Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

Od svih gradilista na snimku, na prste jedne ruke se izbroje ljudi koji nose slem... Burazer stoji ispod kasike bagera kao da je krenuo na pecanje.
Malo nesreca i bude kakvi smo neodgovorni i bahati i prema sebi, a posebno prema drugima.
 
1000001850.jpg
 
Na početku proleća se očekuje puštanje u saobraćaj podvožnjaka u Bulevaru umetnosti.

 
А могло је бити урађено током потпуног затвора.
Meni nije jasno zasto nije napravljeno jos kad je napravljen nasip? Bukvalno svi ostali proseci su napravljeni samo taj nije. Ili ja gresim pa su i oni probijani naknadno?
 
Нису одмах трасирани сви булевари на НБГ. Доста их је било ужих, са 1 траком по смеру.
 
Dobro se sećam i dalje Jurija Gagarina kad se tu sužavala, ali se ne sećam kako su iskopali za proširenje.
 
Meni nije jasno zasto nije napravljeno jos kad je napravljen nasip? Bukvalno svi ostali proseci su napravljeni samo taj nije. Ili ja gresim pa su i oni probijani naknadno?
Zato što je do izgradnje Mosta na Adi ceo kraj izgledao ovako pa nije bilo realne potrebe. U tom kraju bili su razni servisi kasnije magacini, i do izgradnje poslovnih zgrada u Đorđa Stanojevića i Airport Citya nije bilo mnogo ljudi koji idu tuda.
Screenshot_20251116_165053_Maps.jpg
 
Zato što je do izgradnje Mosta na Adi ceo kraj izgledao ovako pa nije bilo realne potrebe. U tom kraju bili su razni servisi kasnije magacini, i do izgradnje poslovnih zgrada u Đorđa Stanojevića i Airport Citya nije bilo mnogo ljudi koji idu tuda.
Pogledajte prilog 258363
Jos osamdesetih godina, ako si hteo iz bloka 28 da odes u blok 70a, morao si da kruzis kilometrima, tako da je velika greska bila u startu, kada je postavljeno da FDU bude kraj sveta.
 
Jos osamdesetih godina, ako si hteo iz bloka 28 da odes u blok 70a, morao si da kruzis kilometrima, tako da je velika greska bila u startu, kada je postavljeno da FDU bude kraj sveta.

Devedesetih su postojali prolazi ispod pruge kod buvljaka i kod Đorđa Stanojevića, iako nisu postojali prelazi preko auto puta. A kod FDU je postojao most preko autoputa, ali nije postojao tunel ispod pruge.


Bulevar Milutina Milankovića (Treći bulevar) je trasiran celom dužinom, th produžem do Tošinog Bunara u zimu 2004. godine.
Skretanje ispod železničke stanice Novi Beograd u Đorđa Stanojevića je bio samo krak tramvajske pruge do Depoa, i tuda je bilo zabranjeno za ostali saobraćaj ali se to kršilo 🤫 , vozilo se po šinama i nadao si se da nećeš naići na neki tramvaj.
Početak Jurija Gagarina, na raskrsnici sa Vladimira Popovića i Milentija Popovića, tamo gde je od izgradnje NBG bilo ono usko grlo i crna tačka, kratki čelični železnički nadvožnjak, je proširen 2005-6, ako se ne varam.
 
I 95 je mislim do kraja devedesetih išao kroz taj podvožnjak u Jurija Gagarina/Vladimira Popovića.
 
Nadam se samo da će tog jednog proleća kada ga otvore, da koliko toliko usklade semafore na tom pravcu, jer sada recimo ako krenete od bloka 70a ka nasipu, staćete bukvalno na svaki semafor, ima ih 4 do naspia.
 
Vrh