Šta je novo?

Poreska uprava u Zemunu [ Poslovni objekat | 27.500m2 ]

Bolje da su parking stavili do ulice, a zgradu na kraj placa nego ovako, ne moze da se sagleda sa ulice.
 
Е, па, овако се уклапа у средњоевропски урбанизам из давнијих векова који одликује Земун, а са паркингом испред би био Нови Београд.

То је, иначе, типична модернистичка опсервација: "Кнез Михаилова је ружна, јер зграде не могу да се сагледају и губе се у простору". То има у нашим књигама од пре 60 година (буквално за Кнез Михаилову), давно превазиђеним.
 
У линији је са другим зградама. Тротоар може да се прошири на рачун коловоза. Другог решења тешко да може бити. А то се по свету богме и ради.

(Ал` прво би било лепо да се Угриновачка претвори у булевар.)
 
Poslednja izmena:
У линији је са другим зградама. Тротоар може да се прошири на рачун коловоза. Другог решења тешко да може бити. А то се по свету богме и ради.

(Ал` прво би било лепо да се Угриновачка претвори у булевар.)
Мислиш Цара Душана
 
Не, него мислим да се Угриновачка прошири, да би Цара Душана могла да се сузи.
 
Kad ce se usele i sta ce biti sa prostorom koji napuste u save maskovica despota stefana itd
 
Kad ce se usele i sta ce biti sa prostorom koji napuste u save maskovica despota stefana itd

Колико се сећам пише на табли да је завршетак радова 30. априла и близу су краја, једино не знам како иду унутрашњи радови и опремање.
 
2041C1D5-7500-48A6-B009-C26538458619.jpeg
8AEF1978-5195-402C-ACDD-389AEFD8812F.jpeg
B0C1A1A4-63A7-47F3-AF70-6CCC1A2E08E3.jpeg
4ECEADDA-699C-4F53-9ABD-1DE517161BA1.jpeg
89FA7819-9671-4016-8427-39A1F35581B2.jpeg
FED86DB9-F490-489B-89A7-2F8F22DF5ACA.jpeg
B0A2BC98-65CE-466A-A9DE-E9088141A90C.jpeg
EC067F84-BE47-47AE-915F-C1F5E78C9899.jpeg
 
Apsurdno da pozadi uz parking odrade ovo zelenilo a napred drveće da ga nisu ovako osakatili bi im upalo kroz prozore, ovde prvo nisu dali ni prostora da se razviju normalne krošnje pa će stalno biti ovako kržljave.
 
У линији је са другим зградама. Тротоар може да се прошири на рачун коловоза. Другог решења тешко да може бити. А то се по свету богме и ради.

(Ал` прво би било лепо да се Угриновачка претвори у булевар.)
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.
 
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.

D3B69D61-F21E-45B5-A612-87DC8DF7A4BF.jpeg
 
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.

Upravo to, ovde je svakako kriv onaj ko je dozvolio ovu građevinsku liniju za nove objekte.

Iako je npr. ovde u gornjem delu Cara Dušana većim delom na suprotnoj strani širi pojas sa parkingom/zelenim pojasom uz ulicu pa bi to moglo da se koriguje nekom temeljnom rekonstrukcijom ulice, samo to povlači ogromne troškove, sečenje postojećeg drvoreda da bi proširio trotoare/ubacio bici staze, umesto da prosto ostaviš širi prostor iza drvoreda.
 
Poslednja izmena:
U Cara Dušana komotno može da se proširi trotoar sa strane poreske na štetu jedne kolovozne trake, a da se ta traka nadoknadi sužavanjem zelenog pojasa sa druge strane jer je tamo dosta više prostora. Recimo...
 
Mislim da je tako i predvidjeno.
Ulica je zapravo dosta siroka na tom mestu.
 
U Cara Dušana komotno može da se proširi trotoar sa strane poreske na štetu jedne kolovozne trake, a da se ta traka nadoknadi sužavanjem zelenog pojasa sa druge strane jer je tamo dosta više prostora. Recimo...
Mislim da je bolje napraviti stazu sa druge strane drvoreda i metalnu ogradu do ulice.
 
I ovo malo slobodnog parkinga sto su napravili prema naselju su obelezili znakom "Samo za vozila poreske uprave".
Znaci posetioci i zaposleni koji nemaju garazno ili parking mesto ce parkirati u naselju. :mad:
 
Таман како треба, јер су у то доба дана станари добрим делом отишли са својих паркинга. Целодневна искоришћеност.
 
Ту су увек пуни сви паркинзи око зграда вероватно због неколико кафића и локала који су ту, иако свака зграда има и подземне паркинге за станаре.
 
Vrh