Šta je novo?

Podvožnjak - veza dva bulevara

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
12.590
Pohvaljen
5.734
Lokacija
Fruška gora
IMG_20221226_131631.jpg


Gradonačelnik je danas prilikom rasprave o budžetu za 2023. izmedju ostalog rekao da će biti "raspisana javna nabavka za podvožnjak ispod pruge izmedju bul. Crvene Armije i bul. Umetnosti" na Novom Beogradu. Već je jednom bio raspisan tender na kojem je pobedio Energoprojekat niskogradnja, ali se odustalo od izgradnje, pa da vidimo šta će se ovaj put dogadjati.

 
Probijajte taj nasip više. Baš je frustrirajuće.
Da, prosto je neverovatno da još nije izgradjen taj podvožnjak. Ali, sada kada sam otvorio temu o njemu moraće da se izgradi. :)

On je deo PDR-a o UMP-u i trebalo bi da se što pre raspiše tender i odredi izvodjač radova ( Energoprojekt ?), pa da se možda i krene 2023. sa nekim pripremnim radovima.

IMG_20221226_142952.png
 
To nije bilo "probijanje tunela"^^^. Evo u S.Mitrovici je ispod dvokolosečne pruge izgradjen podvožnjak bez prekida saobraćaja. Doduše duplo manji od budućeg na NBG, ali bez nekih problema su bili radovi koje sam lično nadgledao. :)


Podvožnjak je izgradila naša firma.

 
Poslednja izmena:
@Име, све о овом пројекту имамо на подтеми о УМП-у, а мислим да је ето добро што си сад ово извојио као посебну подтему. Тамо смо о овом пројекту све прежвакали. Идемо даље.
До сад је укупно било четири пута расписивана јавна набавка за изградњу овог подвожњака + једном је сама Дирекција без расписивања јавне набавке директно позвала 8 (осам) грађевинских предузећа за изградњу истог. И ... нико се није јавио.

Тај подвожњак у Сремској Митровици је радио Новкол и урадили су савршено. Баш сам се чудио што Дирекција није позвала и њих.

уговор енергопројект.jpg

цртеж са раскрсницом.JPG
ситуациони план.JPG
подужни пресек.JPG
изглед подвожњака.JPG
 
. . добро што си сад ово извојио као посебну подтему. . .
Otvorio sam temu jer vidim da neće da izgrade podvožnjak bez teme na BB. :)
Znam da je o njemu više puta pisano na različitim temama, jer sam i sam nešto pisao, pa i o ovom podvožnjaku u SM. A, o istorijatu ima nešto u članku iz prvog posta. Sada imam neki osećaj da će ovaj put najzad da počne izgradnja, pa evo ovde da pratimo povezivanje dva bulevara.

IMG_20221226_131604.jpg
 
Потпуно је невероватна бахатост, осионост, безобралук, игнорантност и шта већ не, ове власти. Уговорили су изградњу брзе пруге са киинезима за не знам ни ја колико пара и при томе нису у тај пројекат укључили изградњу овог подвожњака, што би чинило вероватно мање од 1% укупне цене, нагађам само. Током реконструкције пруге исте није ни било и никакав проблем, технички и финансијски, није био да се насип пробије. Али изгледа да је лоповским властодршцима много боље да потроше много више наших пара за пробијање насипа са комплетно изграђеном и пуштеном у употребу пругом. Уградња је тако много повољнија, ипак.
 
Током реконструкције пруге исте није ни било и никакав проблем, технички и финансијски, није био да се насип пробије. . .
To je stvarno misterija zašto tada nije izgradjen podvožnjak, a možda je razlog što tada nije otvorena tema o njemu na BB. :) . . Tošin Bunar već ima nešto dalje tako veliki podvožnjak.

IMG_20221227_111232.png
 
Poslednja izmena:
Da, mada je bolji primer podvožnjak u Omladinskih Brigada jer je identično pod pravim uglom i nema nagib kao TB koji ima zbog krivine u tunelu. Slikao sam pozicije izlaska podvožnjaka pa ću ih okačiti ovde kada nađem vremena.
 
Gradonačelnik je danas prilikom rasprave o budžetu za 2023. izmedju ostalog rekao da će biti "raspisana javna nabavka za podvožnjak ispod pruge izmedju bul. Crvene Armije i bul. Umetnosti" na Novom Beogradu. . .
Videćemo kada će biti ta "javna nabavka", trebalo bi do proleća 2023.
 
Пропуштена је савршена прилика током изградње брзе пруге да се пробије ова веза.
Danas sam malo istraživao zašto je "propuštena" ta prilika i po rečima iz Energoprojekta Niskogradnja stvar je zahebao CIP koji je bio sa njima u konzorcijumu, a zadužen za projektovanje. Imao je neku grašku u projektu, pa su onda tražili par meseci produžetka, pa su onda kasnili sa prikupljanjem saglasnosti za gradjevinsku dozvolu, . . .itd. U medjuvremenu su radovi na pruzi bili završeni i pruga puštena u saobraćaj, pa je sporazumno raskinut ugovor sa konzircijumom.

Onda sam zvao Direkciju da vidim kakva je situacija sada kada ima saobraćaja i kažu da spremaju tender za "projektovanje i izvodjenje radova". Ako opet pobedi taj konzircijum možda će CIP moći da koristi ponešto iz bivšeg projekta. U svakom slučaju smo izgubili "malo" vremena, a i cena će biti "malo" veća.
 
Eto prilike da se prilikom probijanja podvožnjaka kroz isti provuče i tramvajska pruga za buduću tramvajsku vezu Zemuna sa blokovima ali i tramvajskim depoom, kao i sa vezom sa prekosavskim delom Beograda, kroz ulicu M.Milankovića. Jasno je da se pruga neće odma graditi ali bar d se iskoristi da bude postavljen njen deo kroz podvožnjak, pa kada se stigne ... Zemun je strpljiv pa će da sačeka.
 
Нажалост, није у плану.

Трамвај у Земуну је планиран Тошиним бунаром, до Сенског трга.
 
Interesantno kako nijedan mediji nije napisao neki članak o ovom podvožnjaku, valda im to nije atraktivno, neka rupa ispod pruge. :)

Tak kada počne gradnja onda će možda da ga primete, slikaju i traže izjave o rokovima. A, vozači će da ga primete tek kad ga završe.
 
Биће да нису добили од прес службе материјал па да пишу о срамоти пропуштеног пробијања приликом потпуног затвора пруге.
Што се тиче трамваја то би била најбоља веза пошто нема петљу са аутопутем и заобилази кружни ток код општине.
 
Биће да нису добили од прес службе материјал. . .
Najava za izgradju podvožnjaka je bila u okviru predstavljanja budžeta u Skupštini grada i bio je direktan tv-prenos. Posle toga je bilo više tv-emisija o budžetu i bilo je priče o svemu i svačemu, ali ne i o podvožnjaku. Novinarima to nije bitno, a pitaju za razne gluposti samo da popune vreme emisije. Svuda ista pitanja, pa i isti odgovori.
 
Poslednja izmena:
Новинари причају оно што им власти кажу шта да причају. И углавном питају оно што им кажу да питају. Ретко ту има неког истраживачког рада.
 
Da, baš ih neko zove i diktira pitanja, svašta. Malo je to neozbiljno.

Gradonačelik je bio gost u više emisija i on bi rado odgovorio na ono što je predložio, ali novinari vrte jedna te ista pitanja. Podvožnjak i njegov značaj im nije bitan, već samo ono što smo čuli već više puta.
 
Новинарима питања дају уредници. Уредницима дају надлежни за односе са јавношћу (пи-арови). Разлика могу бити пар аутора у политици, блицу и новостима, и у БГ хроници на РТС. Остали су углавном крајње незаинтересовани за теме које обрађују. Реално подвожњак није толико спектакуларна тема, као ни нпр. канализациони интерцептор.
 
Vrh