Pri tome koliko se sećam kada sam na SPENS-u još neke 2007 gledao tadašnji urbanistički plan - već tamo je bio ucrtan vijadukt za most koji počinje ispred postojećeg kružnog toka, a osim toga i nadvožnjak iznad Futoške i čini mi se još jedan na ukrštanju sa Bul. vojvode Stepe/Kornelija Stankovića, ali su ti nadvožnjaci pri izgradnji ostavljeni "za kasnije" - koliko kasnije videćemo.
Bulevar trenutno ima tri kolovozne trake po smeru sa razdelnim ostrvom, pa onda zeleni pojas (ili parking kako gde), pa biciklističku stazu sa trotoarom, pa opet zeleni pojas pa zgrade.
Koliko može da se izmeri na google maps, od ose bulevara zgrade su udaljene po regulacionoj liniji oko 26 m, a od najbliže spoljašnje trake oko 13m. A nadvožnjak neće biti u spoljašnjim nego na ovom mestu samo na krajnjoj unutrašnjoj traci, oko 18m od zgrada. Tako da meni to ne deluje kritično, tim pre što je projekat nadvožnjaka postojao i pre nego što su kupovali stanove - ne vidim problem.
Bulevar trenutno ima tri kolovozne trake po smeru sa razdelnim ostrvom, pa onda zeleni pojas (ili parking kako gde), pa biciklističku stazu sa trotoarom, pa opet zeleni pojas pa zgrade.
Koliko može da se izmeri na google maps, od ose bulevara zgrade su udaljene po regulacionoj liniji oko 26 m, a od najbliže spoljašnje trake oko 13m. A nadvožnjak neće biti u spoljašnjim nego na ovom mestu samo na krajnjoj unutrašnjoj traci, oko 18m od zgrada. Tako da meni to ne deluje kritično, tim pre što je projekat nadvožnjaka postojao i pre nego što su kupovali stanove - ne vidim problem.