Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Деспота Стефана:
20230927_095550.jpg

20230927_095643.jpg
 
Има и ту више димензија:

- Само хабајући слој асфалта;
- Носећи и хабајући слојеви асфалта;
- Подлога, носећи и хабајући слојеви асфалта.

То је што се тиче коловоза, и не укључује кишну канализацију, тротоаре и инсталације. Овде, као и у Добрачиној, раде опцију 3. што је врло похвално, јер ако се уради квалитетно, може баш дуго да потраје.
 
Обнова улица: плато на почетку Балканске

Спој с Призренском:













Два зарђала и крива јарбола остају, изгледа:





Вероватно нисам једини који није знао назив платоа:





Стари и савремени билборди ... стари мање пречи поглед:







Кривина на почетку Балканске је још мало искривљена:







..... ..... .....

Србија, Београд, Теразије, прелаз између хотела Москва и Балкан:
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je prava tema, ali obzirom na saobraćajnu (ne)kulturu kod nas, ne bi bilo loše da na par prihvatljivih i dovoljno širokih raskrsnica kod nas se trake za levo skretanje i pravo odvoje fizičkom barijerom i ukloni isprekidana linija (dovoljno gumenim stubićima i sl.) u delu zadjih 20-50m (zavisno od uslova).

Naime svakodnevno smo svedoci kada se vozači koji žele pravo nađu pametni i nastave levom trakom dokle god mogu, da bi se onda gurali u srednju traku za pravo koja je dupke puna. To generalno nije zabranjeno, dok god je isprekidana linija, ali dovodi do stanja da zapravo svako zeleno za pravo i ne iskoristi pun potencijal, već kreće guranje, kočenje, usporavanje trake koja ide pravo itd. Kada su velike gužve ovo bi verujem unapredilo prohodnost. Neko će reći pomeriće se gužva dalje od raskrsnice, ali je poenta da kada se otvori zeleno moći će da se iskoristi pun potencijal trake/traka za pravo za protok, a ne da se jedna zaguši guranjem sa leve strane. Kola kreću, koče i uspori se prohodnost.

Par predloga su u Jurija Gagarina raskrisnice sa Oml brigada i Gandijevom (gde su duple level trake), tu sam generalno najčešći pa vidim problem svakodnevno.
 
Ne znam da li je prava tema, ali obzirom na saobraćajnu (ne)kulturu kod nas, ne bi bilo loše da na par prihvatljivih i dovoljno širokih raskrsnica kod nas se trake za levo skretanje i pravo odvoje fizičkom barijerom i ukloni isprekidana linija (dovoljno gumenim stubićima i sl.) u delu zadjih 20-50m (zavisno od uslova).

Naime svakodnevno smo svedoci kada se vozači koji žele pravo nađu pametni i nastave levom trakom dokle god mogu, da bi se onda gurali u srednju traku za pravo koja je dupke puna. To generalno nije zabranjeno, dok god je isprekidana linija, ali dovodi do stanja da zapravo svako zeleno za pravo i ne iskoristi pun potencijal, već kreće guranje, kočenje, usporavanje trake koja ide pravo itd. Kada su velike gužve ovo bi verujem unapredilo prohodnost. Neko će reći pomeriće se gužva dalje od raskrsnice, ali je poenta da kada se otvori zeleno moći će da se iskoristi pun potencijal trake/traka za pravo za protok, a ne da se jedna zaguši guranjem sa leve strane. Kola kreću, koče i uspori se prohodnost.

Par predloga su u Jurija Gagarina raskrisnice sa Oml brigada i Gandijevom (gde su duple level trake), tu sam generalno najčešći pa vidim problem svakodnevno.
To je nešto što me jako nervira u saobraćaju. Ali naravno išta se tu neće uraditi. Isto ja sedim u gužvi i polako se spuštam ka autokomandi kroz vojvode stepe a onda pametni prestignu celu kolonu šinama pa se ubacuju pred stanicu i naravno to uspori saobreaćaj.
 
Rok za zavrsetak dela Savske ulice kod Stare Poste u Savskoj je 29.9.2023.?? Medjutim, jutros mi to nije izgledalo da ce danas,sutra da zavrse...jeste pri kraju i priprema za asfalt ali cini mi se da je na sastavu Savske ulice i pocetka Savskog trga jos uvek velika rupa...zna li neko vise o svemu tome? hvala unapred
 
To za ubacivanje u traku je nekad i slučajno jer ne postoje oznake na vreme za prestrojavanje. Zato bi pred takve raskrnice morali da stoje portali na kojima bi bile znakovi sa oznakama smerova.

E onda postaviš kameru i ko se prestroji gde ne sme, sledi kazna.
 
to ostavljam da se ponekad desi, ali to je 10% slučajeva max. Kada vidim nekoga sa tablama van BG ili čak i dostavno vozilo uvek im pustim, pošto razumem, ali 90% je guranje samo što sam pametniji pa ću da prođem...
 
Obično kad neko pogreši taj pokuša da se ubaci negde između, signalizira, mahne pa ga propustiš. Al kao što kažeš u većini slučajeva se desi da se ciljano obiđe kolona i uleti ispred svih. Taj nije pogrešio sigurno.
 
U Beogradu je nemoguće proći kroz 181 ulicu, jer su radovi u toku. Najveći broj ulica zatvoren je zbog rekonstrukcije i uređenja, a izmenjene su i pojedine autobuske trase.


Ljubi ih majka pametne.
 
Još pametnije je to što su prestali i da objavljuju sve izmene na linijama. Danas sam se vozio sa 55 iz pravca Autokomande i kod Maksima Gorkog je stao pre raskrsnice, otvorio vrata, gde niko nije izašao, jer mu tu nije stanica, a nigde ni obaveštenje da je tu pomereno stajalište. Nakon toga je skrenuo desno u Maksima Gorkog i trasom 25 i 26 išao do Kruševačke, a onda skrenuo levo i otvorio vrata tek kod okretnice 22. Tu sam izašao i krenuo nizbrdo ka stajalištu kod Dušanovačke pošte, jer sam bio prinuđen da menjam prvobitni plan. Kada sam uhvatio 25 kod pošte, vozač, verovatno iz Šri Lanke, krenuo da vozi trasom linije 26. Ja pomislih, šta je bre ovo danas, još jedni radovi o kojima nema nikakvih obaveštenja. Na kraju se ispostavilo da je vozač pogrešio. Krenuo je da vozi u rikverc i da proba da se okrene u Peke Pavlovića. Tada mu je prišla jedna žena i rekla da to ne radi da će da se zaglavi nego da produži pravo, pa da pored TC Stadion skrene desno i tako se vrati sa svoju redovnu trasu. Jedan stariji čovek je insistirao da se vozač okrene jer mu ta trasa ne odgovara, ali drugi putnici nisu dozvolili. Na kraju je morao da se pomiri sa činjenicom da će morati da preseda u kontra smeru. Meni je na kraju to ispalo još bolje, jer mi je Stadion bio iznuđena opcija.​
 
Обнова улица: плато на почетку Балканске

Почели су с поплочавањем од краја у Призренској; поставили су један број нових поклопаца и решетки:



























Улични сливниккод х. "Балкан" какав би ваљало да постане стандардан свуда:


Могли су да оставе шири пролаз између хотела и његове баште:
 
Vrh