Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

I ja sam slikao jednu,bliže obilaznici.Ima nekih mašina,gomilaju zemlju.
 
Da su izbori dva puta godisnje, zavrsili bi je za dve godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=746203#p746203:3oxeflyj je napisao(la):
edgeman » 09 Jun 2020 07:10 pm[/url]":3oxeflyj]Nije mi samo jasno kako ovako nešto nije moguće da naprave. Čak iako bi mogli malo i da odalje od kružnog puta. Neki balans.
Naravno potreban je taj treći nadvožnjak da se napravi koji bi se spajao kod borića. Čak bi mogli jedan izlaz i spoj sa glavnnim pravcem i pre da naprave tako da onaj koji siđe na rampi na Orlovači koja ide iz pravca Straževice ne može da koristi taj izlaz već mora da ide na ovaj produžetak, ali zato oni koji idu sa Ostužnice i popnu se u luk ka gradu na Orlovači bi mogli da izađu pre sem ako ne skreću na kružni put. Ionako glavni pravac ima 3 trake na tom pravcu pa bi ta treća mogla da se koristi kao zaletna i priključna. Od te rampe do borića ima oko 400m ako ne i više. Na batajničkoj petlji se ljudi prestrojavaju na 200m i dešava se da ljudi u poslednjem momentu skrenu za Beograd jer tek tada provale da je tamo i za A2 i za A3 i A1 na jug. Loše označavanje definitivno.

Зато што УДБА жели сукобе, а ни случајно решења која би била и техничко-финансијски одржива, и којима би сви били заједни. Из истог разлога је почела да се гради црква на месту где је станарима Насеља Степа Степановић уговорен дом здравља у тренутку склапања купопродајног уговора за стан.

Односно, са својим разумним предлозима само квариш пројектован друштвени мутљак у Србији.
 
Коначно - нови, непосредни извођач "Новоградња" из Београда - наставља изградњу скраћене петље и прилазног пута с обе стране; исто предузеће ради - као подизвођач подизвођача код Кинеза - и полагање једне врсте цеви у тунелу Стражевица и делимично бетонира стубове на малој петљи код Ресника:







Преко шипова иде бетонска греда висока 140 цм:















Овде иду још дренажне цеви, гео-текстил, слојеви шљунка и песка, па асфалт - скоро до врха потпорног зида, на који ће се монтирати букобрани:















 
Хвала богу да је kоначно кренуло... Чуди ме да нема Гаге да се огласи ( некако је увек он први био за ову тему ) . :D :D
Зна ли се нешто о роковима????
 
Sad sam prosao i sa jedne druge strane rade po 3 masine, izgleda da ce na kraju po mojoj proceni ipak biti 4 trake. Nadam se da ce spojiti to sve do Zarkova i kada se uradi bul. Patrijarha Pavla, ovaj kraj ce biti mnogo laksi za voznju.
 
Да, много је битно да се све до Жаркова продужи, јер сам петља онда нема смисла. Само се премести чеп!
 
Jedini deo koji je problematican je od Lav auta pa do ukljucenja na 4 trake, tu su natrpane pumpe i lokali i mislim da ce tu opet biti guzva.
 
Волео бих више него ишта да се то уради ,али мислим да то за сада није ни у плану. Ово што се ради са по 2 траке завршава се кружним током код Метроа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=753308#p753308:255hc5b2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Čet Jul 02, 2020 10:38 am[/url]":255hc5b2]Волео бих више него ишта да се то уради ,али мислим да то за сада није ни у плану. Ово што се ради са по 2 траке завршава се кружним током код Метроа.
Ако је тако онда су џаба кречили!
 
Mi sa foruma da smo se skupili i uzeli lopate u ruke bi do sad završili ovog mutanta.
 
Данас поподне - види се напредак у радовима у односу на стање пре 10 дана:





Фордов салон је исељен још током првог таласа епидемије:

































 
Dobro je, novi Izvodjač (podizvodjač) je krenuo vidi se napredak...
 
Није подизвођач, већ главни и једини извођач. Код Метроа је Т-раскрсница, није, за сада, кружни ток. Колико ја знам, једину физичку препреку за изградњу булевара од Жаркова до Петловог брда представља део Жарковачког гробља уз улицу. А то није нерешиво.

Слике од данас поподне - од пре десет дана има напретка у радовима, али, могло би брже и више да се ради. На изградњи улице данас није био ниједан радник, а тамо где се праве стубови надвожњака их је премало за брже одвијање послова - истовременим радом на свим редовима стубова.































Уз ред стубова преко пута треба да се изгради још један ред, као са ове стране:





Овим темпом има мало изгледа да ће се изградња завршити до краја текуће године.

 
Evo u prolazu juče, radovi na zemljanoj trasi napreduju slabo, a kod stubova se definitivno vidi neki napredak, ali taj deo nisam stigao da uslikam:
20200722_131153.jpg

20200722_131144.jpg

20200722_131120.jpg

20200722_131202.jpg
 
U nastavku je kraca hronologija izgradnje. Glavni izvor informacija je bio korisnik Gaga, pa ga molim, ako zna, da dopuni poslednje datume/rokove oko novog izvodjaca:
...
--------------
08. 06. 2017 - raspisan tender za izvodjaca
15. 08. 2017 - raspisan tender za nadzor
--------------
22. 02. 2018 - odluka o dodeli ugovora (MBA - RATKO MITROVIC NISKOGRADNJA d.o.o)
497,867,905.37 rsd
rok 210 kalendarskih dana
05. 04. 2018 - zakljucen ugovor za nadzor (institut za puteve ad beograd)
--------------
14. 05. 2018 - pocetak radova
--------------
01. 03. 2019 - sastanak sa izvođačem radova MBA - Ratko Mitrović: raskid ugovora ili nastavak radova i okončanje gradnje u tekućoj godini
03. 09. 2019 - raskinut ugovor
--------------
... presek stanja i raskusuravanje sa starim izvodjacem
... usporena procedura
--------------
... novi izvodjac "Novogradnja"
 
Pozdrav svima, vec neko vreme pratim forum ali rekoh da i ja dam dopeinos zajednici:)

Evo malo slika od juce i jedan snimak, imao sam vremena za jedan krug:)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=E3JJsxMR2lo[/youtube]
 

Prilozi

  • IMG_20200728_195532.jpg
    IMG_20200728_195532.jpg
    305,8 KB · Pregleda: 4.818
  • IMG_20200728_195600.jpg
    IMG_20200728_195600.jpg
    284,5 KB · Pregleda: 4.811
  • IMG_20200728_195924.jpg
    IMG_20200728_195924.jpg
    348 KB · Pregleda: 4.814
  • IMG_20200728_195956.jpg
    IMG_20200728_195956.jpg
    535,5 KB · Pregleda: 4.801
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761254#p761254:1mudht8k je napisao(la):
blagic » Sre Jul 29, 2020 5:39 pm[/url]":1mudht8k]A sta ce biti sa starim nadvoznjakom? On se rusi?

Verovatno, osim ako mu ne nadju neku namenu :))) Parking za zimsku sluzbu:)
 
Stari ima prostora za samo dve trake dok se cini da ce novi imati prostora za cetiri. Zato pitam.
 
Taj stari put ostaje sa strane. Tu bi trebalo danidu 4 trake. Prostora ima do Zarkova (90tih su bili uradjeni pripremni radovi iznad VTI) a dokle ce biti uradjeno videcemo :)

Na slici ispod se vidi gde istaje stari put.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200729_183535_com.google.android.apps.docs.jpg
    Screenshot_20200729_183535_com.google.android.apps.docs.jpg
    474,9 KB · Pregleda: 4.738
Ovdje se radi ja sam u soku ....Zasto se toliko pomjera novi put nekom se ugadja ...
 
Dobar obilazak, ali imam utisak da i sam izlagač delovao malo konfuzno ali ok za vlog. Ja sam i dalje siguran da je tu mogla barem silazna rampa iz pravca Orlovače ali pre kruznog puta, prekoputa borića. Problem je što nisu mislili tako i dole je već na padini, pored izgrađenog dela posađena gomila novih borića koji bi morali da se sklone da bi se to realizovalo. Jasno je te mlade borove snimio u snimku. Trebalo je samo malo produžiti tu boćnu traku i iz nje izvući silaz na kružni put ka Železniku i Kijevu a onda kod samog nadvožnjaka uraditi stapanje tik pred praka Borići. Tako bi imali 75% rampi. Ostao bi samo rampa za ka gradu nedovršena. Ni sad mi nije jasno koja je alternativa za to sem da se ljudi ne okreću na petlji Orlovača.
A moglo je i sve da bude samo uz manje izmene tog spoja i šireg nadvožnjaka preko puta borića bar za 1 stub uz asimetriju sa konačnim spojem na samom ćošku borića tj. sama rampa da se stapa iznad kružnog puta na nadvožnjaku. Mislim da bi bilo dovoljno mesta da se onda naprave obe rampe i za spust i za penjanje samo malo niže od postojeće uz eventualno uzdizanje na stubove zbog padine.
 
Данас поподне:













Део према Железнику, с друге стране пута од новог надвожњака:































-----------------------------------

Узгред, не могу да не истакнем разлику у броју и дебљини потпорних стубова за овај надвожњак у изградњи, и овде, код Панчевачког моста: https://www.google.rs/maps/@44.8213...4!1sVzfSqmrWE6xacVPBl3ltHw!2e0!7i13312!8i6656
(пример објављен од стране Бендера Родригеза на сл. стр.: http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=24&t=4311&hilit=Линијски+парк&start=400)
 
Vrh