karldesign
Novice
Nadam se da ne preterujem sa ovim svojim zapitkivanjima, ali sam primetio da ovde gravitira više upućenih ljudi, stručnjaka i amatera, nego što ih ima na zvaničnim funkcijama.
Pa evo, da istresem još jednu svoju frustraciju, koja me sačeka svaki put kada iz nekog razloga krenem put ostružničkog mosta. Tamo jako retko zalazim i nekad me ovaj splet petlji toliko zbuni, da umem i da se zagubim, kao provincijalac na putešestviju kroz glavni grad.
Znači, pitanje je veoma koncizno - da li je ovo stvarno moralo ovako?
(opširnija verzija bi bila - kome je bre palo na pamet da umesto klasičnih rešenja, poput "deteline", izvede ovu nebulozu, sa kojom ni GPS ne pomaže? Ako se ispred vas u kritičnom trenutku nađe šleper ili autobus, sva je prilika da ćete promašiti potreban pravac, ukoliko već ne znate napamet kuda idete)
Pogledajte prilog 2
Osim očiglednih pravaca, iz crvene u roze tačku (i obratno) i iz plave u zelenu (i obratno), gde je potrebno samo držati pravo, druge varijante su potpuni zbun za svakog ko nema navigatora i kvalitetan kompas kraj sebe. Stalno se pitam kako se snalaze stranci koji na putu ka aerodromu ugledaju putokaz "Novi Sad", na onom nekom slepom isključenju za nigde, daleko pre nego što je to normalno i evo, sad sam bio u situaciji da i sam ne kapiram šta je kreatoru ove nebuloze bilo na umu kada je ovo pravio, jer slabo poznajem tu petlju, budući da ekstremno retko tamo zalazim. Češće sam u inostranstvu, nego u reonu Ostružnice.
Uglavnom, rutiranje pokazuje da zbun nije neopravdan. Pokušaj da iz pravca sajma produžite ka Surčinu se, umesto prostog izlivanja sa jednog pravca i ulivanja u drugi, komplikuje sa više uzastopnih menjanja pravca, bez ikakvog smisla:
Ukoliko iz pravca Železnika poželite da nastavite ka Obrenovcu, sačekaće vas ništa manje kreativna za*******:
Pogledajte prilog 1
Moguće je da sam omatorio, ali majka mu stara... pa tolike petlje i petljice po Evropi prođoh, od kojih neke ukrštaju i po nekoliko veoma velikih puteva i nigde se ne zagubih ovako kao neki dan pred mostom. Sam sebi sam delovao glupo i (premda to nije isključeno kao razlog), vidim da analiza rute potvrđuje da je ovo jednostavno imbecilno. Niti tu postoji nedostatak prostora u toj meri, niti je teren toliko brdovit, da se moralo raditi na postepenoj nivelaciji.
Uvek sam mislio da je primer Autokomande dovoljan da ekipe nadležnih preduprede takve mentalne ispade, ali izgleda da nisam bio u pravu, jer je ovo prevazišlo autokomandu i njene neverovatne nedostatke. Interesantno je da prosečna jedinka koja ovde obitava od rođenja (ili barem dovoljno dugo), teško primećuje kakve značajne nedostatke pojedina rešenja imaju, ali do spoznaje veoma lako dolazi kada neko sa strane priupita "a kako da stignem...". Tako sam prvobitno i shvatio koliko je cela zona Autokomande neverovatna papazjanija koju je odavno trebalo poravnati i praviti od nule.
Hvala unapred na odgovorima, ako ih bude bilo!
P.S. Uf... možebiti da sam ja malo zeznuo sa ovim postom u ovoj temi?
Pa evo, da istresem još jednu svoju frustraciju, koja me sačeka svaki put kada iz nekog razloga krenem put ostružničkog mosta. Tamo jako retko zalazim i nekad me ovaj splet petlji toliko zbuni, da umem i da se zagubim, kao provincijalac na putešestviju kroz glavni grad.
Znači, pitanje je veoma koncizno - da li je ovo stvarno moralo ovako?
(opširnija verzija bi bila - kome je bre palo na pamet da umesto klasičnih rešenja, poput "deteline", izvede ovu nebulozu, sa kojom ni GPS ne pomaže? Ako se ispred vas u kritičnom trenutku nađe šleper ili autobus, sva je prilika da ćete promašiti potreban pravac, ukoliko već ne znate napamet kuda idete)
Pogledajte prilog 2
Osim očiglednih pravaca, iz crvene u roze tačku (i obratno) i iz plave u zelenu (i obratno), gde je potrebno samo držati pravo, druge varijante su potpuni zbun za svakog ko nema navigatora i kvalitetan kompas kraj sebe. Stalno se pitam kako se snalaze stranci koji na putu ka aerodromu ugledaju putokaz "Novi Sad", na onom nekom slepom isključenju za nigde, daleko pre nego što je to normalno i evo, sad sam bio u situaciji da i sam ne kapiram šta je kreatoru ove nebuloze bilo na umu kada je ovo pravio, jer slabo poznajem tu petlju, budući da ekstremno retko tamo zalazim. Češće sam u inostranstvu, nego u reonu Ostružnice.
Uglavnom, rutiranje pokazuje da zbun nije neopravdan. Pokušaj da iz pravca sajma produžite ka Surčinu se, umesto prostog izlivanja sa jednog pravca i ulivanja u drugi, komplikuje sa više uzastopnih menjanja pravca, bez ikakvog smisla:
Ukoliko iz pravca Železnika poželite da nastavite ka Obrenovcu, sačekaće vas ništa manje kreativna za*******:
Pogledajte prilog 1
Moguće je da sam omatorio, ali majka mu stara... pa tolike petlje i petljice po Evropi prođoh, od kojih neke ukrštaju i po nekoliko veoma velikih puteva i nigde se ne zagubih ovako kao neki dan pred mostom. Sam sebi sam delovao glupo i (premda to nije isključeno kao razlog), vidim da analiza rute potvrđuje da je ovo jednostavno imbecilno. Niti tu postoji nedostatak prostora u toj meri, niti je teren toliko brdovit, da se moralo raditi na postepenoj nivelaciji.
Uvek sam mislio da je primer Autokomande dovoljan da ekipe nadležnih preduprede takve mentalne ispade, ali izgleda da nisam bio u pravu, jer je ovo prevazišlo autokomandu i njene neverovatne nedostatke. Interesantno je da prosečna jedinka koja ovde obitava od rođenja (ili barem dovoljno dugo), teško primećuje kakve značajne nedostatke pojedina rešenja imaju, ali do spoznaje veoma lako dolazi kada neko sa strane priupita "a kako da stignem...". Tako sam prvobitno i shvatio koliko je cela zona Autokomande neverovatna papazjanija koju je odavno trebalo poravnati i praviti od nule.
Hvala unapred na odgovorima, ako ih bude bilo!
P.S. Uf... možebiti da sam ja malo zeznuo sa ovim postom u ovoj temi?