Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Gledam ove snimke iz Bubanj potoka i nesumnjivo je rec o takozvanim "brzim" vozacima sa mahom BG tablicama koji konstantno jasu preticajnu traku i voze 130. Posto stalno gledaju u retrovizor i da li im neko blica nemaju vremana da gledaju vertikalnu signalizaciju. I onda tako jahac preticajne trake na ulazu u Beograd se zadesi u skroz levoj 4. traci i onda mu je problem da se toliko izprestrojava da bi stigao da se iskljuci za Beograd. Muka mi je od sve vece vozacke nekulture na auto putevima i jahanja preticajne trake.
 
Čoveče, autoput kroz Beograd nema ukrštanja na istom nivou, sva su denivelisana.

Jbt, tvoja poruka je imala 40 lajkova, a ti osnovne stvari ne znaš... E, to je Srbija. Odjavljujem se sa foruma negde do kraja meseca, smučilo mi se, iskreno.
Provozaj se do Ljubićke ulice pa izadji na autoput....
Svako dobro
 
Ово је тачна дефиниција ауто-пута:
ауто-пут је државни пут намењен искључиво за саобраћај мотоцикала, путничких возила, теретних
возила и аутобуса, са или без прикључних возила, са физички одвојеним коловозним тракама за
саобраћај из супротних смерова, са најмање две саобраћајне траке по смеру и једном зауставном
траком за сваки смер, без укрштања у нивоу са другим путевима и железничким или трамвајским
пругама, са потпуном контролом приступа, на који се може укључити или искључити само
одређеним и посебно изграђеним јавним путем и као такав обележен прописаним саобраћајним
знаком
 
I skreni levo iz nje na autoput, ako možeš, Da Vinči!

54 lajka! 54 ljudi sa pravom glasa je lajkovalo tvoj post na jednoj od prethodnih strana u kojem braniš morone! 54!

Navijači lika koji ne zna śta je denivelisana raskrsnica!!!

Zbogom, Domanovićev Beobilde, na neko vreme.
Za tih mesec dana procitaj nesto....
IMG-7c3793cb0338acdfb182514a3f6c1a45-V.jpg
 
Денивелисани прикључак не стоји у дефиницији за ауто-пут.
 
Nivelisana raskrsnica bi bila kada bi mogao da pređeš pravo preko auto-puta na drugu stranu, u Ustaničku ulicu. Ovo su rampe koje se nalaze u visini auto-puta i nemaju veze sa takvom nivelacijom. Denivelisana je zbog toga što ti da bi prešao, moraš ići preko nekog mosta, odnosno nadvožnjaka, a što imaš u Ulici Miška Jovanovića.
 
@dumax То није укрштање путева... А за Сава Центар ако мислиш на оно укључење одмах после аутобуског стајалишта, у смеру ка НБГ, тек кад скренеш са паркинга и кренеш ка ауто-путу иде знак за ауто
 
Денивелисани прикључак не стоји у дефиницији за ауто-пут.
Spominje se u definiciji potpune kontrole pristupa.
Pokusaću jos jednom da objasnim svoje misljenje i necu vise diskutovati u ovom pravcu jer je vise nego ocigledno da smo se udaljili od teme.
Opet krecem od toga da tumačim striktno po zakonu:
ako definicija autoputa kaze da nema ukrstanja u nivou, da postoji potpuna kontrola pristupa koja uključuje denivelisane raskrsnice( rampe i najmanje dva nivoa- u mom postu iznad) onda sam stava da pojedini delovi autoputa kroz BG po slovu zakona to i nisu.

Neko je stava da se autoput pretvara u gradsku saobracajnicu, a moj je stav da takav autoput ( koji po mom mišljenju to malo jeste, a malo i nije) treba u potpunosti pretvoriti u gradsku saobraćajnicu sa tri trake po smeru.

Ps. Od skoro je od Autokomande ka Dušanovcu postavljena tabla koja označava tri vozne trake ( samim tim po definiciji autoputa to vise nije autoput jer nema zaustavnu traku).
 
Poslednja izmena:
Prežvakana tema nekoliko puta po forumu. Autoput kroz Beograd nije autoput po slovu zakona. To je čak i sudski dokazano kada su ljudi kojima su pisali 120.000 za zaustavnu traku izvodili veštake koji su potvrdili iz više razloga zašto se ne može smatrati autoputem, ma koji god znak da je naboden na uključenju. Ja znam lično za jedan primer takav, a čuo sam od taksista da se više puta do dešavalo njima i njihovim kolegama. Između ostalog zbog toga je i smanjena kazna za vožnju zaustavnom trakom, sada je opet 20.000 ili tako nešto, jer su ovi slučajevi zatrpavali prekršajni sud.

Neki od razloga koje sam ja čuo: Kontrola pristupa, konstantno ograničenje brzine 80, stajališta gradskog prevoza na putu itd itd. Sve to kada se skupi ima više karakteristika vožnje kroz naseljeno mesto nego po autoputu. Da li ga treba pretvarati u bulevar? Verovatno ne, jer bi to dodatno usporilo saobraćaj. Idemo dalje...
 
Mislim da bi definitivno trebalo ograničiti brzinu na delu isključenja za Beograd iz pravca Niša. I dalje sam za horizontalne oznake na trakama (neka menjaju pravilnik) tipa NS, BG... Za "jogi letače" možda staviti trake upozorenja na asfalt kao na prilazima naplatnoj rampi (mada ne verujem ni da bi ležeći policajac završio posao).
 
Koliko sam video, ograničenje je tek na samom isključenju ka BG i to samo sa desne strane.
Sam mi priča drug da je juče prošao od Ikee ka gradu zaustavnom trakom, jer nije mogao da se uključi.
 
Prežvakana tema nekoliko puta po forumu. Autoput kroz Beograd nije autoput po slovu zakona. To je čak i sudski dokazano kada su ljudi kojima su pisali 120.000 za zaustavnu traku izvodili veštake koji su potvrdili iz više razloga zašto se ne može smatrati autoputem, ma koji god znak da je naboden na uključenju. Ja znam lično za jedan primer takav, a čuo sam od taksista da se više puta do dešavalo njima i njihovim kolegama. Između ostalog zbog toga je i smanjena kazna za vožnju zaustavnom trakom, sada je opet 20.000 ili tako nešto, jer su ovi slučajevi zatrpavali prekršajni sud.

Neki od razloga koje sam ja čuo: Kontrola pristupa, konstantno ograničenje brzine 80, stajališta gradskog prevoza na putu itd itd. Sve to kada se skupi ima više karakteristika vožnje kroz naseljeno mesto nego po autoputu. Da li ga treba pretvarati u bulevar? Verovatno ne, jer bi to dodatno usporilo saobraćaj. Idemo dalje...
De me spoj sa tim vestacima da se slobodno vozam po zaustavnoj traci.

@dumax Od uvek su sve tri trake uz Bubanj potok,Begaljicko brdo,Razanj...vozne (za spora vozila) pa je po definiciji auto-put od postanja.
 
Poslednja izmena:
S obzirom na nekulturu držanja odstojanja te horizontalne oznake bi bile totalno beskorisne. Da bi mogao da uočiš te oznake na asfaltu potrebno je minimum 50ak metara odstojanja između dva vozila. Ako ne i više.
Mene čudi zašto nadležni još nisu došli na ideju da instaliraju kamere za merenje odstojanja, preporodili bi budžet.

Upravo zbog ovoga je bitno da se te oznake na drumu ponavljaju da bi se dobila šansa da se ipak vide.
 
Nisam pratio na času, ne znam da li ste napisali već....Da li su promenjene sve putokaz-table u smislu, da na petlji ,,Bubanj Potok" putikazi za sve gradove usmeravaju na obilaznicu, odnosno novi deo trase E75, a ka autoputu kroz Beograd može samo da stoji Beograd-centar i ništa više.
 
... A da iscrtaju na kolovozu one "muzikalne" šare pa da prema BGD-u sviraju melodiju " Beograde, Beograde, ko sunce sjaš..." a prema NS-u " U Novom Sadu, u Novom Sadu EEEJ"... ljudi smorili ste i istrolovali temu najgrđe. Petlja BP je obeležena sasvim dovoljno a balvani koji nemaju kapaciteta da ukaće vožnju po autoputu će da budu balvani, i to je tako...
 
Vrh