Idem gradom, dune vetar i polomi poveću granu koja može da povredi nekog. Idem gradom, zima je, padne ledenica sa krova zgrade koja može da povredi nekog. Idem gradom, odlomi se parče fasade i padne, a može da povredi nekog. Idem gradom, a klimav poklopac na banderi padne, koji može da povredi nekog. Vozim bicikl, pešačim, i zapnem za nešto i padnem, te tom prilikom mogu i da se povredim. Idem ulicom i gledam svoja posla, a na mene skoči agresivan pas, iako ga nisam provocirao i može da me povredi.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883188#p883188:3pkbnd02 je napisao(la):yu91 » 24 Sep 2021 17:54[/url]":3pkbnd02]Znam da nije realisticno, ali moj argument da se ceo beograd uspori na 30 km/h je jednostavno povezan sa ekologijom i sigurnoscu. Ja smatram da su automobili vozilo od 20og veka, i da nemaju mesto za buducnost. Jer zagadjuju, i unistavaju gradove. I ne podrzavam elektricne automobile isto, jer imas iste probleme kao i normalan auto, a to je da odizuma previse prostora u gradu i ugrozava pesake i bicikliste.
Jednostavno, moja vizija grada je jedan gde deca mogu da se slobodno krecu i setaju po ulicama, voze bicikle, trotinete, i da bake i dede isto mogu. Ako oni mogu se setati gradom i osecati se sigurno, onda to znaci da je grad zaista bezopasan i siguran.
Mislim da to sto automobili imaju mogucnost da voze iznad 30 km na sat, ne znaci da oni imaju pravo da voze brze u gradu. Automobili mogu da voze i 150 kilometra na sat, zasto ne bi pustili da oni voze onda 150 kilometra na sat, jer imaju takvu mogucnost? To se ne radi, jer ljudi shvacaju da grad nije samo napravljen za automobile i da nije sigurno. A moja vizije je jednostavno da ogranicenje mora da bude niza, do 30 kilometra, jer kao sto je onaj koj je poceo ovu temu dobro rekao, ako te auto udari a vozi 30 kilometra, vrlo su male sanse da pogines.
To bi bio moj argument, zasto za ceo grad treba da vazi ogranicnje 30 kilometra na sat.
Da li je grad bezopasan i siguran? Rekao bih da jeste, jer je ograničenje brzine u celog gradu 30km/h.