Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Док је била отворена платформа, свакакве глупости су се додавале на мапу. Зато смо ми једна од ретких држава у Европи где не можемо да директно мењамо мапу.

Стрпите се, биће за пар дана све како треба. Добро они и унесу измене с обзиром да немају сарадњу ни са ким из Србије.

I dalje je otvorena platforma za sve osim puteva, i dalje se dodaju gluposti. Trenutno je najneažurnija mapa od svih koje imamo priliku da koristimo besplatno. Open Maps je trenutno znatno ozbiljnija navigacija a potpuno je otvorena...
 
Budući da je reč o obilaznici, koju će dobrim delom koristiti strani vozači, bilo bi pametno staviti oznake za Hrvatsku, i Mađarsku, nešto slično kao što stoji npr. kod Budimpešte ili Beča. (Tj. Bugarska, Severna Makedonija, Grčka na severnom delu obilaznice)
Ima bre kako nema.
Ima u postovima i na video-ima koji su postavljani ovde na forumu.
A evo ga link ka jednom od postova gde se može videti putokaz.
 
Svi pisu o signalizaciji, a niko da kaze da je problem u prekratkon i nepreglednom racvanju traka... kako nema problema u Dobanovcima , sto je neko rekao?
DA je racvanje , ovde gde je ono nakpotrebnije, isprojektovano prvo za 2 plus zaustavna, da je barem one duzine kao sto je ulaz na prqvac ka Orlovaci, i svakom ko ne zna lako je za preci se. Ljudi ce provaliti kako ide, ali da nije dobro uradjeno -nije. Ne znam zasto... sta tek reci za iakljucenje ka Pancevu koje ce biti glavno za taj pravac, smejurija, onako nije otprilike ni ukljucenje za Ruzveltovu iz Dimitrijale.
 
Гугл мапа је имала озбиљних ”бисера” по Београду у прошлости. Међутим, мислим да ће бити довољно да добар број нас пређе преко надвожњака са упаљеном навигацијом на мапи. Мораће да ”учи” и јави назад серверу да ови луди Срби или возе летећа кола или да ту има неки мост/надвожњак. :)
Hit je putanja koju predlaže za ljude iz Leštana, Vince, itd, i tih krajeva kada idu u Ikeu. Iz nekog razloga je unesen put iz ulice Ravan u Leštanima preko okretnice 311, pa preko brda i nizbrdo ispod autoputa. To je i dalje ratarski put, a podvožnjak ispod autoputa još nije urađen. Drugarica mi jednom javila, kaže sreća da su na vreme okrenuli jer je bilo blato i zaglavili bi se. I kaže pitali ljude u kraju za put, oni kažu da nisu jedini koji su krenuli tim putem - malo malo pa neko zaglavi tu.

I to je problem za ljude koji ne poznaju kraj.
 
Pozdrav svima. Pratim forum odavno, ali ovo mi je prvo uključenje u diskusiju.

Prošli petak putovao za Kragujevac.
Polazak: Novi Beograd, Blok 63. Vreme polaska 16:30 (saobraćajni špic povratka sa posla). Išao obilaznicom.

Blok 63 - gradska saobraćajnica NBG - Surčin - Obilaznica - petlja Bubanj Potok: tačno 20 min.

Ranije: Blok 63 - Gazela - autoput kroz Beograd - petlja Bubanj Potok: 40-45 min.

Mislim da obilaznica i gradska saobraćajnica NBG - Surčin dosta znače za stanovnike blokova 44,45,70,70a,61,62,63,64. Procena je da tu živi oko 50.000 ljudi.
 
Naravno da mnogo znači, u špicu je ta veza spas. Al' nažalost uzano napravismo obilaznicu, jer nismo pametni i za koju godinu to ima da bude problem.

A vidi na prethodnoj strani kako Mađari obeležavaju, 'Budapest' na plavoj tabli, pa pored 'centrum' na beloj, c-c-c, da pitaju kod nas u Institutu za puteve, Odeljenje za boje i lakove, da im naši kažu gde greše?
 
Evo da dam mali doprinos vezano za obelezavanje i logiku portala sa nekih mojih puteševstvija
FB_IMG_1688539616825.jpg
FB_IMG_1688539621352.jpg
FB_IMG_1688539625641.jpg
FB_IMG_1688539629548.jpg
FB_IMG_1688539639113.jpg
FB_IMG_1688539648678.jpg
FB_IMG_1688539656371.jpg
FB_IMG_1688539660376.jpg
FB_IMG_1688539664889.jpg
FB_IMG_1688539672666.jpg
FB_IMG_1688539677921.jpg
FB_IMG_1688539691527.jpg
FB_IMG_1688539694765.jpg
FB_IMG_1688539700412.jpg
FB_IMG_1688539704086.jpg
 
Na obilaznici oko Beča je jasno označeno i horizontalnom signalizacijom gde se izdvaja u smeru Nemačke, a gde u smeru Slovenije i Italije.
 
Evo mog iskustva sa ovom petljom. Često sam išao u Ikeu dok su trajali ovi svi radovi i gde si išao samo pravo. Vraćao sam se sa mora iz pravca Niša, i kada sam prilazio video sam da je nešto drugačije. Uopšte me znakovi nisu zbunili, lako sam izabrao da idem ka centru..
 
Problem je uzano račvanje,odnosno kada imas puno šlepera,desne table maltne neces ni primetiti.
Imas samo dva portala,a jedan je na samom rascepljenju,suvise kasno,za one koju tu prodju jednom godisnje,a za nas iz Beograda,ni jedna tabla nam nije potrebna :D,znamo napamet, gde se vozi 200 na sat uzbrdo.
 
Ma nisu ni znakovi problem već kad se neko zablenta pa hoće da iseče preko šiljka jer mu se može. Oni su račvanje ostavili tako kao da je glavni pravac Beograd a da će levo da se pojave trake a obeležili obrnuto. Тačno se vidi da je projekat išao za 1 traku ka BG jer bi onda šiljak bio napred još desno gledajući iz pravca Niša.

Ako se desi da neko nekog tu iseče uz ozbiljne posledice, potpuna odgovornost je na onima kojisu su to odobrili da tako bude a nisu preduzeli mere da se to ispravi kao i na one koji su dali upotrbnu dozvolu.

Pazite samo primer, kontradiktornosti je da su oni stavljali Jersey bariere (crvenom štraftom izbrazdane) ako leva traka autoputa prođe blizu pilona nadvožnjaka i toga imamo na više mesta na obilaznici ali zato su ovde omogućili da neko iseče nekog i udari ga sleva.

Za prvi slučaj su se ogradili (i fizički) ali za drugi slučaj odgovornost prebacili na vozača a nisu ga sprečili da to uradi.
 
Nije me mrzelo da uradim sledeće:

Prvo obaveštenje na kilometra ipo!!!
1688554829273.png


Drugo na 1000m:
1688554866165.png


Treće na 750m:
1688554889922.png


Neposredno nakon toga, elektronski portal sa naizmeničnim usmeravanjem:
1688554930389.png

1688554938747.png


Ponovo putokaz na 500m:
1688554960449.png


Na 250m još jedan:

1688554992977.png


Na delu gde počinju trake za odvajanje ka Bg:
1688555025609.png


Pa nakon toga još jedan. Ovde bi po mom mišljenju mogla da stoji i bela tabla za BG:
1688555072672.png


I na kraju:
1688555095679.png



Malo li je!?
Nego, velika većina vozača da ponovi gradivo....
 
Прво обавештење морало би да иде на 2000м, а физичко раздвајање трака значајно раније, значајно шире, и значајно безбедније.

Самим тим што се води оволика дискусија, значи да нешто није у реду.
 
Šta konkretno nije u skladu sa propisima kod ovog račvanja?
Verovatno je sve po zakonu, ali nije po zdravoj pameti.
Ima više problema, ali najveći je građevinsko rešenje račvanja Niš->obilaznica-BG-Pančevo.
Pri projktivanju apsolutno nije uzet u obzir obim saobraćaja.
To je spoj dva autoputa i tako ga je trebalo rešiti.
 
Verovatno je sve po zakonu, ali nije po zdravoj pameti.
Ima više problema, ali najveći je građevinsko rešenje račvanja Niš->obilaznica-BG-Pančevo.
Pri projktivanju apsolutno nije uzet u obzir obim saobraćaja.
To je spoj dva autoputa i tako ga je trebalo rešiti.
Samo sam voleo da znamo šta tamo nije po zakonu i propisima.
Ovo sve što si naveo i ja mislim.
 
Malo li je!?
Nego, velika većina vozača da ponovi gradivo....
Malo je, i urađeno je ko od bede, jadno i čemerno, sa nedovoljno svega i u svakom smislu - i asfalta, i pameti. Čak si sam primetio mesto na kojem, sasvim jasno, nedostaje tabla, i koje može da izazove zabunu - a to ti je dovoljan razlog da čitava rabota ne valja. I znak za Beograd je, ipak, neadekvatan, jer smo utvrdili da se u okolnim zemljama ipak to tako ne označava. Izgleda samo mi znamo kako treba - jbg, samo se nama vraćaju na petljama u rikverc.

Dobio si 37 lajkova za ovaj post. Svaka čast. Nama je dobro: kmečimo zbog gluposti kao tetke, ovo mesto gde će ljudi da izginu zbog škrtarenja i gluposti nam služi za jačanje ega.
 
Poslednja izmena:
Vrh