Koja je poenta sto su ove bastice za drvece stavljene izmedju parking mesta a ne povucene na ovu povrsinu izmedju parkinga i trotoara u ravni bandere? Ovako ce sigurno da se preko te povrsine parkira, unstice travu, bice blato, ruzno i neuredno stalno.
Мислиш Цара ДушанаУ линији је са другим зградама. Тротоар може да се прошири на рачун коловоза. Другог решења тешко да може бити. А то се по свету богме и ради.
(Ал` прво би било лепо да се Угриновачка претвори у булевар.)
Kad ce se usele i sta ce biti sa prostorom koji napuste u save maskovica despota stefana itd
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.У линији је са другим зградама. Тротоар може да се прошири на рачун коловоза. Другог решења тешко да може бити. А то се по свету богме и ради.
(Ал` прво би било лепо да се Угриновачка претвори у булевар.)
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.
Pa sad, jeste u liniji sa objektima koji su bili pre, međutim ovo je mnogo viši objekat nego ranije, privlačiće više pešačkog saobraćaja, mogli su da ga uvuku metar u plac. Bilo bi mnogo bolje i prirodnije, sada ova širina trotoara sa plus drvećem deluje zaista minijaturno.
Mislim da je bolje napraviti stazu sa druge strane drvoreda i metalnu ogradu do ulice.U Cara Dušana komotno može da se proširi trotoar sa strane poreske na štetu jedne kolovozne trake, a da se ta traka nadoknadi sužavanjem zelenog pojasa sa druge strane jer je tamo dosta više prostora. Recimo...