Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702268#p702268:3azhkeht je napisao(la):
Pendolino » Sat Jan 25, 2020 9:53 pm[/url]":3azhkeht]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702081#p702081:3azhkeht je napisao(la):
Earthmoving » Sat Jan 25, 2020 8:25 am[/url]":3azhkeht]Kao i jeftina varijanta "privremene" severne obilaznice ok Bg: Pančevo sever-spajanje sa Pupunovim mostom tj nastavkom Spoljne Tangente preko Jabučkog rita i Tamiša (15km) kako bi se bolje spojio južni Banat sa Sremom.
+1 Mnogo manje košta, a mnogo je bitnija od Vinče.

Drugo, ja ne vidim koji je to bitan saobraćajni tok koji opravdava izgradnju mosta kod Vinče? Jedino Banaćani koji idu za Užice i CG.
Pa s obzirom gde je odvajanje za Miloša Velikog - a ono je prilično na severu - mnogima više ima smisla da idu (hipotetičkom) severnom stranom obilaznice oko Beograda ili preko (postojećeg) Pupinovog mosta.
 
Ovde verovatno nekima deluje kako sam ja protiv izgradnje ovog mosta, ali zapravo ja kukam na odabir prioriteta. Više puta smo imali situaciju da se insistira na nekom skupom građevinskom projektu, koji je neosporno koristan, ali koji nije prioritet u tom trenutku.

Npr. drugi most kod Beške je pravljen po svaku cenu, iako je on u tom trenutku bio mnogo manje usko grlo nego obilaznica oko Beograda. A na toj istoj obilaznici, napravljen je pun profil auto-puta od Batajnice do Save, iako se od Orlovače do Bubanj potoka i dalje išlo (i zapravo još uvek ide) običnim gradskim ulicama. Zar nije moglo da se uradi bar polu-profil tamo? Onda se krenulo sa paralelnim mostom preko Save, da bi se dobio 1km punog profila. Da su tada napravili vijadukta izmedju već postojećih tunela i deo kroz ravnicu, dobili bi preko 2km puta. Zar nije to bio prioritet?

Slično se desilo sa mostom preko Ade, gde smo završili skup most a nismo napravili pristupne saobraćajnice. Ili Pupinov most sa putem sa ograničenjem od 50kmh, koje tek posle 3 godine nekako prepravlja da podrži 80kmh. Kao da je metalna ograda skupa investicija u odnosu na most i put. A posebno je pitanje zašto put vodi do Pančevačkog mosta, a nije napravljen običan regionalni put koji bi došao do severa Pančeva.

Napravljena je nova skupa pruga BG-PA na kojoj sada jedva da idu vozovi. Mesecima nije moglo da se ide putem BG-PA zbog pravljenja novog nadvožnjaka koji omogućuje veće brzine. Ne da vozovi uopšte ne idu brže tuda već jedva da idu uopšte.

Zaboravlja se da autoputevi i mostovi nisu rešenja samo po sebi već funkcionišu ako su spojena sa ostatkom putne mreže. Uostalom, imali smo put koji je išao od njive do njive. I niko nije pravio problem.

Odabir prioriteta je, po meni, veoma čudan. Meni su logična tri objašnjenja koja ne isključuju jedno drugo - političko marketing, korupcija i dobra stara nesposobnost. Pošto se posebno insistira na mostovima pa mi deluje da za mostove neko uzima masnu proviziju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702268#p702268:3a049pl8 je napisao(la):
Pendolino » Sub Jan 25, 2020 9:53 pm[/url]":3a049pl8]
Drugo, ja ne vidim koji je to bitan saobraćajni tok koji opravdava izgradnju mosta kod Vinče? Jedino Banaćani koji idu za Užice i CG.
Ja suprotno tome svakodnevno, decenijama, vidim bar deo tog saobracaja, tranzita koji sa juznog autoputa ulazi u grad i onda ide pravcem: Vojsilav Ilica, Gospodara Vucica pa levo kod Cvetka niz Bulevar, pa Batutova, pa Dimitrija Tucovica i dalje ka Pancevackom mostu. Na tom delu Bulevara recimo moras kao pesak trcati da bi presao pesacki prelaz jer je semafor podesen u korist tranzita. Na Pancevackom mostu 95% vozila ka gradu sa mosta skrecu levo ka Bogosloviji na semaforu, ne desno ka gradu i tu se isto pravi zastoj. Takodje i pomenuti spoj sa autoputem preko Smedereva je los, tamo na prelazu preko pruge je cesto guzva kamiona (doduse Zelezara zavrsava prugu do luke pa ce se deo transporta prebaciti sa kamiona na vozove)... S obzirom na broj stanovnika sa ove strane Beograda (preko 1 milion) i juznog Banata (Krnjaca, Borca, Pancevo, Kovacica... mozda oko 250-300.000), na tako kratkoj udaljenosti nenormalno je da postoji samo 1 , Pancevacki most. Pa u Novom Sadu preko Dunava imaju 3 mosta za mnogo manji broj stanovnika sa obe strane Dunava. Minimum da grad ne bi isao u dalji kolaps su oba mosta i Vinca-Starcevo (nastavak obilaznice) i most na Adi Huju (nastavak Spoljne tangente).
Siguran sam da most Vinca-Starcevo ne bi imao manje dnevni promet od Pupinovog mosta.
 
Vrlo je moguće da si u pravu, moguće je da sam ja u pravu. Merenja i analize ne prave oni koji bi trebalo to da rade pa je sve o-ruk. Ili politika, kao kada je Velja dokazivao koliko je politički jak pa je insistirao da AP ka ČA ne krene od BG.

Uz pretpostavku da će se B.Potok Starčevo graditi, a i da neće, ja bih već sada krenuo da pravim deo Starčevo - Kovinski put, prvo u profilu polovine AP. Cilj bi bio sprečiti da kamioni iz pravca Smedereva/Kovina ulaze u PA, voze se kroz bulevar koji trenutno glumi obilaznicu i onda se vraćaju unazad do industrijske zone. To bi bilo dosta efekta za malo para.
 
Sto se tice Vrsca i povezivanja sa Temisvarom, ja bih samo produzio od Zrenjanina ka Temisvaru. Efekat povezanosti je isti samo sa manje para. Cak mislim da je kilometraza preko Vrsca veca jer mora da se zaobidje pescara. Evo kad se pogleda iz ovog ugla malo je jasnije.



Kasnije bih mozda napravio 2+2 do Vrsca ali bi mi glavni pravac povezivanja bio Zrenjanin-Temisvar.
 
Занимљиво, у свим овим плановима ја нигде не видех да се Кикинда повезује. То није мали град. Земљани јел има напретка на обилазници? Кад будем у Бг идемо да снимимо дроном :)

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Majstore Kikinda nije mali grad, ali opustela je u poslednje vreme. Ne verujem da sada ima vise od 35000 stanovnika. Veliki procenat kuca je prazno, u skolama ima duplo manje djaka nego pre petnaestak godina. Mahom su ostali penzioneri i stari, a mladi preko, NS i BG. Privreda je na kolenima, od nekada privrednih giganata Toze, MSK, Hemika, Prime, Livnice, Baninija, Kikindskog mlina... sada samo radi MSK i mlin, a livnica i Toza nesto zivotare sa po pet puta manje radnika nego pre. Nekada od Zrenjanina do Kikinde sretnem desetak vozila iako je put dugacak 50 km.
 
Туга ако је тако Просторни планеру. Гледам овај текст Драгане 123 км брзе саобраћајнице 700 мил. еура. Кроз равницу!!! Па безсмислено је више било шта рећи. АП Ниш- бугарска граница 87 км 400 мил. еура

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=702450#p702450:620y0w2x je napisao(la):
ZAK » Ned Jan 26, 2020 6:57 pm[/url]":620y0w2x]Sto se tice Vrsca i povezivanja sa Temisvarom, ja bih samo produzio od Zrenjanina ka Temisvaru. Efekat povezanosti je isti samo sa manje para. Cak mislim da je kilometraza preko Vrsca veca jer mora da se zaobidje pescara. Evo kad se pogleda iz ovog ugla malo je jasnije.



Kasnije bih mozda napravio 2+2 do Vrsca ali bi mi glavni pravac povezivanja bio Zrenjanin-Temisvar.
file.php

mislim da ce rumuni pre da prihvate crvenu opciju

https://www.youtube.com/watch?v=PM9hTDBiAQY
 
Dokle se stiglo sa mostom kod Ostružnice? Kad je puštanje u promet?
 
Можда се види на сентинелу!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Изгледа као да су ставили хидроизолацију, међутим то само са терена неко може потврдити!
 
Zasto izgradnja zaobilaznice ide toliko sporo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704609#p704609:xz2e4bwd je napisao(la):
MC_ » Pon Feb 03, 2020 4:09 pm[/url]":xz2e4bwd]Zasto izgradnja zaobilaznice ide toliko sporo?
Najtuznije je sto ide nikad brze.
 
zato sto 4 radnika sa dvije lopate ne mogu za 30 godina da zavrse posao
sad ih ima malo vise i ako se ne razidju posao ce biti gotov
znate legendu o skadru na bojani
p.s.
malo pisem posto je tema zamrla a krenuce u martu ja se nadam
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=704664#p704664:14mdk867 je napisao(la):
zmija » 03 Feb 2020 07:23 pm[/url]":14mdk867]zato sto 4 radnika sa dvije lopate ne mogu za 30 godina da zavrse posao
sad ih ima malo vise i ako se ne razidju posao ce biti gotov
znate legendu o skadru na bojani
p.s.
malo pisem posto je tema zamrla a krenuce u martu ja se nadam
Da su imali četvoricu na ovome i četvoricu na metrou samo sa lopatama mislim da bi imali pola nadzemnih deonica obilaznice i 1/5 metroa :lol:
 
Bubanj Potok današnji, 16-02-2020:

bpotok.jpg



Poređenja radi i snimak od pre 1.5 meseca:
00.jpg


Tunel ispod Avalskog puta biće rađen metodom otvorenog iskopa, pa će zatim cev da se zasipa zemljom do prvobitnog stanja.
Nadam se da sam potrefio terminologiju pošto mi ovo nije struka.

:sesir:
 
Da se malo trgnemo iz zimskog sna
Slikovnica od Straževice do tunela Lipak.
Ponedeljak državni praznik ali se radi. Na trasi samo naši izvođači , Kineski kamp iznad tunela - zatvorena kapija samo čuvar.
Možda su svi u tunelu ko zna :)

Kretao sam se od Straževice zato i počinjemo odatle, završeno drugo polje radi se na trećem
 

Prilozi

  • 20200217_105712q.jpg
    20200217_105712q.jpg
    133,7 KB · Pregleda: 3.906
  • 20200217_105548q.jpg
    20200217_105548q.jpg
    145,4 KB · Pregleda: 3.910
  • 20200217_105542q.jpg
    20200217_105542q.jpg
    176,2 KB · Pregleda: 3.902
  • 20200217_105536q.jpg
    20200217_105536q.jpg
    205,7 KB · Pregleda: 3.909
  • 20200217_105454q.jpg
    20200217_105454q.jpg
    148,2 KB · Pregleda: 3.907
  • 20200217_105405q.jpg
    20200217_105405q.jpg
    215,3 KB · Pregleda: 3.899
  • 20200217_105318q.jpg
    20200217_105318q.jpg
    249,2 KB · Pregleda: 3.903
  • 20200217_105316q.jpg
    20200217_105316q.jpg
    166,1 KB · Pregleda: 3.873
  • 20200217_105314q.jpg
    20200217_105314q.jpg
    175,9 KB · Pregleda: 3.900
  • 20200217_105309q.jpg
    20200217_105309q.jpg
    176,3 KB · Pregleda: 3.901
  • 20200217_105231q.jpg
    20200217_105231q.jpg
    153,6 KB · Pregleda: 3.910
  • 20200217_105230q.jpg
    20200217_105230q.jpg
    141,6 KB · Pregleda: 3.909
  • 20200217_105158q.jpg
    20200217_105158q.jpg
    142 KB · Pregleda: 3.903
  • 20200217_105115q.jpg
    20200217_105115q.jpg
    183,8 KB · Pregleda: 3.905
  • 20200217_105107q.jpg
    20200217_105107q.jpg
    162,5 KB · Pregleda: 3.898
  • 20200217_105053q.jpg
    20200217_105053q.jpg
    149,6 KB · Pregleda: 3.905
  • 20200217_105013q.jpg
    20200217_105013q.jpg
    149,1 KB · Pregleda: 3.905
  • 20200217_104957q.jpg
    20200217_104957q.jpg
    148,6 KB · Pregleda: 3.904
  • 20200217_104842q.jpg
    20200217_104842q.jpg
    175,8 KB · Pregleda: 3.913
  • 20200217_104105q.jpg
    20200217_104105q.jpg
    170,6 KB · Pregleda: 3.908
  • 20200217_104056q.jpg
    20200217_104056q.jpg
    228,1 KB · Pregleda: 3.903
Koje deonice je realno da očekujemo da budu puštene ove godine?
 
Vrh