Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

A kako znaju gde treba da skrenu za Beograd? Jedina oznaka koja vodi ka centru je oznaka za aerodrom. Ja lično nikada tu ne bih skrenuo, naročito ako idem ka Nišu ili Hrvatskoj.
 
A kako znaju gde treba da skrenu za Beograd? Jedina oznaka koja vodi ka centru je oznaka za aerodrom. Ja lično nikada tu ne bih skrenuo, naročito ako idem ka Nišu ili Hrvatskoj.
Ima putokaz za Beograd i ljudi tako putuju već godinama. Na obilaznicu su išli samo kamioni. Ako iz pravca Nisa ima putokaz za Budimpestu i Zagreb, ne znam zašto iz suprotnog pravca ne staviti i znak za pravac Skoplje, Sofija, Solun....
 
U Dobanovcima je obilaznica očajno obeležena, nigde nisu postavi dodatne znakove. Svi stranci koji idu iz pravca Novi Sad skreću desno za Beograd. Mislim da su trebali da malo izreklamiraju Ring road sigerišući pravac Sofija, Skoplje, Solun i sl. Ljudi voze po navici. Veliki pozdrav za ekipu sa foruma!

Треба баш да се потруде да би скренули ка граду јер главни правац води на обилазницу. Очигледно ти људи скрећу са намером, можда посећују Београд, можда стају на пумпу код Змаја (у сезони одмора тамо је увек велики број аутомобила са страним таблицама).

Треба изградити још неку пумпу на обилазници, у смеру ка југу не постоји ниједна. На сателитском снимку се види место за пумпу или одмориште после петље Сурчин ка петљи Сурчин - југ. После преласка Саве већ је мало теже наћи одговарајуће место за пумпу или одмориште.

Иначе, не може ring road, није прстен већ полупрстен. Може само bypass.
 
На петљи Београд из правца НС се доста странаца у транзиту искључи на сервисну саобраћајницу, као за Београд, али после кад виде одмах прву таблу на порталу Ниш наставе право и врате се на обилазницу.

Navigacija preusmerava tu.
Више не од кад је обележена обилазница на мапама.
 
Треба баш да се потруде да би скренули ка граду јер главни правац води на обилазницу. Очигледно ти људи скрећу са намером, можда посећују Београд, можда стају на пумпу код Змаја (у сезони одмора тамо је увек велики број аутомобила са страним таблицама).

Треба изградити још неку пумпу на обилазници, у смеру ка југу не постоји ниједна. На сателитском снимку се види место за пумпу или одмориште после петље Сурчин ка петљи Сурчин - југ. После преласка Саве већ је мало теже наћи одговарајуће место за пумпу или одмориште.

Иначе, не може ring road, није прстен већ полупрстен. Може само bypass.

The term 'ring road' is occasionally – and inaccurately – used interchangeably with the term 'bypass'.

Wikipedia
 
На петљи Београд из правца НС се доста странаца у транзиту искључи на сервисну саобраћајницу, као за Београд, али после кад виде одмах прву таблу на порталу Ниш наставе право и врате се на обилазницу.


Више не од кад је обележена обилазница на мапама.
Samo ako se koristi google karte. Tom tom još nije apdejtovao obilaznicu a recimo VW i još neki proizvođači koriste njihov materijal. Ovako danas TomTom pokazuje rutu prema jugu:

1689016313591.png
 
The term 'ring road' is occasionally – and inaccurately – used interchangeably with the term 'bypass'.

Wikipedia

Иста Википедија каже следеће:
A ring road (also known as circular road, beltline, beltway, circumferential (high)way, loop or orbital) is a road or a series of connected roads encircling a town, city or country.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ring_road

На истој страници пише и ово:
Bypasses around many large and small towns were built in many areas when many old roads were converted to four-lane status in the 1930s to 1950s, such as those along the Old National Road (now generally U.S. 40 or Interstate 70) in the United States, leaving the old road in place to serve the town or city, but allowing through travelers to continue on a wider, faster and safer route.

Construction of fully circumferential ring roads has generally occurred more recently, beginning in the 1960s in many areas, when the U.S. Interstate Highway System and similar-quality roads elsewhere were designed. Ring roads have now been built around numerous cities and metropolitan areas, including cities with multiple ring roads, irregularly shaped ring roads and ring roads made up of various other long-distance roads.

А на другој страници Википедије пише ово:
A bypass is a road or highway that avoids or "bypasses" a built-up area, town, or village, to let through traffic flow without interference from local traffic, to reduce congestion in the built-up area, and to improve road safety.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bypass_(road)
 
Ima putokaz za Beograd i ljudi tako putuju već godinama. Na obilaznicu su išli samo kamioni. Ako iz pravca Nisa ima putokaz za Budimpestu i Zagreb, ne znam zašto iz suprotnog pravca ne staviti i znak za pravac Skoplje, Sofija, Solun....
Да, то ми није јасно зашто нису поставили те табле, онда странци или онај ко не зна или није сигуран иде путем на који је навикао, то јест кроз Београд.
 
Dok se prepucavaju kolege oko termina, samo da izvestim da nema više gužve na Obilaznici...
Mislim da nas Turci više ne kunu ili bar malo manje zbog godina lomatanja Kružnim putem.
Jedino što mi je 5km veća dnevna kilometraža (Resnik-Petlja Avala- Resnik) ali progres je progres...
 
Dok se prepucavaju kolege oko termina, samo da izvestim da nema više gužve na Obilaznici...
Mislim da nas Turci više ne kunu ili bar malo manje zbog godina lomatanja Kružnim putem.
Jedino što mi je 5km veća dnevna kilometraža (Resnik-Petlja Avala- Resnik) ali progres je progres...

Nema veze, bitno je da će Jakovo sa 6-7 hiljada stanovnika da dobije petlju, a Resnik sa 16-17 ne treba da ima.
Da je bar petlja Avala bila malo bliže Resniku
 
^^ Po meni je moglo na mestu Vijadukta, ima širine, pa da jedna ovalna petlja pređe i prugu. Time bi bi rešen i nadvožnjak za Jajince (četvrtina- petina cene petlje je već u njemu).
Čini mi se da je ovo kompromis kako bi sva podavalska naselja imala jedan izlaz na Obilaznicu.

P.S. Apropo broja ljudi, na poslednjim izborima bilo je malo preko 14.000 upisanih u birački spisak+omladina+ilegalci...
Rakovica ima oko 103000 birača, to je 13,6% (1/7) cele opštine.
 
Poslednja izmena:
od poste u Resniku do petlje Avala ima 3.2 km, misljenja sam da je to projektantima bilo dovoljno blizu autoputa da nije opravdavalo 2 petlje na 1500 metara... mada opet imamo i situaciju na BG-NI autoputu sa petljama za Smederevo Jug i Pozarevac, koje su cca 500 metara udaljene... mozda neko stariji zna zasto je tako uradjeno pre 30 i kusur godina...?

kao poredjenje, od poste u Jakovu do buduce petlje ce biti malo manje od 2 km, nije to neka ogromna razlika, pogotovu za voznju kolima, realno... poste uzimam kao reper jer su uglavnom u centru mesta...
 
Ne bih da zvucim arogantno, ali jedino da pocnemo da pravimo petlje pored svakog sela, ovo govorim kao neko ko je jedno vreme ziveo u mestu koje je 1h udaljeno od autoputa.. Tako da iskreno ne razumem sta je problem sa Resnikom
 
Кад смо код тога, Лазаревац нема ни аутопут....:mad::mad::mad::mad::mad:
 
Problem je sto je bukvalno resnik izmedju 2 petlje i problem je proci 2km duze kolima, to je bila poenta komentara. Mada koliko su se nakrali treba svaka kuca da ima petlju.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Po meni je možda bolje sada te petlje koje postoje bolje povezati sa gradom, odnosno da imate barem bulevarske veze sa njima (ako je to moguće), koje bi omogućile lakši ulazak u grad, odnosno da neko sa petlje Avala lako dođe do Banjice, da se proširi Trgovačka tamo gde je 1+1 i generalno raditi na toj infrastrukturi, kao i saniranju postojećih ulica.
 
pa sta da kazemo mi iz Obrenovca, sto nam je petlja od centra grada 3.5km daleko, ili ovi sa Uba, njima je petlja 5 km daleko? :)
 
Vrh