Ne znam da li je prava tema, ali obzirom na saobraćajnu (ne)kulturu kod nas, ne bi bilo loše da na par prihvatljivih i dovoljno širokih raskrsnica kod nas se trake za levo skretanje i pravo odvoje fizičkom barijerom i ukloni isprekidana linija (dovoljno gumenim stubićima i sl.) u delu zadjih 20-50m (zavisno od uslova).
Naime svakodnevno smo svedoci kada se vozači koji žele pravo nađu pametni i nastave levom trakom dokle god mogu, da bi se onda gurali u srednju traku za pravo koja je dupke puna. To generalno nije zabranjeno, dok god je isprekidana linija, ali dovodi do stanja da zapravo svako zeleno za pravo i ne iskoristi pun potencijal, već kreće guranje, kočenje, usporavanje trake koja ide pravo itd. Kada su velike gužve ovo bi verujem unapredilo prohodnost. Neko će reći pomeriće se gužva dalje od raskrsnice, ali je poenta da kada se otvori zeleno moći će da se iskoristi pun potencijal trake/traka za pravo za protok, a ne da se jedna zaguši guranjem sa leve strane. Kola kreću, koče i uspori se prohodnost.
Par predloga su u Jurija Gagarina raskrisnice sa Oml brigada i Gandijevom (gde su duple level trake), tu sam generalno najčešći pa vidim problem svakodnevno.