Za mene nema ništa gore od pravog puta, sa malim intenzitetom saobraćaja, kakav bi ovaj bio po tvojoj skici. Odmah krenem da kljucam i da se borim sa sobom da ne zaspim. Možda i takve slučajeve neko uzima u obzir.
Da, verovatno su ovi, npr. holanđani, francuzi, rusi, ukrajinci, ameri i ko zna gde sve još, tamo gde konfiguracija terena dozvoljava, baš ludi i nenormalni, verovatno tamo ginu "ko mačići" po pravom putu. Tamo se radi o desetinama kilometara dugim pravolinijskim putevima, a ja ukazujem na BESMISAO nekoliko krivina u SAMO 1,5 km puta, uz činjenicu da je najavljeno da će uz ovih prvih 5 kilometara obilaznice da bude formirana neka INDUSTRIJSKA ZONA. Možda od toga neće biti ništa, a verovatno stvarno i neće, jer ko bi normalan gradio hale i industrijske pogone na ovako neorganizovanom terenu. Godinama sam vozio u međunarodnoj špediciji, relacija Rusija-EU, pa 7 godina živeo u Francuskoj i radio na terenu, dolazio u Srbiju i preko Mađarske i preko Hrvatske, nije mi smetao ni prav put, a ni krivine, već samo NEPOTREBNE KRIVINE i bolesna količina kružnih tokova. Pa, treba samo videti te industrijske zone po Francuskoj i Italiji, kilometri pravog puta, a fabričice poređane ko lutke, pa i u dva, tri reda paralelnih ulica, čak i sa jednosmernim bočnim ulicama, ali redno, jedna u pravcu, sledeća suprotno, i tako redom, vidi se organizovanost, red, planiranje... Nemam više komentara na ovo, nemam ništa protiv ni šta ko voli ili ne voli, samo realno gledam šta je praktičnije, lepše, korisnije, bezbednije... Nešto baš i ne primećujem da ima više nesreća po vojvođanskim selima, ušorenim, pravim, gde takođe prolaze neke magistrale, i to dvosmerno... u odnosu na ono gde se i ograda postavlja "na put" samo da bi se zauzeo koji metar više, ili put krivuda jer se izbegavaju močvare, šume, gazdina imanja, itd. pa to sad tek ne liči na ništa. Evo, na kraju, i zanimljivog poređenja površine jezgra grada Kragujevca sa Diznilend rizortom kraj Pariza, u istoj razmeri, pa pogledajte malo okolne puteve, "tako ružne"...