Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Danas sam u 15.30 išao preko gazele u pravcu prema Novom Beogradu i vratio se oko 16.30 prema Konjarniku.

Video sam samo jedan auto sa stranim tablicama. Neka žena sa DK u Q5.

Izgleda ih je sve odvuklo obilaznicom.

Gazela 60kmh prema NBG i 75kmh prema Konjarniku.

To je ok- radi. Još da rešimo i ove table da Beograđani ne promašuju kuće i sve je super.
 
Довољно је само да на истом порталу изнад аутопута имају две табле,
на једној Београд Центар десно и на другој Будимпешта (Мађарска), Загреб (ХР) и Транзит лево
и пола посла је урађено,
јер тада нема недоумица за оне који транзитирају да ли мора са се прође кроз Београд “старим путем” као и за оне који први пут пролазе,
јер било ко ко транзитира неће сигурно да иде у центар Београда.
 
Malo je, i urađeno je ko od bede, jadno i čemerno, sa nedovoljno svega i u svakom smislu - i asfalta, i pameti. Čak si sam primetio mesto na kojem, sasvim jasno, nedostaje tabla, i koje može da izazove zabunu - a to ti je dovoljan razlog da čitava rabota ne valja. I znak za Beograd je, ipak, neadekvatan, jer smo utvrdili da se u okolnim zemljama ipak to tako ne označava. Izgleda samo mi znamo kako treba - jbg, samo se nama vraćaju na petljama u rikverc.

Dobio si 37 lajkova za ovaj post. Svaka čast. Nama je dobro: kmečimo zbog gluposti kao tetke, ovo mesto gde će ljudi da izginu zbog škrtarenja i gluposti nam služi za jačanje ega.
Malo je? Kako kome....
"Jbg, samo se nama vraćaju na petljama u rikverc"- da, samo u Srbiji "sva četiri uključena samo da skoknem po nesto";
- samo u Srbiji dete u krilu za volanom;
- samo u Srbiji za 18.rodj masina od 200konja pa udri 200 na sat...
-...
jbg, izgleda da stvarno samo mi znamo kako treba.
 
Ne znam što toliko izbegavaju horizontalnu signalizaciju na putu...ne mogu da se setim da li to ima igde kod nas? Jel to zakon pokriva ili ne?
Da, pokriva zakon, tačnije Pravilnik o saobraćajnoj signalizaciji. Pretpostavljam da mislis na slovne oznake na putu koje se koriste u nekim drzavama.
Koliko me pamćenje služi kod nas su definisani natpisi: BUS, ŠKOLA, TAXI i STOP.
Ako nesto nije menjano, nemamo pravilnikom definisane natpise za nazive država...
 
Malo je? Kako kome....
"Jbg, samo se nama vraćaju na petljama u rikverc"- da, samo u Srbiji "sva četiri uključena samo da skoknem po nesto";
- samo u Srbiji dete u krilu za volanom;
- samo u Srbiji za 18.rodj masina od 200konja pa udri 200 na sat...
-...
jbg, izgleda da stvarno samo mi znamo kako treba.

Ma da je urađeno kako treba ne bi se oni tako lako vraćali u rikverc a da ne postoji velika šansa da ga neko opali od nazad. Šiljak bi bio uski mali da može samo možda motor da stane a ne i vozilo. Plus staviš mu neku kameru za kretanje u rikverc na ap pa kad mu stigne kazna kao i za sve ostalo što može. O ostalim postupcima vozača u Srbiji ne treba ni raspravljati. Nije u pitanju ni marka vozila već čovek koji vozi. Saobraćajna kultura je mnogo niska i to je problem.

Viđao sam da ljudi s npr. BMW-om imaju bolji osećaj i kulturu, a i obrnuto što zavisi od onoga ko je seo za volan istog.
 
Da li bi neko bio ljubazan da mi pojasni koja je zamisao sa ovim pravcima preko samog tunela, tačnije kada sve bude asfaltirano i pušteno u promet, koje su stare deonice tog dela planirane za ukidanje?
Još bolje, ako neko zna gde mogu da nađem sliku samog projekta iznad tunela, biće sve mnogo jasnije.

hasta luego
 
Da li bi neko bio ljubazan da mi pojasni koja je zamisao sa ovim pravcima preko samog tunela, tačnije kada sve bude asfaltirano i pušteno u promet, koje su stare deonice tog dela planirane za ukidanje?
Još bolje, ako neko zna gde mogu da nađem sliku samog projekta iznad tunela, biće sve mnogo jasnije.

hasta luego
Vraćanje na stanje pre radova oko iskopavanja tunela.
Sadašnji privremeni kružni tok se ukida i te dve devijacije posle njega.
 
Ne bi skrenuo niko, jer svi misle za sebe da su pametni, pa i ovaj koji se ukjučuje prvom sa šrafirane površi.

Čak i projektant misli da je pametan, dalo mu i diplomu, i licencu (a trebalo je ralo i volove).
 
Ne znam zasto na ovo poslednjoj horizontalnoj banderi nema table za Beograd centar. Kao da im je ponestalo pa ce posle da usrafe...

Jedno pitanje ako zna neko: da li ce ovo prvo iskljucenje/ukljucenje iz pravca centra (po 90 stepeni) na kruzni put ostati tako ili je samo privremeno? Mozda kruzni tok mali? Nekako mi izgleda privremeno i neprakticno zbog ukrstanja pravaca.
 
Juce stigoh sa odmora, 12 dana nisam citao vesti i juce kad sam dolazio videh da je otvorena obilaznica i iznenadih se, nacisto sam zaboravio da je otvaraju, i juce ispred mene auto je bukvalno na samom kraju obilaznice skrenuo u levu traku da ide prema Beograd centru, mislim da im fali ta jedna tabla Beograd Centar.
 
Чињеница је да је скретање из смера Ниша за Београд пројектовано лоше. Чињеница је да је скретање из смера Ниша за Београд, након дораде због лошег пројекта изведено лоше. Чињеница је да су возачи у Србији на лошем нивоу познавања саобраћајних прописа и практичних правила кретања на путу. Све заједно у оваквој ситуацији на оваквом месту даје овакву ситуацију.

Апсолутно, али апсолутно не постоји оправдан разлог зашто:

1) раздвајање из Ниша за Београд и обилазницу није изведено у пуном профилу, са зауставном траком, на исти начин на који је изведено раздвајање са обилазнице ка Нишу и Панчеву,
2) раздвајање из Ниша за Београд и обилазницу није изведено у већој дужини,

нарочито гледајући ове снимке из ваздуха где се види огромна асфалтирана површина на том месту која се више не користи, а коју би заузимао пут.

Надам се да ће ова грешка у будућности, током наставка изградње обилазнице ка Панчеву бити исправљена.
 
Svi putevi vode za Beograd.

Ljudi voze po navici i misle da je za Beograd uvek samo pravo. Trebace vremena da nauce, a razdvajanje je svakako moglo bolje da bude.
 
Gužve od Laste-Konjarnik-Gazela,su užasne,tu se ništa pozitivno nije desilo.
Broj vozila koja jurišaju ka Lasti, sa okolnih brda je strahovit.Ništa slabije, nije ni na Konjarniku i sa Ustaničke.
Baš sam posmatrao kretanje vozila od Laste ka Gazeli,i zaključak je da uključenje iz Ustaničke pre hitne pomoći,blokira ceo autoput,pa je jutros Policajac regulisao samo uključenje na autoput,odnosno po potrebi ga je blokirao.Stoji se u mestu po desetak minuta,a nikakav sudar,nikakav realan zastoj.Prosto neverovatno.
Uključenje na samu Gazelu ,tamo ispod Mostara je isto katastrofalno po saobraćaj na gazeli.Treba ga blokirati u špicu,pa neka se okrenu kod hitno pomoći,pa tako neka idu ka Gazeli.
Ostaviti samo uključenje iz pravca Kneza Miloša.
Jednostavno,Gazela ,ne može u špicu da prihvati direktna bočna uključenja i to sa obe strane mosta,nema to nikakve veze ,sa obilaznicom i strancima,
Ovde je potrebno da se autoput kroz Beograd nekako transformiše i optimizuje.
Kod Laste,ko ide preko Gazele,mora da drži krajnu levu,nema pomeranja.Ta traka mora da bude žila kucavica,i nesmetano da ide do Zmaja.
Srednja traka,uključenje Konjarnik,Dušanovac,Ustanička.Krajnja desna-zaustavna,isključenje za Konjarnik,Dušanovac,Ustaničku i Kneza Miloša.
 
Poslednja izmena:
Iz moje perspektive je signalizacija iako možda izvedena po propisima totalno zbunjujuća i kontraintuitivna. U vožnji imate čitavih par sekundi da donesete odluku gde da skrenete i bitno je da je utisak koji steknete na prvi pogled ispravan što ovde svakako nije slučaj. Slika ispod mi na prvi pogled govori da je glavni pravac pravo a isključenje sa autoputa za Beograd desno. Na sve to se i u daljini vidi početak proširenja što celu stvar čini još gorom.

Razumem nameru da se saobraćaj većinski usmeri na obilaznicu i samim tim i promena boje i veličine table ali situacija na licu mesta je faktički račvanje autoputa na dva funkcionalno podjednako važna pravca pa bi i signalizacija to nekako trebalo iskomunicira.

Ispod sam okačio primer signalizacije koje bi uz eventualnu promenu boje desne table mnogo bolje objasnila situaciju. Inače sam u prošlosti prošao ovuda bez preterivanja, na stotine puta i pored svega toga postoji mogućnost da bi prvi put nakon promene signalizacije promašio.


1688555025609.png

Bildschirmfoto 2023-07-06 um 12.13.50.png
 
Gužve od Laste-Konjarnik-Gazela,su užasne,tu se ništa pozitivno nije desilo.
Broj vozila koja jurišaju ka Lasti, sa okolnih brda je strahovit.Ništa slabije, nije ni na Konjarniku i sa Ustaničke.
Baš sam posmatrao kretanje vozila od Laste ka Gazeli,i zaključak je da uključenje iz Ustaničke pre hitne pomoći,blokira ceo autoput,pa je jutros Policajac regulisao samo uključenje na autoput,odnosno po potrebi ga je blokirao.Stoji se u mestu po desetak minuta,a nikakav sudar,nikakav realan zastoj.Prosto neverovatno.
Uključenje na samu Gazelu ,tamo ispod Mostara je isto katastrofalno po saobraćaj na gazeli.Treba ga blokirati u špicu,pa neka se okrenu kod hitno pomoći,pa tako neka idu ka Gazeli.
Ostaviti samo uključenje iz pravca Kneza Miloša.
Jednostavno,Gazela ,ne može u špicu da prihvati direktna bočna uključenja i to sa obe strane mosta,nema to nikakve veze ,sa obilaznicom i strancima,
Ovde je potrebno da se autoput kroz Beograd nekako transformiše i optimizuje.
Kod Laste,ko ide preko Gazele,mora da drži krajnu levu,nema pomeranja.Ta traka mora da bude žila kucavica,i nesmetano da ide do Zmaja.
Srednja traka,uključenje Konjarnik,Dušanovac,Ustanička.Krajnja desna-zaustavna,isključenje za Konjarnik,Dušanovac,Ustaničku i Kneza Miloša.
Постоји решење, барем као план, за цео тај проблем и зове се УМП.
Међутим без тунела који би повезао раскрсницу код хиподрома са старим аутопутем кроз Београд нема ништа од тог пројекта.
 
Vrh