih 8m kada nema gužve je barem pola sata kreni stani vožnje od onog fudbalskog terena Policije.

ada izlaz 1.png


Parkiranje se neće skoro rešiti. Jedno vreme su bili stubići u zoni tog fudbalskog terena, ali su skoro počupani, pa se ljudi opet tu parkiraju.

Naravno, biciklom je najbolje, ali ne može se uvek ići biciklom.

Rešenje je prosto - zoniranje celog poteza uz jezero sa makiške strane i uvođenje dodatnih vozića koji bi bili besplatni za 2 odrasle i 2 "male" osobe uz plaćen parking (kao što je sada za izdavanje bicikala na prvom parkingu)

Doduše, mislim da su prvi parking smanjili malo prošle ili pretprošle godine, ali i onaj parking na kraju može da se proširi pravljenjem montažnog na sprat.
 
Problem je sirina kolovoza i parkiranje na ulici jer se zaustavlja saobracaj prilikom.svakog parkiranja dok cesto vozila parkiranju tako da strce pa autobus mora da se provlaci i samim tim jos vise usporava saobracaj.sve to moze da se brzo resi da ima bolje a prostora ima.
 
Vrh