Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kada puste novu stranu Ostruznickog mosta, treba da rekonstruisu drugu polovinu mosta jer je asfalt u ocajnom stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693529#p693529:2lytp3s8 je napisao(la):
msksim1 » Sub Dec 28, 2019 7:53 pm[/url]":2lytp3s8]Mislim da je veza ka boru veoma bitna da dodje jos fabrika u bor negotin zajecar kladovo. Pa lako je pricati nema ljudi. Hajde da vidino da dovedemo neku fabriku da buxe barem 500-600 evra plata tamo. Nijedna fanrika nece doci ako nema AP....

Put do Bora se pravi zbog Kineza i nažalost neće spasiti Zeječar i Negotin. Biće bolje nego što je bilo ali smo zakasnili za celu Negotinsku krajinu. Dugogodišnje zapuštanje ovog dela Srbije dovelo je do toga da tamo više nema ljudi. Narod se iselio u inostranstvo. Negotin je samo leti pun a ostale mesece je prazan. Fabrika đubriva u Prahovu je davala platu 450-500e za nekvalifikovanog radnika da lopatom malo očisti kad se nešto zaguši. Nikog ne mogu da nađu. Svi rade u Beču 3 meseca za po 1500e i više i onda sede kući 3 meseca. Svi imaju neku familiju preko kod koje su. To im je bolje nego da su u prašini ceo dan. Zašto bi onda motali kablove za 300e?
Kvalifikovanu radnu snagu (inženjere i visokoobrazovane) je nemoguće naći. Svi su se iselii za veće centre i u inostranstvo. Ne možete otvoriti fabriku negde gde nema uslova za to. Gde nema ljudi koji znaju da rade. Ne sadite krompir u Sahari. Može se otvoriti fabrika za motanje kablova ili neka mala industrija ali sa trenutnom situacijom u evropi i otvaranjem granica neverujem da će to pomoći.
Prestanite više sa tom "mantrom" da bez autoputa nema industrije. Autoput je potreban ali ne i dovoljan uslov da jedan grad ima razvijenu industriju. Evo sad kad prođe autoput preko Peštera, da vidite kako će Sjenica da postane New York. Neće, i dalje će biti Sjenica.
 
Jedini nacin oporavka Negotina a i cele Srbije je da se dovedu bahati srpski Privatnici u red i da se vidi na koji nacin da se dodje glave Korporacijama ovde. Da minimalac bude 70 000 prosecna plata 120 000 din. I Politicarina da se sve oduzme. Para u srbiji ima kolko hoces samo ih treba ravnomerno rasporediti i uvesti debeo porez na luksuz. Zamislite ovo! Moj prijatelj drzi parfimeriju i dolazio Gazda sa zenon a kucka trazila 1.5 litar sanela 5 da joj cistacica cisti plocice u wc-u! 2500 evra! E da to kosta 25 000 eura da vidimo maco koliko si jaka. Da li si bedni osrednji Privatnik ili si bas bas jaka! E lepo osnuje se drzavna komisija za popis Privatnicke i Gazdinske imovine kao komunjare sto su radile. Pa se pretresu Korporacije. Pa onda da vidimo kolko su Politicari ukrali iz budzeta. Odmah bi plate skocile na 2000 evra
 
Cena putarine do Preljine za Privatnika i Direktora 5000 din! Pa masi onda sa 5000 novacanicom iz tvog X7 pred kucicom u Preljini. Hahaha
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693933#p693933:vbkrz82k je napisao(la):
ZAK » 30 Dec 2019 10:01[/url]":vbkrz82k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=693529#p693529:vbkrz82k je napisao(la):
msksim1 » Sub Dec 28, 2019 7:53 pm[/url]":vbkrz82k]Mislim da je veza ka boru veoma bitna da dodje jos fabrika u bor negotin zajecar kladovo. Pa lako je pricati nema ljudi. Hajde da vidino da dovedemo neku fabriku da buxe barem 500-600 evra plata tamo. Nijedna fanrika nece doci ako nema AP....

Put do Bora se pravi zbog Kineza i nažalost neće spasiti Zeječar i Negotin. Biće bolje nego što je bilo ali smo zakasnili za celu Negotinsku krajinu. Dugogodišnje zapuštanje ovog dela Srbije dovelo je do toga da tamo više nema ljudi. Narod se iselio u inostranstvo. Negotin je samo leti pun a ostale mesece je prazan. Fabrika đubriva u Prahovu je davala platu 450-500e za nekvalifikovanog radnika da lopatom malo očisti kad se nešto zaguši. Nikog ne mogu da nađu. Svi rade u Beču 3 meseca za po 1500e i više i onda sede kući 3 meseca. Svi imaju neku familiju preko kod koje su. To im je bolje nego da su u prašini ceo dan. Zašto bi onda motali kablove za 300e?
Kvalifikovanu radnu snagu (inženjere i visokoobrazovane) je nemoguće naći. Svi su se iselii za veće centre i u inostranstvo. Ne možete otvoriti fabriku negde gde nema uslova za to. Gde nema ljudi koji znaju da rade. Ne sadite krompir u Sahari. Može se otvoriti fabrika za motanje kablova ili neka mala industrija ali sa trenutnom situacijom u evropi i otvaranjem granica neverujem da će to pomoći.
Prestanite više sa tom "mantrom" da bez autoputa nema industrije. Autoput je potreban ali ne i dovoljan uslov da jedan grad ima razvijenu industriju. Evo sad kad prođe autoput preko Peštera, da vidite kako će Sjenica da postane New York. Neće, i dalje će biti Sjenica.

Ех, онда морамо да се вратимо на добри стари начин терања популације у регион...

Затворске колоније бајо мој, радило за Америку, Канаду и Аустралију, а и за Сибир, радиће и за малу јадну тимочку крајину :lol:
 
Има ли радова при оваквом времену , докле се стигло са тунелом Стражевица ,зна ли ико ишта?
 
Оно што видим из аута, јесте да Стражевица напредује одлично, свакодно раде.
 
Ајд бар нешто да напредује у овој години...

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699389#p699389:1su04r5x je napisao(la):
Earthmoving » Čet Jan 16, 2020 3:53 pm[/url]":1su04r5x]Nisam skapirao kakva je ono skalamerija na prvoj slici u daljini...

Mozda gresim ali meni deluje kao neki kran (dizalica) za vece terete ili visine. Mozda planiraju nesto tesko da podizu. Sve ove dizalice sa A ramom mi deluju da su za vece terete. Kao ova kod Ostruznickog mosta, samo sto je ona montirana na brodu.
 
Da, lici na nekakvu specijalnu dizaliciu, al vidi kolko je ogromna I komplikovana. Sta ima tako tesko da podizu na Bubanj potoku? Ok, radice petlju sa nadvoznjakom preko autoputa, al to su I do sad radili ali bez ovakve skalamerije na petljama :Surcin, Obrenova, Ub... I masi drugih nadvoznjaka preko autoputa...
 
Mislim da se na fotografiji prepliću bar dve mašine.
 
Tako je ali sve ovo crveno je jedna masina koja lici na slike ispod.
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1


Mozda ce da podizu cele segmente za petlju koji su unapred pripremljeni ali su malo "glomazniji" ili tezi ili su mozda na malo vecoj visini pa kran teba malo vise da se "ispruzi" da bi dosegao visinu.
 
Bio je upravo prilog na Beogradskoj hronici. Radi se o dizalici od 150m i moze da podigne 100 automobila. To je ono sto sam uspeo da zapamtim. :D I naravno, da je najveca na Balkanu. :roll:
 
Да ово је стварно велика машина. То је највећи аутокран у програму фирме Liebherr - LTM 11200 носивости 1200 тона.

Заиста велики даса:

liebherr-ltm-11200-9-1-working-position-portrait.jpg


liebherr-ltm-11200-9-1-driving-position-ehingen-landscape.jpg


liebherr-ltm-11200-9-1-working-position-ehingen-landscape.jpg


liebherr-ltm-1200-9-1-working-position-eisele-bridge-motiv2-portrait.jpg


https://www.liebherr.com/en/gbr/product ... l#lightbox
 
Сада још да схватимо, због чега је на обилазници?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Земљани,а шта се дешава са мостом ? Има ли радника , колико ли још има посла на тим завршним радовима?
 
Niko Kažanegra":3020bjs6 je napisao(la):
Земљани,а шта се дешава са мостом ? Има ли радника , колико ли још има посла на тим завршним радовима?
Asfalt - teško će to sada... ostalo mogu lagano dok se ne dođe do asfalta.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Da Niko, na mostu bilo radnika. Sve u svemu, deluje da od mosta do Strazevice moze biti uglavnom gotovo za oko pola godine (mislim da ce I Kinezi zavrsiti dizanje svojih mostova/vijadukata za par meseci), a od Strazevice do petlje Bubanj potok za vise od godinu dana. Trenutno se solidno radi celom duzinom obilaznice.
Vezano za raniji post istocne Srbije, pre pola godine bio nesto u Boru kod ovih podizvodjaca, I jedan koga znam mi rece da daje plate rukovaocima masina 170.000 din mesecno, tj oko 1500 evra. Sa pomenutim Becom, u odnosu na odnos troskova, to ti je tamo ko da imas 3000 evra. A jos si u svom zavicaju, ne tudjem.
 
Цариброде , Земљани , хвала пуно на одговорима.....
Да ,план неки је да се део до Орловаче пусти на јесен....али ме ужасава ( поготово што туда стално пролазим ) што се ништа не дешава на петљи Орловача Тзв Борићи....
И помало ме нервира што никако немамо информацију докле се стигло са тунелом Стражевица,колико је јос метара остало до пробијања....
 
Earthmoving divim se tvom optimizmu ovaj put ali nema sanse da se deo do Strazevice zavrsi za pola godine. Nekoliko mostova koji su duzine 400-500 metara, mostovi broj 9, 13 i 15 treba da se zavrse a samo je na mostu broj 15 zapoceta izgradnja rasponske konstrukcije. To je onaj pre tunela Strazevica.
U najboljem slucaju kada bi do Strazevice zavrsili do kraja godine bilo bi super.
 
Na ovom snimku za sektor 4 se pominje rok Septembar 2020. Ako malo okasne to je taman do kraja godine. Ako bude nekog kijameta onda prolece 2021.

 
"Imamo odličnu saradnju ca 'Pauer Čajnom' na projektu izgradnje deonice obilaznice oko Beograda od mosta preko reke Save kod Ostružnice do Bubanj potoka, a u planu su i novi projekti gde postoje mogućnosti za saradnju, uključujući i nastavak izgradnje obilaznice, na deonici Bubanj potok – Vinča – Pančevo", rekao je državni sekretar u Ministarstvu Miodrag Poledica.

Potpredsednik kompanije "Pauer Čajna" Sjung Lisin zahvalio je Vladi Srbije i Ministarstvu na poverenju koje su dali kompaniji, kao i na podršci koju pružaju u realizaciji projekta izgradnje Sektora B obilaznice oko Beograda.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ordje.html
 
Vrh