Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Skretanje ispod železničke stanice Novi Beograd u Đorđa Stanojevića je bio samo krak tramvajske pruge do Depoa, i tuda je bilo zabranjeno za ostali saobraćaj ali se to kršilo 🤫 , vozilo se po šinama i nadao si se da nećeš naići na neki tramvaj.
Vidi se i na satelitu na Google Earth 😉
 
Ali si u pravu za 65. On je produžen 2008. U međuvremenu je okretao preko ulice (Trećeg bulevara), jer Narodnih heroja više nije bila slepa ulica.
 
Stari železnički most je mogao biti zamenjen novim a pruga pored Sajma do Košutnjaka iskorišćena za gradsku železnicu sa stanicama kod Sajma, Mosta na Adi i Topčideru. Međutim, ta pruga je ukinuta, iako je most na Adi napravljen sa dodatnom petljom da prelazi preko te ukinute železničke pruge. Znači, ta pruga nije ni bila predviđena da se ukine kad se gradio most na Adi, kao ni kad je pravljen taj nadvožnjak preko Jurija Gagarina, ali je onda naprasno ta pruga ukinuta. Nikad nije objašnjeno zašto, ali je postalo jasno kad su proširili BnV na teritoriju Sajma.
 
Docice generacije koje ce sa zadovoljstvom iscupati asfalt deonice bulevara Patrijarha Pavla koja se preklapa sa topciderskom prugom i vratiti sine na tom potezu sve do starog zeleznickog mosta.
Sta je tu bitno? Da ne postoji visokogradnja na toj trasi, ovo ostalo ulice, trotoari to se lako resava/uklanja.
 
Vrh