Na stranu sad priča o Beogradu, ne slažem se s autorima klipa da su ove barikade beskorisne.
Prvo, sve ima svoju kategoriju, pa i one. Ovakve služe najviše za automobile i kombije, i pravljene su tako da budu lako prenosive i jeftine. Naravno da postoje i teže varijante, koje bi slomile i tenk, a kamoli kamion. Ali one su i skuplje i teže za rukovanje.
Drugo, ovakve barijere ne služe da ukopaju vozilo u mestu nego da ga oštete i uspore. Sad, iako je kamion nastavio i nakon udara, vidi se da je teško oštećen i neupotrebljiv. Ne samo što je motor uništen, nego su i točkovi potpuno izvaljeni. Dakle neće taj nikuda nakon ovoga.
Treće, vidi se da su barijere dosta razmaknute, više nego što bi trebalo za ovakav ''format''.
Nije pitanje da li organi reda mogu da spreče apsolutno bilo koje vozilo da pređe neku liniju. Naravno da mogu. Ali pitanje je koliko takvo rešenje košta, koliko je praktično i za šta se koristi. Ameri imaju ispred svojih zgrada barijere koje ni šleper ne može da probije. Ali one su uvek ukopane i profi instalirane. Inače za skupove, proteste i manifestacije i oni isto koriste Nju Džerzi. Samo što stave više pojaseva, a ne libe se ni da koriste šiljke za gume.
U slučaju Beograda, ako već moraju da se stavljaju barikade (ako bezb. procene tako nalažu) ja bih stavljao one okrugle betonske žardinjere. Em lepo izgledaju, em su neupadljive, em su teške i dovoljno jake da osakate čak i teška vozila. Al prvenstveno što su neupadljive. Nema kod prolaznika tog momenta ''u jbt šta je bre ovo, ko da smo u Bejrutu...''