Šta je novo?

Predlog rasterećanja Obrenovačkog druma u zoni Ade Ciganlije

newline

Beginner
Učlanjen(a)
12.09.2012.
Poruke
44
Pohvaljen
34
Radi rasterecenja saobracaja u sezoni i izlaska sa ade iz pravca obrenovackog druma, palo mi je napamet da se rekonstruise petlja kod cukarice i probije ulica do obrenovackog druma.

Trenutno ima izlaz kod lidla pa tek kod makisa (bore stankovica) gde semafori pustaju po 2..3 vozila.pa se napravi kilometarska kolona.

Ovim bi se olaksao prilaz adi i smanjile guzve.

Takodje, neophodna je i zamena asfalta i prosirenje obrenovackog druma kao i dodatna parking mesta.

U sezoni bude i 200 hiljada ljudi te bi ovo mnogo znacilo.

Sta mislite o tome?
Screenshot_20240625_083410_Maps.png
 
Није лоше, мада мислим да би то генерисало још више возила ка тој страни, подстакло урбанизацију, итд..
 
Moje mišljenje je da bi trebalo produžiti tramvaj od Šećerane. Tu može da bude nokoliko koncepcija, ali u svim treba da izađe na jugoistočni kraj Ade. To može da bude linija 1, Kalemegdan - Sajam - Ada preko cele godine na 30 minuta, a u sezoni često sa još nekoliko sezonskih linija. Takav tramvaj može da se napravi na polovnim železničkim šinama i sa jeftinijim klasičnim kolosekom. On bi takođe oživeo unutrašnjost poluostrva, omogućio da se tamo izgrade drugi sadržaji.

Drugi koncept je turistički ADA-VOZ, koji bi morao da se veže sa nekim jačim čvorištem makar Sajmom, ali bi se onda prenosile gužve. Moguća je u kombinacija oba, sa time da je tramvaj običan saobraćaj, a turistički letnji voz ima kružnu liniju koja vezuje sa dva parkinga na oba kraja Ade.

Planiranje u odnosu na kola za sadržaj koji je vrlo masovno posećen, ali sa udarnim opterećenjima je jako nezgodno, zato što ti treba mnogo traka, mnogo parkinga, koji imaju jako malo srednje korišćenje u toku cele godine. Kod tramvaja, najskuplji resurs su transportna sredstva, a ona se najviše angažuju upravo za vreme letnjeg raspusta od 20% imobilisanih voznih sredstava u sezoni kupanja.
 
Vrh