Šta je novo?

Novi Sad - Opšta tema (gradski život i vesti)

Gde piše da je rekonstrukcija (ne tvrdim da nije), vidim samo da je pomenuta izgradnja i da je investicija velika.
 
hajat_hotel.jpg

hajat_hotel_2.jpg
 
Očigledno je u pitanju rekonstrukcija i dogradnja. Glavni objekat hotela ostaje. To je možda najlepši hotelski lobi u Srbiji
 
Nov Naučno-tehnološki park u planu


naucno-tehnoloski-park-01.jpg

Dupliranje kapaciteta: Naučno-tehnološki park u Novom Sadu ulazi u fazu 2​

 
Мировић: Почетак градње пешачко-бициклистичког моста у другој половини године

Да подсетимо, почетком јануара представљен је пројекат овог моста који ће коштати око 34 милиона евра, а требало би да буде изграђен за око шест месеци од почетка радова.

„Покрајинска влада и Град Нови Сад финансираће овај пројекат који ће веома брзо постати нови симбол Новог Сада и велика туристичка атракција која ће додатно оживети Петроварадинску тврђаву. Објављујем скице из идејног пројекта и желим пуно успеха пројектантима и извођачима радова у реализацији овог важног подухвата”, написао је, између осталог, Мировић, и додао: „Надам се да ћемо до краја јула обезбедити и пројектну документацију за изградњу пешачко-бициклистичке стазе од Петроварадина до Беочина, али о томе другом приликом”.

Сам мост, повезује Булевар цара Лазара, Сунчани кеј и Кеј жртава рације с бачке стране и Петроварадинску тврђаву на сремској обали. Биће дуг 450 метара и широк 12, са пешачком стазом широком шест, а бициклистичком три метра. Стазе ће бити одвојене баријерама. Конструкција моста биће изграђена од челика, ограде су од стакла, пешачке стазе ће бити од дрвета, док ће се бицклисти возити по тартану. Најшири распон износи 188 метара.

На мост ће се са бачке стране пењати спиралним рампама, док на сремској страни он води у стари железнички тунел дуг 350 метара, који избија код „Ловотурса”, где ће бити проширене пешачке стазе и прилаз планираној Ботаничкој башти. Тунел ће целом дужином бити проходан за пешаке и бициклисте, а планирано је у њему буде места и за изложбени простор посвећен историји Петроварадинске тврђаве. Из тунела ће водити и лифт и степениште ка платоу на Горњој тврђави.

На конкурсу за идејно решење пешачко-бициклистичког моста на стубовима некадашњег моста Франца Јозефа организованог 2019. године изабран је рад Федора Јурића, Ивана Шуића и Огњена Граовца. Жири се одлучио за њихово решење јер се ради о „елегантном и транспарентном решењу моста који успешно подсећа на стари мост“ и уклапа се у целокупан амбијент и не нарушава визуру Петроварадинске тврђаве.

www.dnevnik.rs/novi-sad/mirovic-pocetak-...ni-godine-14-03-2023
 
Otvorena je preostala polovina železničke stanice, koja je bila pod rekonstrukcijom, ostalo je još klupe da postave verovatno i pothodnik da urede, ali sami koloseci su gotovi...

InShot_20230316_102703866.jpg
20230316_101901.jpg
InShot_20230316_102615446.jpg
20230316_101952.jpg
20230316_101929.jpg


Kako sada idu vozovi za Suboticu? Je l' kreću baš od ŽS Novi Sad ili od ranžirne stanice i je l' se ide preko Sombora zbog rekonstrukcije pruge?
 
Jel su ovo konačno odlučili da stave kvalitetne displeje na perone? Oni prethodni su bili užasni po pitanju vidljivosti na suncu.
 
Ovi se bolje vide al su samo na toj polovini stanice za sad, a na onoj ranije završenoj su stari displeji, kao na Prokopu...
 
Otvorena je preostala polovina železničke stanice, koja je bila pod rekonstrukcijom, ostalo je još klupe da postave verovatno i pothodnik da urede, ali sami koloseci su gotovi...

Pogledajte prilog 156282Pogledajte prilog 156278Pogledajte prilog 156281Pogledajte prilog 156280Pogledajte prilog 156279

Kako sada idu vozovi za Suboticu? Je l' kreću baš od ŽS Novi Sad ili od ranžirne stanice i je l' se ide preko Sombora zbog rekonstrukcije pruge?
Vozovi za Sombor još uvek kreću sa ranžirne ali postoji autobus u organizaciji SV koji vozi od stanice do ranžirne. Dakle polazak ide od Novog Sada samo se deo prevozi autobusom.

Što se displeja tiče, hardver je sjajan jer se sve vidi. Dobre su boje. U odnosu na prošle verzije ovo je stvarno veliki napredak.
Liči mi da je dizajn malo prenatrpan, go bi moglo da se sredi
 
Otvorena je preostala polovina železničke stanice, koja je bila pod rekonstrukcijom, ostalo je još klupe da postave verovatno i pothodnik da urede, ali sami koloseci su gotovi...

Pogledajte prilog 156282Pogledajte prilog 156278Pogledajte prilog 156281Pogledajte prilog 156280Pogledajte prilog 156279

Kako sada idu vozovi za Suboticu? Je l' kreću baš od ŽS Novi Sad ili od ranžirne stanice i je l' se ide preko Sombora zbog rekonstrukcije pruge?
Trenutno najlepša stanica u Srbiji.
 
Strpi se još par meseci pa ću da ti kažem 😉

Najveća trenutno jeste ali je daleko od najbolje... Malo su je našminkali i to je to... Večito radi jedan ulaz od dva, golubovi i dalje ulaze uprkos mreži ispred ulaza, zatvorili su deo za bicikle i kućne ljubimce kao i jedan wc, kovid ambulanta sakuplja prašinu itd. Može to dosta bolje...
 
IMG-a284b77459384cbbe2028904e18daef2-V.jpg
IMG-f219129e26041e9b951b849e6f9ff902-V.jpg
IMG-5993b38476852419a1959034d7b8ac50-V.jpg
 
Vrh