Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902703#p902703:1srk2ji8 je napisao(la):
Veliki Vracar » Sub Nov 27, 2021 3:15 pm[/url]":1srk2ji8]Браво Срки за снимак, генијално као и до сада! :kk: :kk:

Коначно ми је после овог снимка јасније како ће под саобраћајем решити провлачење тунела Бели поток.

Прва етапа је био ископ и градња улазног портала из смера Бубањ потока до Авалског пута.

Друга етапа се сада одвија - премештање саобраћаја са Авалског пута девијацијом и укрштање на кружном току са Кружним путем. Предстоји ископ на месту трасе Авалског пута све до Кружног пута, изградња тунелске конструкције у ископу, затрпавање ископа и враћање саобраћаја на Авалском путу на своју трасу.

Трећа етапа - премештање саобраћаја Кружног пута делимично овом девијацијом, а онда полукружно новом девијацијом преко овог плаца са песком и утоваривачем, према пролазу испод надвожњака Авалског пута и даље својом трасом. Тиме се отвара могућност наставка ископа и градње тунела испод садашње трасе Кружног пута.

Четврта и завршна етапа - затрпавање претодно изграђеног дела тунела, пуштање саобраћаја Кружним путем својом трасом, ископ испод садашње девијације, завршетак последњег дела сегмента тунела Бели поток и финално затрпавање.

Наравно после свега следи и прокопавање земље из тунелских цеви, што је већ почело и види се на овом као што рекох генијалном снимку.

Мислим да су овако замислили...

Ja sam inženjera u onom videu u SAT emisiji razumeo da će da se napravi devijacija preko već izgraćenog dela tunela. Nešto kao ovako na slici.
devijacija.jpg


Ovako štede ceo jedan korak. Kad vrate Avalski put u prvobitno stanje, uradiće i ovu devijaciju. Onda mogu sve nesmetano da prekopaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=903183#p903183:1f6bhly0 je napisao(la):
Galeks » Ned Nov 28, 2021 9:34 pm[/url]":1f6bhly0]Јел то апсолутни максимум Раковичког потока? Све ми се чини да обилазница иде туда...

Da, Obilaynica ide preko potoka, koji je izmešten, ali je tu doooosta nasuto, pogotovo malo dalje kod nadvožnjaka preko pruge.
Tu je poravnato sa kružnim putem - sadašnjom obilaznicom a bilo je poprilično duboko.
Ovo je presek kod sadašnjeg puta kroz bivše naselje Vijadukt, preko pruge za trafo - stanicu i selo Jajince (Vidi se pravac u Slici Br. 2).
 
И даље претпостављам, док не чујем солидне стручне разлоге против, да је тунел могао да се уради класично, бушењем, како би било много брже и јефтиније.
Не би ишао плитко испод површине да би постојала опасност од обрушавања, а данас постоје техничка решења и за то, тунели се раде и кроз веома мекане и житке делове тла, и кад се наиђе на подземне водене токове.
Овде није тако, али нема ни стене, па би бушење вероватно ишло брзо и лако.

Водитељ је, дошавши до истог закључка, упитао инжењера баш то, и добио сиромашан одговор да је "пројекат такав", без даљег образложења. Звучи као "могло је друкчије", али, ради се по некада урађеном и усвојеном пројекту, и ту се не може ништа. Штета је што водитељ није поставио додатна питања.

Штета је што кружни ток на слици није много раније направљен, уместо опасне раскрснице каква је била, саобраћај би све време, безбедно и равномерно текао.
 
Зар није овај систем укопавања тунела, најбржи за рад?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902862#p902862:5am7ieb9 je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Nov 27, 2021 9:49 pm[/url]":5am7ieb9]Hvala hvala :)
@caribrod kad nebih ubrzao snimak, snimak bi trajao oko 18 minuta, a mislim da je nekih 3,4 minuta ok da se odgleda ceo snimak, ako bih stavio duze mislim da bi pola snimka premotavali.

Uradio si pravu stvar. :kk:

Plus...milina je gledati gradjevinsku mehanizaciju kako radi pri ovoj brzini :D A bogami se i saobraćaj odvija pristojnom (nevidjenom) brzinom.
 
Koliko sam video večeras, počeli su sa asfaltiranjem deonice iz pravca BG ka isključenju Bubanj potok na Kružni put.
Pretpostavljam da će ovih dana asfaltom preći i deo nove rampe sa autoputa na Kružni put a da će potom zatvoriti postojeći izlaz sa autoputa.
 
Malo slika radova na nadvožnjaku u smeru od Niša ka Beogradu:
20211202_154946.jpg

Žena je malo bila jača na gasu, pa nisam stigao da uhvatim više detalja:
20211202_154953.jpg

U suprotnom smeru se finišira odvajanje - odnosno budući glavni smer ka Nišu:
20211202_155037.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6XCO__XYFz8[/youtube]
Срки је мајстор!
Ова убрзана верзија је баш згодна...
 
Ево каже Мона још мало па смо на нивоу западне европе. БАШ МАЛО ФАЛИ!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_-vVnNMJBYk[/youtube]
 
Само да премосте највеће проблеме 21. века - канализацију и воду.
 
Do Straževice. A onda do kružnog toka. A onda do Bubanj potoka. A onda petlju. A pre toga pola puta do Ostružnice. A nakon toga drugu traku mosta koja stoji pola godine. I tako će se na 20km dobiti 10 otvaranja autoputa. Samo ako mogu nekako da ta 3km do Straževice puste pre Izbora i da Toma kaže kako će ona mnogo ubrzati saobraćaj i smanjiti gužve Beograđana. A u realnosti ta 3km (mada on nekako racuna 6km) neće ništa ubrzati, jer njima se i sad rekativno brzo prolazi, čep je dalje kod novog kružnog toka, a ovim se sigurno ta gužva neće smanjiti. Da ne otvaramo pitanje da li je takvo seckanje otvaranja predviđeno Ugovorom, ili im Kinezi to čine mimo Ugovora kao ovih 10tak km autoputa oko Čačka, gde je ugovor bio da se sada pusti celokipno do Požege 30km. https://www.youtube.com/watch?v=BumlQUkvv1I
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904719#p904719:3cc3c6cl je napisao(la):
MArch » Пет Дец 03, 2021 10:43 am[/url]":3cc3c6cl]https://www.podovi.org/aco-monoblock-t-linijsko-odvodnjavanje-tunela-strazevica/?fbclid=IwAR2EbCckcPjh7iBXRH2Gj3Bun4GjwBl8T5gnC7WVNix2m8bEAaIll-kwwxw
Ови Ацо (Ако?) раде сепараторе опасних материја на тунелима. Озбиљна фирма.
 
Na kraju videa snimci mosta i tunela Straževica

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mfUHfISlo0A[/youtube]
 
Koliko shvatam, neće stići ni do BP pre izbora, nego možda tek krajem sledeće godine...
Момировић: Обилазница око Београда биће завршена за годину дана
Обилазница око Београда, о којој се говори више од 30 година, мора бити комплетно завршена до краја следеће године, изјавио је министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић.

Након обиласка радова код тунела "Стражевица", који припада обилазници око Београда, Томислав Момировић је изразио наду да ће и тај тунел бити пуштен у рад у наредних неколико месеци.
https://www.rts.rs/page/stories/ci/...ko-beograda-zavrsetak-tomislav-momirovic.html

____________


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904734#p904734:rfaqxpyu je napisao(la):
GOJE » Fri Dec 03, 2021 10:18 am[/url]":rfaqxpyu]Malo slika radova na nadvožnjaku u smeru od Niša ka Beogradu:
U smeru ka Nišu je završeno uključenje. Izgleda bolje nego Trupale ili petlja "Beograd", ali to je možda samo utisak zbog brzine kojom se kreće kolona (oko 80km/h)
Generalno je ok, ali postoje dva ozbiljna problema.

1. Te 4 trake se svode na 2. Zaista mislim da nije bio nikakav problem odraditi 3 trake do Transšpeda u oba pravca. Tu ima možda oko 1km.

2. dok traju radovi apsolutno ničim nije obeleženo da ne trebe skretati na dve trake koje se pojavljuju sa desne strane (budući dolazak iz BGD) tako da se saobraćaj raširi i na njih pa se ljudi opet vraćaju. Da li je toliko teško staviti dvadesetak stubića?!

Išao sam par puta ove nedelje i svaki put je prohodno, mada je ozbiljna gužva negde do 21h uveče. Posle nije.
 
nisam veliki strucnjak za gradjevinu ali svidja mi se ovaj snimak izmedju tunela
iz perspektive gradjevine lijepo to izgleda u smislu razne vrste objekata na malom i kratkom odstojanju
prvo izlaz iz tunela pa nadvoznjak pa regulacija potoka pomocu livenih propusta pa nadvoznjak preko auto puta.pa nadvoznjak iznad pruge pa regulacija potoka. pa petlja pa tunel
a da ne zanemarimo sa jedne strane pruga sa druge put prepun saobracaja
pa i taj put moraju da izmjeste i naprave prostora za autoput
pa i rekonstrukcija pruge
iznjestanje dalekovodnih stubova
stvarno izazov za projektante i izvodjace radova a i interesantno za mene samog
 
Hahha,da stariji će se setiti one slike saobraćajnih sredstava iz geografije za osnovnu školu gde fali samo slika aerodroma i luka.
 
da li se zna gde biti kraj deonice (gledajuci ka Bubanj Potoku) koju sad pustaju sa tunelom Strazevica?
i kako ce to biti privremeno uklopljeno sa postojecim kruznim putem?
 
Сећам се негде пре неких 13,14 година тадашњи председник Тадић дошао са новинарима на обилазницу и онако ноншалантно отприлике изјави да је као остало још 20-ак километара Остружница-Бубањ поток завршићемо ми то за годину, годину и по и слично, а после кад су мало размислили и видели каквих је то 20 км и шта ту све треба да се ради баталили целу причу, а да су бар почели до сад би била завршена можда и комплетна обилазница до Панчева.
 
Vrh