Šta je novo?

Pošta br 6, Savska ulica

Kako napredne zemlje rukovode sa šutom tj građevinskim otpadom?
Da li se to negde zatrpada, odvaja, melje, reciklira?
Predpostavljam da mi i dalje bacamo na neke divlje deponije
Kreće od toga da se drugačije ruši, naravno ukloni se sav nameštaj iz objekta, onda se uklanjaju elektroinstalacije, kablovi idu na reciklažu. Uklanjaju se vrata, prozori i štokovi. Staklo se reciklira i obično završi u asfaltu (koji je onda zanimljivo svetlucav), metalni delovi idu na reciklažu, a drveni obično moraju u spalionice na visokoj temperaturi jer imaju hemikalije u sebi od pre Hrista. Onda se pristupa samom rušenju, ako postoje mogućnosti na terenu se razdvajaju mešani šut, betonski šut i armatura, ako ne, veći komadi se nose i kasnije razbijaju. Poenta razdvajanja dve vrste šuta je različita čvrstina jer neki onda može da se koristi kao podloga za puteve, neki za staze, neki za asfalt... To je kako Francuzi rade (gledao kako ruše zgradu, zanimalo me što traje sto godina, pa sam našao opis). Mislim da i kod nas zvanično postoji isti sistem, prilikom privatizacije deponije, jedna od stavki je bila izgradnja deponije za građevinski otpad i mislim da su to uradili, samo što smo mi zemlja gde ljudi bacaju đubre kroz prozor, teško da će neko da se iscima do deponije.
 
Screenshot (100).png
 
Има ли између Поште и ЖС довољно простора да прође улица која би директно повезала Немањину са Новим/Старим Савским Мостом? По Google-у испада скоро 40 метара ширине, а уживо је утисак доста скученији.
Има, само локомотива је дугачка преко 20 метара, а око ње је још макар по 10 метара од обе зграде. Да је памети, имали би смо пун кружни ток око зграде ГЖС са по 4 траке по смеру.
 
Vrh