Šta je novo?

Pančevački put - Psihologija puta

astrodule":2ruo3yln je napisao(la):
Svaka čast na inicijativi.
Jesi li imao neku vezu u "Hronici"?
Kad ide prilog? Danas?

Prilog ce ici danas najverovatnije, a ako ne bude isao danas, ici ce u nekoj od narednih emisija Beogradske Hronike u onom terminu koji vodi Rada. Nadam se da ce ici danas i da ce dobro proci u montazi. Materijala ima za desetak minuta, sasecice se to u 2 minuta programa pa kako ispadne.

Pogledajte pa mi kazite kako se vama cini. Ja necu biti u mogucnosti pa ako neko moze da snimi bilo bi sjajno.

Sto se Hronike tice, nije bilo nista preko veze. Problem Pancevackog Puta je zahvaljujuci ozbiljnosti ovog foruma lakse pridobio medijsku paznju i ovim putem bih se zahvalio svim ucesnicima u diskusiji. Nadam se da cemo uspeti da ucinimo nesto po ovom pitanju.

UPDATE:

Montiran je materijal, trajace 2 minuta i 10 sekundi, i definitivno ide kod Rade kao prilog. Emitovace ili sad u petak ili sledece nedelje zasigurno. Cenim to sto ide kod nje jer ona ume da pokrije problem sveobuhvatno i malo vise "proreseta" temu.
 
Једна ствар, за коју сам сигуран, је да би код Пољопривредне школе требао бити кружни ток. Многима би то деловало чудно, али је више него потребно направити неку кривину у равници као знак уласка у градско и насељено подручје, и то пре Панчевачког моста. Исто важи и за Зрењанински пут, где би требало најмање два кружна тока. За убрзавање саобраћаја кроз баш индустријску зону сам сагласан, и са прављењем паралелних улица како би се смањио број семафора и лакше направио Зелени талас за 70км/с.
 
Ogranicenje na Pancevackom Putu nikada nije bilo ispod 60km/h. Ovaj put se ne tretira kao gradska saobracajnica iako su konfuzno postavljeni novi znakovi za ulazak u naseljeno podrucje. Ako se u put ukljucujete sa mosta ili idete pravo iz Panceva, docekace vas znak za ulazak u naseljeno podrucje, medjutim ako se ukljucujete sa boznih pravaca, na bilo kom od odnih semafora, docekace vas znak da napustate gradsko podrucje. Ovo je greska onoga ko je postavljao znakove, jer su kontradiktorni, ali to i nije neka briga jer je jasno naznaceno ogranicenje brzine na svakih 500m od 60km/h.

Paralelni putevi vec postoje na dobrom delu puta, tako da je i to negde do pola reseno. Denivelacija ne postoji i ne vidim da je u planu. Pa projektant cak nije ni predvideo denivelisano ukrstanje buduceg pravca Zemun-Borca-Pancevacki Put. Samo ce nakaciti buduci pravac na vec postojeci semafor. Ovde samo moze da se posalje ekipa sa "srafcigerom" da bolje podesi semafore. Svako ostalo ulaganje je u domenu naucne fantastike - nazalost.

Kad bi neko stavio ovo na papir i izracunao koliko se gubi radnih sati i trosak goriva sa ovakvim "ne-resenjima" cifra bi nadmasila cenu Mostarske petlje.
 
Не верујем да ће да се деси неко улагање али што да не причамо о томе. Ако оживе привреду, као што је потребно а и најављено за овај део града од неких прихода и такси, може се ствар поправити. Пут са толиким саобраћајем то заслужује и оправдава. Посебно што је критично неких 4-5 километара свега.


Видим пут преграђен од претрчавања, без семафора (сем где у Крњачи почиње насеље па се ствари не могу лако мењати) са помоћним путевима (црвено) и две петље, можда и само једна на траси СМТ ( са кружним током изнад пута, мања реплика оне код арене) Од те петље нико не би путовао даље од 2-3 км до фирми, помоћним путем. До 3 пасареле које су обележене зеленим линијама. Ограничење 100, па нико не може да се фрустрира градском вожњом у беспућу и нема угрожавања живота.

Наравно, подвлачим да сам лаик, да вероватно немам развијен осећај за унапређење саобраћаја и безбедност. Морао сам да покушам, можда подстакнем проналазак прихватљивог решења.
Као и за Зрењанинац, без новца сви ће покушаји бити узалудни и јалови. За ове саобраћајнице потребно је имати најмање амбициозан и прескуп план...или бројати жртве. Зр је званично најтрагичнији пут у БГД, а ПА. пут се ближи билансима како се развија и убрзава живот уз њега. Искуство каже да већа чекања или јалови покушаји, осим времена и новца од штета и гужви, узимају и животе и поскупљују ствар.

Дорћолац, фантастична формулација назива теме, као и залагање :kk:
 
Izgleda da se o resavanju saobracaja na Pancevackom Putu razgovaralo i da ce biti nekih daljih pomaka.

Danas je Blic pisao o udesima na Pancevackom Mostu i poslednjoj nesreci u kojoj je poginula devojcica od 12 godina. Blic se ovde bavi i regulacijom saobracaja na samom Pancevackom Putu. Svakako da postojeca signalizacija samo frustrira korisnike Pancevackog Puta pa se isti "prazne" cim se dokopaju mosta gde se najcesce vozi brzinom od 100km/h... i eto sudara, i eto kolapsa.

"...stručnjaci tvrde da je saobraćaj na celom potezu od Beograda do Pančeva nedovoljno dobro organizovan."

"Pančevački put je saobraćajnica koja je izgrađena kao autoput. Vizuelno izgleda kao autoput sa po dve saobraćajne trake, ali u svemu ostalom poništava karaketristike auto puta. Na ovoj saobraćajnici se nalaze raskrsnice koje su semaforizovane, pešaci prelaze kolovoz u nivou puta, a veći je broj ulaza i izlaza sa puta koji nisu organizovani, kao da nije reč o značajnoj saobraćajnici koja ima vi sok obim kretanja vozila i omogućava velike brzine. Takvo ponašanje vozača preliva se i na Pančevac gde se takođe događaju nesreće - kaže Simidžija i dodaje da bi nadležni ovde trebalo da organizuju saobraćaj primereno autoputu."

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/463699/Cetiri-udesa-za-dve-nedelje-Dosta-nam-je-haosa-na-Pancevcu
 
Imam osjecaj da ce red da se stvori sa raznim idejama i predlozima za poboljsanje saobracaja
 
Primace svi tako kaze Mali ce da vidimo ,vjerujem da ce predlozi zavrsavati u fijoci i ako nebudu zahtjevali ni dinara
 
direktor":vstz6o2g je napisao(la):
Primace svi tako kaze Mali ce da vidimo ,vjerujem da ce predlozi zavrsavati u fijoci i ako nebudu zahtjevali ni dinara

Slazem se, osim ako nemaju medijsku paznju.
 
Mora onda da se podgreje pritisak na njih da ovo reše makar zelenim talakom, a mogla bi i neka pasarela. Eto posla za neko preduzeće. i jedan bi dosta pomogao, a poželjno je da ih bude više.

Mogli bi svi za neku nedelju da uputimo po zahtev nadležnima.
 
Bravo za Milosa i njegovo zalaganje , a evo i ja cu par ideja . Sto rece direktor ima ideje da prste na sve strane ...

Vozeci se cesto Takovskom i Kneza Milosa uocio sam da zeleni talas i nije najsjajnije resenje . Mislim da je i to problem kod Pancevca .
Pancevac na duzini od 5 km ima tacno 10 semafora . Obicno kada idem za Pancevo zaustavljam se na dva ili tri semafora , a cini mi se da kao i u Kneza Milosa interval za pesaka zna da bude strasno dug.
Pa gde je onda problem...
Zeleni talas mora da krene i iz jednog i iz drugog smera . Samim tim semafori se ne poklapaju . Sto znaci kada je u jednom smeru zeleno u drugom je crveno . Pesaci cekaju . Znaci njihov interval je svakako strasno dug.

Dalje . Kada su velike guzve , automobili koji su na sledecem semaforu ispred vas , nece ni mrdnuti jer zeleni talas kaze da se njima semafor ukljucuje nekoliko sekundi posle vaseg , sto znaci da ponovo kocite , itd...

Da ne duzim . Moj predlog je da se vrati najprostije i najbezbolnije resenje , a to je ukljucivanje svih semafora u isto vreme i drzanje jednog duzeg intervala tipa 2.5 min tj. 150 sekundi .

Za 2.5 min automobil koji ide 60 km/h ce preci skoro 2.5 km . Ako covek nije divljak ,i ima malo mozga , nece zuriti da stigne sledeci semafor jer kada njegov semafor ukljuci zuto svetlo , on zna da ga na sledecm ceka crveno svetlo , a rizikuje ogromnu kaznu
 
Пар дана после Нове године обратио сам се Путевима Србије, односно пожалио сам им се на катастрофално стање средњих трака на Панчевачком путу целом дужином у оба смера. Прекуче сам коначно добио одговор од њих:
Screenshot_20240125_233426.jpg
 
У плану да се реконструише цео тај правац тако да неће много чачкати око тих рупа тј. неће бити већих санација.
 
Vrh