Šta je novo?

Obilaznica Subotica - Y Krak

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693032#p693032:sjfgzt3q je napisao(la):
Dalmatinac » 27 Dec 2019 08:09 am[/url]":sjfgzt3q]Novinari u Srbiji su obicne ovce. Najavljuju otvaranje AP danas. Neko im je rekao da je obilaznica AP
pa i trebala je biti
 
Lose vesti sa Y kraka. Pojavilo se ulegnuce na njnovijem delu. Verovatno ce srediti s obzirom da jos uvek ima dosta masina koje uredjuju teren okolo
 
Odavno. Posadili su i zelenilo. Nadam se da nismo bas tolika st*** da se to unisti. Ali videcemo...
 
Konacno se provozao y- krakom i mogu da vam kazem da sam neverovatno brzo bio na GP Kelebija. Nije to bas najsrecnije uradjeno sa tim kruznim tokovima. Ipak mislim da su tu trebali nadvoznjake da urade, posto je tu dozvoljena brzina 100 km/h, pa moras znacajno da usporis zbog kruznih. To znaci samo da je to finalna verzija i da tu autoput nikada nece ni proci, a i ne isplati se...
 
Videcemo uskoro kad se budu radili nadvoznjaci. Ako budu kao nekada za pun profil znaci da ce mozda nekad prosiriti. Vrv je uradjena eksproprijacijq davnih dana za pun profil
 
Ja bih rekao da je to sa kružnim tokovima optimalno rešenje. Malo usporava u odnosu na denivelisane raskrsnice ali je puno jeftinije rešenje koje trenutno zadovoljava potrebe. Sa druge strane efikasnije je od raskrsnica sa semaforima.
 
Kruzni tok bi bio vrh-vrhova resenje, ali kada bi prosecan Srbin naucio da vozi u kruznom toku.
 
Zatvoren zbog izgradnje natputnjaka. Teretni saobracaj se vraca u SU. Otvaranje u ponedeljak valjda.
 
https://www.subotica.com/vesti/u-pl...iti-tranzitni-saobracaj-iz-grada-id38068.html

"- Za ipsilon krak, ovakav kakav je trenutno, možemo reći da je u prvoj fazi, jer on bi trebalo da bude profil punog auto-puta i mislim da će ta potreba biti izraženija kako se bude povećavao broj vozila koje u 24 sata prihvati ova deonica. U budućnosti će sigurno biti potrebno napraviti više saobraćajnih traka za različite smerove, zaštitnu ogradu pored puta za sprečavanje istrčavanja divljači, što će omogućiti i razvijanje većih brzina, koje će biti regulisane adekvatnom saobraćajnom signalizacijom. Do tada, natputnjaci su prva stvar koju treba napraviti zbog potrebe da se poljoprivrednicima omogući dolazak do njihovih njiva, bez velikog obilaženja - poručuje Vasović."

Ono što je meni najviše zanimljivo, u vezi Y kraka, da negde u budućnosti planiraju pun profil autoputa, do Kelebije, jeste da sam sad naleteo na ovu vest koja je stara, ali eto očigledno da je ovo trenutno optimalno rešenje, jer intezitet saobraćaja nije velik, napravljeni su kružni tokovi što je smanjilo drastično troškove, i negde u budućnosti ukoliko se poveća intezitet saobraćaja i bude postojala ekonomska i svaka druga opravdanost, izgradiće pun profil autoputa.
 
С тим што су га продавали као да је ауто-пут, а не магистрала.
 
Vrh