Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=687384#p687384:3f878ozw je napisao(la):
Niko Kažanegra » Uto Dec 10, 2019 10:48 am[/url]":3f878ozw]Све је господин Јоцић лепо рекао,али никако да изусти најважније : КАДА ЋЕ СЕ СПАЈАТИ ! :bash: :bash: :bash:

Ne moze on da kaze kada ce se spajati, jer ne zna gazdin raspored:)
 
Сад се види колико је цела поставка овакве градње бесмислена. Временски пре свега. Посебно кад се упореди са Обреновачким мостом!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Ovakva gradnja je iznuđeno rešenje. Pošto je postojeći most čelični onda su morali da rade čelični most, a inače odlučili su se za čelični jer je jeftiniji od betonskog. Trebali su da sklope brzo ovaj most da su ga radili kao i prvi put, ali su morali da promene projekat. Ovakva montaža zavisi od mnogo faktora plus prvi im je put tako i da ne čudi što to sve toliko traje. Ovo im je prvi i verovatno poslednji put da rade ovom tehnikom.
 
Јуче сам прошао Обилазницом од Орловаче до Сурчина (аеродрома). Свуда се ради успут - траса другог коловоза, мостови, мост преко Саве. Али, има и застоја, и то великих, тако да сам на тој деоници провео чекајући на наизменично пуштање саобраћаја на три места, укупно 15 до 20 минута. Петље где се Обилазница спаја с Аутопутом Милош Велики изгледају завршене.
Ово су једине слике које сам направио, трака у којој сам стоји и чека док саобраћај иде другом:









Занимљиво је да се мени чини да не би морало да буде застоја када би се искористила цела ширина старог коловоза која је пуне три траке - тако да се на једној изводе радови, а две буду за успорено одвијање саобраћаја у оба смера.
 
Temu treba preimenovati u "Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ] - Bruka svih vlasti u poslednjih 30 godina"
 
Za razliku od stravičnog kilavljenja na mostu preko Save, nešto boljeg tempa ka Orlovači, solidnog ka Straževici - deonica do Bubanj Potoka za kratko vreme iznenađujuće dobro napreduje:
 
Велика већина страних држављана која пролази кроз Србију, пролази кроз Бг. Застрашујућа цифра од 60 мил аутомобила на АП. Бар 40 ће проћи кроз Бг. Када заврше обилазницу, то је 20 кроз град 20 на обилазницу. Не рачунамо интерни Бг саобраћај који је огроман. То је бар 55000 возила у просеку дневно, наравно ноћу је много мање. Тако да преко дана ће бити минимум 75000-80000 возила не рачунајући Бг становнике. Тако да под хитно морају настављати северну тангету до Панчева у пуном профилу АП. Метро, али тамо где је становништво, УМП, спојити Обреновац са малим Пожаревцом и преместити сав теретни саобраћај на њега. То је минимум што би требало урадити. Са ширењем мреже АП по Србији сви ће лако стићи до БГа, али шта онда?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
За сада нема конкретних информација...а то је и прилично скупа работа због огромног моста!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688104#p688104:1swmd2cw je napisao(la):
trialin » 12 Dec 2019 11:22[/url]":1swmd2cw]I kad pocinju deonicu Bubanj Potok - Pancevo?

Вероватно кад заврше све до Бубањ Потока, целу обилазницу. Онда ће тек да крену то јер је скупо због експропријација и јер је малтене то само огроман мост
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688752#p688752:1zg3f1ma je napisao(la):
SRBO » 14 Дец 2019 01:49 pm[/url]":1zg3f1ma]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688104#p688104:1zg3f1ma je napisao(la):
trialin » 12 Dec 2019 11:22[/url]":1zg3f1ma]I kad pocinju deonicu Bubanj Potok - Pancevo?

Вероватно кад заврше све до Бубањ Потока, целу обилазницу. Онда ће тек да крену то јер је скупо због експропријација и јер је малтене то само огроман мост
+ што још треба пробити тунел "Бубањ поток" испод брда Завојница, а тунел треба да буде дужине 1270 метара. На истој овој теми имаш мој пост од пре тачно две године где сам поставио и ортофото снимке http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... BA#p501624
 
+ што још треба пробити тунел "Бубањ поток" испод брда Завојница, а тунел треба да буде дужине 1270 метара. На истој овој теми имаш мој пост од пре тачно две године где сам поставио и ортофото снимке http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... BA#p501624
Znaci sve gotovo do 2030 godine otprilike :D
 
Обилазницу ће морати завршити што пре, иначе настаје тотални хаос. Како кинези раде, верујем да ће то они брзо урадити.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689006#p689006:2sbnzexf je napisao(la):
мајстор » 15 Dec 2019 10:46 am[/url]":2sbnzexf]Обилазницу ће морати завршити што пре, иначе настаје тотални хаос. Како кинези раде, верујем да ће то они брзо урадити.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

Pa zavrsice do Bubanj Potoka za godinu, dve, a onaj deo do Panceva im nesto nije u interesu i nemaju para za to kolko vidim.
 
Да, и мислио сам до Бубањ потока. До Панчева је много боље продужити северну тангету у виду АП, како рече Земљани. Само треба мост преко Тамиша направити. Наравно ако има памети за то...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689034#p689034:2k4wpliy je napisao(la):
мајстор » Sun Dec 15, 2019 11:25 am[/url]":2k4wpliy]Да, и мислио сам до Бубањ потока. До Панчева је много боље продужити северну тангету у виду АП, како рече Земљани. Само треба мост преко Тамиша направити. Наравно ако има памети за то...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
Za Južni Banat bi od pravljenja dela B. Potok - Pančevo verovatno više značilo napraviti pristojan put od izlaska sa autoputa kod Smedereva do Kovina. Kamioni koji idu sa juga ka Pančevu idu tuda i verovatno ne bi promenili trasu čak i kad bi postojao taj deo obilaznice.
 
Може и тако...шта год да се поправи ситуација...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689034#p689034:nbvugb42 je napisao(la):
мајстор » 15 Dec 2019 12:25 pm[/url]":nbvugb42]Да, и мислио сам до Бубањ потока. До Панчева је много боље продужити северну тангету у виду АП, како рече Земљани. Само треба мост преко Тамиша направити. Наравно ако има памети за то...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

A sta ce zeleznica da ostane na Pancevcu i kuda ce opasne materije onda ?
 
Ovaj deo koji si ti predložio bi pomogao da industrijska zona gde je npr. ZF napravio fabriku dobije izlaz na auto-put sa severne strane. Pančevo ima obilaznicu s južne strane, ima bulevar koji glumi obilaznicu sa istočne strane, a sa severne ne postoji ništa slično. Da bi stigao do Beograda odatle moraš proći kroz centar Pančeva jer ne postoji drugi most preko Tamiša. U isto vreme, kamioni idu putem preko Kovačice da bi zaobišli autoput tj. idu ka NS banatskom stranom, usput izrazito iritirajući lokalno stanovništvo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689047#p689047:1vql14ki je napisao(la):
trialin » Sun Dec 15, 2019 11:41 am[/url]":1vql14ki]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=689034#p689034:1vql14ki je napisao(la):
мајстор » 15 Dec 2019 12:25 pm[/url]":1vql14ki]Да, и мислио сам до Бубањ потока. До Панчева је много боље продужити северну тангету у виду АП, како рече Земљани. Само треба мост преко Тамиша направити. Наравно ако има памети за то...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk

A sta ce zeleznica da ostane na Pancevcu i kuda ce opasne materije onda ?
Okolo preko NS. Folić je rekao da je frekvencija teretnih vozova navodno suviše retka da bi opravdala cenu pravljenja železničkog mosta.

(Bila je aktuelna tema kad su skidali prugu oko Kalemegdana a taj teret ne sme da se vozi kroz tunel. Onda su zatvorili prugu ka NS pa se opasne materije ipak voze kroz tunel ispod BG.)
 
Напокон, добра вест. Лепо би било да га бар споје у овој години...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Па како рече она Јоцић из надзора кад се звезде потрефе. А то значи: водостај, ветар, температура, магла, притисак....

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Vrh