Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682670#p682670:330cjo7z je napisao(la):
Žika » Sun Nov 24, 2019 10:11 am[/url]":330cjo7z]Mislim da do proleća i toplog vremena nema ništa.

Da li onda možemo reći da su kinezi napravili kilometarski most brže nego što ovi naši krpe tu stranu ?
(Ne sećam se kada su kinezi počeli sa radovima.)
 
Samo podizanje se može izvesti u jednom danu ali su potrebne pripremne radnje tj. postavljanje konstrukcije u pravi položaj, potom skidanje plovnih elemenata što sve zajedno u odgovarajućim vremenskim uslovima može da se izvede za dva do tri dana. Vetar je trenutno glavni problem tako da ne očekujem podizanje pre nego što se naleti vetra smanje.
 
Lako je bilo Kinezima. Nije bilo bombi u koritu, vodostaj je uzvodno manje oscilovao. Na stranu budalastine od izgovora svih koji su lupetali ova objasnjenja, ali ocigledno je da ova tehnologija podizanja velikih segmenata nije se bas proslavila bar sto se tice rokova. Ko je krivac za toliko dugo vreme izgradnje mosta znaju u minisarstvu samo sto blajhana mudro cuti a novinari ne smeju da pitaju a kamoli da napisu nesto.

A ono najvaznije sto je i banderas napisao !!
Na banderasevim slikama se vidi da nije postavljen drugi DERIK kran, a za to im treba neko vreme, tako da od liftovanja poslednjeg segmenta nema nista uskoro. I sa vetrom i bez vetra. Ako ga sastave do proleca...
 
Da dodam i slike sa mosta br.15
pomična skela na mestu

Prošao sam danas putem od Rakovice preko Motela 1000 ruža do Avale (bez slikanja).
Izlazni portal leve cevi tunela Straževica pokriven zemljom , vide se svetla u tunelu.
Na delu od kružnog toka sa leve strane zemlja očišćena od drveća i zelenila , neposredno pre pruge gde treba da se radi nadvožnjak parkirana masina za bušenje šipova .
Ono što je novina su radovi u zoni budućeg tunela Beli potok. Ograđeno gradilište tamo gde bi treba da bude izlaz tunela. Kamioni , bageri i danas aktivni, trasiraju neke pomoćne puteve. Ono što mene interesuje je šta će biti sa saobraćajem na obilaznici kada se krene sa radovima na tunelu. Po nekim saznanjima tunel će se raditi sistemom otvorenog iskopa - rova. Ako je ta informacija tačna iskop preseca sadašnju obilaznicu i lokalni put .
Pitanje za članove foruma , ako neko ima informaciju kako će se odvijati saobraćaj dok traju radovi. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=682700#p682700:ty11aoxh je napisao(la):
vlasta » 24 Nov 2019 12:24 pm[/url]":ty11aoxh]

Da li onda možemo reći da su kinezi napravili kilometarski most brže nego što ovi naši krpe tu stranu ?
(Ne sećam se kada su kinezi počeli sa radovima.)

Кинези су почели свој мост маја 2017. а половина моста код Остружнице (са готовим стубовима у реци) стартује практично годину дана раније, што се види из Игорове историографије :) http://beobuild.rs/premo%C5%A1%C4%87ava ... p2709.html
По мени инжењери Мостоградње традиционално одлични,(треба интелекта, струке и духа за вајање тог челика на 200-метарским распонима :kk: ) али организатор из Штрабага доста траљав, министарка у свом свету... :roll:
 
Auuuu rođaci, ravno će ostružnički polu-most da kasni 2 godine!!!
 
Petlja Bubanj potok
7affe6df7e441a7842bda84398a43618.jpg
973922711f470e5a20b9482661abb93d.jpg
7d44cefb987c76d9ef611c70d52585ca.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Ako se ne varam poceli su da ruse onu kucu na brdu na izlazu iz tunela ka ostruznici. Ko prati temu razumece:)
 
Kakve su šanse da se završi pun profil Ostružnica - Orlovača sledece god?
 
Na stranu rokovi, ali realno je moguce da se do kraja sledece godine zavrsi pun profil sve do Strazevice. Naravno, moguce je da se to oduzi i do 2022.
 
По неким плановима како су презентовали ,до септембра ће бити готов део од Остружничког моста до Орловаче. гледајући активности и стање на терену мислим да је то реално и могуће...
 
Krpe asfalt na samom mostu i naizmenično propuštaju saobraćaj,gužve su katastrofalne.
d586fb9d8e0f4ecdebb134a2fbdee4c2.jpg
3213ca18c499d83170fbe3d411d3c8b6.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686267#p686267:2gddxu7f je napisao(la):
Tikvica » Pet Dec 06, 2019 3:43 pm[/url]":2gddxu7f]Krpe asfalt na samom mostu ....

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
Tikvice ,izvinjavam se, ali o kom mostu je rec? Konkretno - da li je Ostružnički? Da li će biti gotovo do pustanja AP K11?

Ako sam pogresila izvinite :sesir:
 
Ostužnički.
Bio je sav u kraterima naročito strana ka Bubanj potoku.
 
Hvala gospodine Ziko! Jeste bas je bio katastrofa, a i posto nije drugi smer uradjen guzve su bile i onako, mogu misliti uz radove kako je vozacima.
Verovatno hoce da srede do 18.12 i otvaranja AP, jos da su uspeli i most da zavrse eh gde bi nam kraj bio....
 
Miro,evo Žika me preduhitrio.Samo da dodam da će biti gotovo brzo pošto se radi o običnom krpežu,kapiram da je ovo samo saniranje onih rupetina upravo povodom spajanja K11 i očekivanog većeg broja vozila.Prava sanacija će uslediti nakon otvaranja nizvodne strane mosta,verovatno cele deonice kompletno kao i u slučaju puštanja dela kod Surčina kada su kompletno radili smer ka B.Potoku nakon puštanja smera ka NS.
 
Слушам данас како је рекао да ће до Крушевца бити готово за две, од Чачка до Краљева за три, и од Краљева до КШ четири. А ову деоницу од Бубањ Потока до Орловаче ми делује као да траје целу деценију, јел могуће да их неинтересује да то мало запну да заврше да растерете Београд који је и овако у хаосу јер је цео раскопан.
 
Hvala @ Tikvice na pojasnjenju. Put je dugo vremena u jako losem stanju, jasno je da bez izgradnje ovog mosta ( smerq) ne mogu da je pocnu, ali su te " krpeze" mogli i ranije a ne sad po zimi pa da sto brze propadne. Ali ajde...nesto se ja čudim, svasta.
 
Hoće ali čim se pređe most vraća se u jednu traku. Jednu veoma opasnu natrpanu kamionima sve do Babanj potoka.
 
Danas sam prošao obilaznicom u 14h od petlje na Obrenovačkom putu do petlje Orlovača.
Most preko Save u magli , Nije se dalo ni naslutiti kakva je situacija.(možda je i bolje da se ne razočaram)
Most Br.9 koji se nalazi između tunela Lipak i Železnik napreduje. Postavljene grede između prva 4 stuba gledano od Bubanj Potoka.
Most Br.10 , montirana pomična skela za trup puta kao i na mostu pre tunela Straževica.
Most Br.11 pre petlje Orlovača izbetoniran , predstoje radovi na ivičnjacima i ogradi. :sesir:
Nisam prolazio više od mesec dana ovim delom obilaznice i za mene je prijatno iznenađenje kako radovi napreduju. Realno je da se deo do petlje Orlovača pusti krajem 2020. Ostalo do tunela Saževica zavisiće od mosta Br.13 koji po mojoj proceni najviše zaostaje.
Za kraj most B.15 u slici i reči . Gotov prvi segment , majstor poliva ploču ..

Gledaću da sledeći put zapažanja potkrepim i slikama , za sada ovako .
 
Ima reci i o ostruznickom mostu. Sad je pitanje kada ce se moci podignuti poslednji segment. Samo se nadam da se nece morati cekati do proleca.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HztucIJIngA[/youtube]
 
Све је господин Јоцић лепо рекао,али никако да изусти најважније : КАДА ЋЕ СЕ СПАЈАТИ ! :bash: :bash: :bash:
 
Vrh