Молим вас да не заборавите и жичану ограду која спречава животиње да уђу на аутопут где се вози великим брзинама, а то у Београду није изводљиво.
Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
Žičana ograda nije standard ni u mnogo razvijenijim državama.
Elem da se vratim na ovu temu isključenje za BG, hoću da podelim sveže iskustvo, za vikend sam bio porodično u Frankfurtu i tamo sam naišao na jedno račvanje koje me je signalizacijom prilično dobro "odvelo" tamo gde treba a i dosta podsetilo na račvanje na BP. Ali idemo redom,
U pitanju je račvanje autoputeva A66 i A648. Ja se nalazim na A66 i moram da ostanem na njemu dok A648 ide desno i posle nekoliko kilometara postaje gradska saobraćajnica (khm khm, našta ovo podseća).
Na oko 2000m se autoput širi iz tri u četiri trake, odnosno jedan ulaz u autoput postaje dodatna traka, nešto kada bi ulaz iz Tranšpeda prema gradu postao treća traka na našem A1
Na oko 1800m od račvanja idu veliki portali sa tablama koje najavljuju koja traka vodi gde. Iako A648 vodi u grad samo stoji belom pozadinom "-Stadtmitte" u prevodu Frankfurt-Centar. Brzina se ograničava na 100kmh, u pozadini vidimo isto portale.
Na oko 1300m od račvanja ide ponavljanje, ovo tabla desno je najava još jednog izlaza (slično kao kada bi bio najava izlaza za Pančevo)
Na 800m se autoput širi u pet traka, prve dve trake sa leve strane su i dalje A66, treća i četvrta sa leve idu na A648 i u centar Frankfurta a zadnja peta traka vodi direktno prema jednom izlazu:
I neposredno pred samo isključenje idu strelice koje pokazuju smer kretanja auto puta (znači ne samo puko "pravo"), odmah iza ide puna bela traka i autoputevi / smerovi se račvaju.
U prevodu, mislim da pravilnik za vertikalnu signalizaciju mora hitno da se modernizuje posebno kada su račvanja u pitanju.
Od petlje tranšped do račvanja na BP ima skoro 2 kilometara, s obzirom da je u pitanju međunarodni pravac BP je relativno skromno odrađen kada je u pitanju broj traka i slično. A signalizacija je u najboljem slučaju "dovoljna" i daleko od toga da bude optimalna - a ipak je lakše namestiti signalizaciju da bude kako treba umesto da se šire trake.