Karlo del Ponte
Advanced
Meni je fascinantna kancelarijsko-sektaška de***lana pri projektovanju uključenja cele Rakovice i Voždovca na obilaznicu:
1) Nisu napravljene niše za gradski autobus.
2) Umesto semafora ili bar kružnog toka na mestu gde se normalno očekuje ogroman saobraćaj i konfliktna tačka, napravljena raskrsnica zasnovana na pravilima prvenstva prolaza.
3) Mesto i značaj je takav da treba baš semafor, a ne kružni tok. I to sa dve trake za pravac u oba smera po Starom kružnom putu, dve trake za levo skretanje iz Rakovice, jedna dodatna za desno skretanje iz Avale, dve za levo skretanje sa obilaznice + jedna za desno skretanje.
4) Semafor je važan, zato što jedino on može da koliko-toliko garantuje bezbednost nemotornog i slabomotornog (do 0,3kw) saobraćaja, za koji nije izgrađena pešačko-biciklistička staza minimum sa strane suprotno od autoputa.
5) Kako je raskrpetlja kod 1000 ruža praktično deo distributivne mreže Petlje Avala, i kako je otkupljen, razrušen, opustošen prostor za gradnju Tunela Beli Potok, tu je neiskorišćen prostor za razvoj drugih i boljih rešenja za vezu Avalskog puta sa starom obilaznicom (uz koju bi trebao da se razvija biznis). Već deo od Petlje Avala do Hiljadu Ruža je na licu mesta trebao da bude 2+2 sa semaforima, razdelnim ostrvom, i pešačko-biciklističkim koridorom.
6) Trebalo je da se odmah formira osnovna mreža servisnih saobraćajnica za komercijalne sadržaje bez uključivanja na staru obilaznicu osim preko desnih skretanja i semaforizovanih raskrsnica.
Mislim da je grad tu mnogo više kriv nego republika. I samom gradu je isplativo da napravi takav sistem i zaradi od prodaje na taj način uređenog komercijalnog zemljišta.
1) Nisu napravljene niše za gradski autobus.
2) Umesto semafora ili bar kružnog toka na mestu gde se normalno očekuje ogroman saobraćaj i konfliktna tačka, napravljena raskrsnica zasnovana na pravilima prvenstva prolaza.
3) Mesto i značaj je takav da treba baš semafor, a ne kružni tok. I to sa dve trake za pravac u oba smera po Starom kružnom putu, dve trake za levo skretanje iz Rakovice, jedna dodatna za desno skretanje iz Avale, dve za levo skretanje sa obilaznice + jedna za desno skretanje.
4) Semafor je važan, zato što jedino on može da koliko-toliko garantuje bezbednost nemotornog i slabomotornog (do 0,3kw) saobraćaja, za koji nije izgrađena pešačko-biciklistička staza minimum sa strane suprotno od autoputa.
5) Kako je raskrpetlja kod 1000 ruža praktično deo distributivne mreže Petlje Avala, i kako je otkupljen, razrušen, opustošen prostor za gradnju Tunela Beli Potok, tu je neiskorišćen prostor za razvoj drugih i boljih rešenja za vezu Avalskog puta sa starom obilaznicom (uz koju bi trebao da se razvija biznis). Već deo od Petlje Avala do Hiljadu Ruža je na licu mesta trebao da bude 2+2 sa semaforima, razdelnim ostrvom, i pešačko-biciklističkim koridorom.
6) Trebalo je da se odmah formira osnovna mreža servisnih saobraćajnica za komercijalne sadržaje bez uključivanja na staru obilaznicu osim preko desnih skretanja i semaforizovanih raskrsnica.
Mislim da je grad tu mnogo više kriv nego republika. I samom gradu je isplativo da napravi takav sistem i zaradi od prodaje na taj način uređenog komercijalnog zemljišta.