Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Sto ne dizu te segmente koji su kod mosta,a dopremljeni su jos pre par nedelja ,sta se ceka???
 
Meni izgleda kao da se trenutno bave spustanjem postojeceg segmenta na nulti nivo i posle toga sledi fiksiranje istog dela da mogu da sklone dizalice. Pre toga nece dizati ostalo jer nema svrhe da u pola posla dizu segmente koji su delovi koji moraju na taj da se nadovezu. Ponovo je to moje misljenje zasnovano na slikama i vidjenju u toku prolaska. Nadajmo se da ima neko ko zna sta se tu kada radi.
Sto se tice srednjeg dela znam da se to pravi i da se dize nije sporno. Ali mi je nekako ogromna duzina tog dela da se u jednom komadu podigne.
 
Je li probijen tunel Strazevica? Video sam danas u prolazu armaturu tunelskog luka sa rakovicke strane, jedan deo je bio i betoniran.
 
Bilo bi suvise dobro da bi bilo istina. Koliko se secam da je ovde neko pisao, napali su ga sa obe strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643541#p643541:cwh38dhh je napisao(la):
Micko157 » 29 Jul 2019 06:45 pm[/url]":cwh38dhh]Je li probijen tunel Strazevica? Video sam danas u prolazu armaturu tunelskog luka sa rakovicke strane, jedan deo je bio i betoniran.
Onako laički mislim da moraju prvo da odrade taj "spoljni" deo ulaznog portala pa tek tad da krenu sa kopanjem tunela.
 
Izvor: Beobuild.rs

Obilaznica u više faza

Radovi na završetku sektora B Obilaznice oko Beograda počeli su pre skoro godinu dana, pa smo napravili obilazak i presek stanja na ovom važnom gradilištu. Projekat podrazumeva izgradnju autoputa od Ostružničkog mosta do Bubanj potoka u dužini od oko 21 kilometar, gde je deo od Ostružnice do Straževice (11km) već izgrađen u poluprofilu i potrebno ga je proširiti izgradnjom leve trake. Ostatak trase od tunela Straževica do Bubanj potoka (deonica 6) biće građen kao potpuno nova saobaraćajnica. Zbog problema na početku gradnje i višemesečnih odlaganja, rokovi na ovom projektu nisu jasno definisani. Jedan od faktora koji će sigurno pogoditi krajnje rokove jeste kašnjenje na delu trase od tunela Straževica do Bubanj potoka, pošto na toj deonici radovi još nisu ni počeli. Kako na ostataku trase izgradnja teče bez većih problema, sada je potpuno jasno da se projekat polako razdvaja na tri faze sa tri moguća roka.

Celu vest kao i veliku foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/obilaznica-u-vi%C5%A ... p2878.html
190725-obilaznica-sektor-b4-02.jpg

190725-obilaznica-sektor-b4-13.jpg

190725-obilaznica-sektor-b4-21.jpg

190725-obilaznica-sektor-b5-04.jpg

190725-obilaznica-sektor-b5-09.jpg

190725-obilaznica-sektor-b5-20.jpg

190725-obilaznica-sektor-b5-28.jpg

Celu vest kao i veliku foto reportazu radova mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/obilaznica-u-vi%C5%A ... p2878.html
 
Tunel Straževica je najznačajniji objekat na ovom delu Obilaznice i ključan kako bi se omogućilo otvaranje deonice 5. Zatečeno stanje obuhvata već izgrađenih 115 metara leve tunelske cevi, a do sada je probijeno dodatnih 40 metara novog iskopa. Trenutnom dinamikom iskop napreduje tempom od oko 1 metar dnevno, uz očekivano povećanje dinamike kako budu odmicali radovi. Druga cev tunela Straževica u dužini od 733 metara bez portala.

Dakle ako ostane ova brzina oko 543 dana ako ubrzaju bez jedne godine ništa i to ako sve teče po planu i još par meseci da se finišira, asfaltira i opremi. Najbolji slučaj 2021/22 ?
 
Bravo, Igore! Kakvo osveženje u odnosu na offtopic seanse političke prirode na regionalnom razvoju, gde mi se više i ne piše...
Da bi bio kompletiran mozaik - dokle se stiglo sa naguranim segmentom mosta, kad se diže privezani i kad kreće u plovidbu segment glavnog raspona?
Šta bi sa petljom Petlovo brdo, koja i nije deo obilaznice, ali zbog blizine petlje Orlovača delimično i jeste?
 
Petlja Petlovo Brdo,apsolutno nista...Sve stoji raskopano,nige nikoga..Desi se ponekad da se pojave 2-3 radnika, malo prosetaju i to je to...A rok je bio 4 . januar ove godine....I sto je najgore niko vise i ne spominje sta se tu desava....
 
Imajući u vidu da deonica 6 još nema građevinsku dozvolu, kao i da nije završen proces eksproprijacije, još uvek nije poznato kada će mašine izaći na ostatak trase.

Koliko ljudi radi na ovom pravnom problemu? Da li neko može da objasni (ekonomski, pravno, građevinski) zašto se toliko kilavi decenijama sa Obilaznicom?

Shvatam ja da ovo nije projekat gde se mogu ubrati neki veliki politički poeni (kao ni onaj subotički Y krak i slični), ali zar je moguće da su decenije potrebne za ovaj, sigurno u top 10 u Srbiji, projekat.
 
Na deonici od Strazevice do Bubanj potoka pominje se tunel Beli potok, prelaz preko pruge i petlja Bubanj Potok. Zar nece tu negde biti i petlja koja ce se ukrstati sa postojecom obolaznicom?
I kad se zavrsi tunelska konstrukcija u oplati na izlaznoj strani tunela hoce li se poceti kopati i sa te strane?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643674#p643674:2mtt7h48 je napisao(la):
caribrod » 30 Јул 2019 08:41 am[/url]":2mtt7h48]Bravo, Igore! Kakvo osveženje u odnosu na offtopic seanse političke prirode na regionalnom razvoju, gde mi se više i ne piše...
Da bi bio kompletiran mozaik - dokle se stiglo sa naguranim segmentom mosta, kad se diže privezani i kad kreće u plovidbu segment glavnog raspona?
Šta bi sa petljom Petlovo brdo, koja i nije deo obilaznice, ali zbog blizine petlje Orlovača delimično i jeste?
@Цариброде, и те како си у праву што се тиче "политичких" пресеравања појединих чланова на подтеми и о коридору 10 и коридору 11, и не само на тим подтемама. Подтему о коридору 11 не пратим већ неких пар месеци баш због тога, иако ме изградња саобраћајница и те како интересује. Твоје фоторепортаже о коридору 10 су право освежење и на тој подтеми читам и пратим само твоје поруке, остале прескачем. Укњижен плусићћћ.

У Бродоградилишту "Тито" је остао још један сегмент који се ради и њега сам некако "успео" да сликам из градског аутобуса са Моста на Ади, а да ми сунце не бије у објектив фотоапарата. Остале слике не вреди да постављам јер се не види тај део конструкције моста који се прави ! :D

Петља "Петлово брдо" је проблем, о томе можда неки дуги пут.

Слика од 27.07.2019., задњег сегмента моста на обилазници изнад Саве код Остружнице

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643919#p643919:11zyokn5 je napisao(la):
lukarts » 31 Jul 2019, 04:36[/url]":11zyokn5]Ovde ima jos puno posla!

Generalno ima, a ja sam ovde posle dužeg vremena relativni optimista. Mislim da smo uhvatili taj momentum gradnje autoputeva tako da mislim da ćemo do 2025 imati završenu celu obilaznicu do bubanj potoka a to je najvažniji deo. Najteži delovi obilaznice se upravo sada rade, tunel kod Belog Potoka nije toliko zahtevan kao Ostružnički most, tunel Straževica ili vijadukt do iste - a nema ni nekih većih nadvožnjaka, petlja na Bubanj Potoku će biti najveći izazov.

Ono što mora da se obavezno odradi je da se ostatak obilaznice dovede u red, pogotovu tuneli!

Ako stignemo do Pančeva posle to će biti samo šlag na tortu. Jeste da ćemo na kraju krajeva biti kineska kolonija ali ćemo biti baš solidno umreženi!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643918#p643918:757uwx8n je napisao(la):
Igor » Wed Jul 31, 2019 3:30 am[/url]":757uwx8n]Steva nam je pripremio novu mapu :gobb:

Prema mapi B6 je u izgradnji, ali suštinski u smislu mašina i ljudi na terenu nije ako sam dobro razumeo...?

Inače, bravo za mapu, mislim da ljudi obožavaju mape i da bi bilo sjajno kad bismo imali neki skup sa mapama za svaki autoput i onda bojama obeležavali u kojoj fazi je koja deonica puta.
 
Pokušavam da ne budem mirođija u svakoj čorbi, al mi ne ide...
Mislim da bi Kinezi/Azeri napravili sjajan potez kada bi ovu levu cev tunela Lipak osposobili i povezali sa ovom istorijskom deonicom Strabaga pre, na mostu i posle mosta.
Zaista ima prostora (vremenski i prostorno) da kad puste najzad levi Ostružnički most i deo iza njega (po svemu sudeći krajem ove godine) devijacija bude posle tunela, tj. da se koristi i ova mučena leva cev.
Izvodljivo je tehnički, a da li u praksi uopšte neko razmišlja na tu temu to ne bih znao...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Из Беобилда "Trenutnom dinamikom iskop napreduje tempom od oko 1 metar dnevno, uz očekivano povećanje dinamike kako budu odmicali radovi."

Како их није срамота, колико је ово јадно ископавање, лопови кад копају тунеле више ископају кашикама. Колико је мени познато, ако нека тунелска екипа ископа у оваквом материјалу мање од 20 метара по смени, мења се не само она, већ и проџект менаџер.
 
@Caribrod u vezi tunela pisao ja odavno i izmedju dva tunela je mali most ,da su hteli do sada bi vec imali segment obilaznice koji bi danom otvaranja mosta bio znacajan pomak....ali z...... ih.
 
Ne bi me cudilo da ih naprednjaci stisnu da zavrse do Orlovace do prolecnih izbora. Mora se nesto otvoriti dan pre izbora, a ne vidim sta bi drugo moglo.
 
Stvarno cemo postici veliki uspeh...

Evropska zemlja, koja je ,,raskrsnica puteva", u 21. veku će dobiti autoputnu obilaznicu oko glavnog grada...čuda li čuda...

Da me niko ne shvati pogrešno, naravno da mi je drago zbog toga što se ovaj projekat radi, ali po mom mišljelju, kasni bar 20 godina, pre koliko je trebalo da se završi u potpunosti. To je realno...
 
Vrh