Šta je novo?

Novi Sad - Opšta tema (gradski život i vesti)

Ima li neko informaciu da li Zepter International planira izgradnju u Novom Sadu? Upisani su kao vlasnici na nakim parcelama.
 
Verovatno Kovid bolnica.
 
Razmišljam... Toliki planirani mostovi u NS...

Da li Novom Sadu u ovom momentu zaista treba toliko novih mostova? Ne bih rekao da je kapacitet postojećih potrošen. Iili bi se novac mogao pametnije i prioritetnije ikoristiti... npr za gradnju tramvaja ili sli?
 
А шта кад затреба за 5 година, хоће ли и онда бити грешка ако смо их сад градили?
 
Pa imaće tramvaj :) Nisam pristalica da se ne gradi, samo se pitam da li je baš toliki most na tom mestu u ovom trneutku potreban?

Bačkoj Palanci na primer nasušno treba most (daleko manjeg kapaciteta) već tačno 30 godina i ništa... Možda bi trebalo početi od tog mosta (što će takođe dovesti do određenog smanjenja gužvi u Novom Sadu (Futogu itd) jer iz tog pravca ko ide ka Beogradu i na jug dalje neće prolaziti kroz NS) nego ići na suvišne (nemojte me hejtovati ali usudiću se da kažem) megalomanske projekte u ovom trenutku. Nisam Novosađanin ali da jesam ja bih radije prvo video tramvaj u gradu nego ga čekao kao mi Beograđani metro :)
 
Ne isključuje jedno drugo. Imaj u vidu da će gradnjom tunela ispod Fruške gore i novog autoputa, Ruma biti na 15 minuta od Novog Sada i da će ceo Sremski okrug sa 300.000 stanovnika postati deo šireg područja grada. A već mu gravitira jedno 700.000. Tu negde je granica koja, kad se pređe, dolaze 'beogradske' gužve: lako bi mogao već za koju godinu da nastane pakao na postojećoj mreži.

Ja mislim da je bolje da i dalje grade na vreme - bar su po tome poznati bili i pre pola veka, za razliku od Beograda.
 
U Ns su gužve poslednjih godina nesnosne. Most slobode je često zakrčen kolonama vozila još od raskrsnice sa NIS-om. Još jedan gradski most postaje neophodan.
 
Svakako već sad postoji potreba za tramvajem, ili nekom vrstom tram-voza koji ne bi samo opsluživao grad već i prigradska naselja (Sremska Kamenica, Petrovaradin, Kać, Rumenka, Čenej (budući međunarodni aerodrom), možda čak i Bačka Palanka da se poveže tramvozom). Uzor ovde može biti Segedin. A moramo imati na umu da će pored povezivanja ovih naselja sa centrom, morati da se povežu i sa Železničkom stanicom, isto tako i Gardalend, kao i Akva park koji će se graditi jednostavno moraju imati neki visokokapacitativni šinski sistem zbog velikog broja ljudi koji bi ovde dolazili. Glavni zadatak je povezati ova mesta sa centrom i sa Železničkom stanicom. Nije loše razmišljati i o gradsko-prigradskoj železnici na postojećim železničim koridorima (NS:Voz 8) ) uz sređivanje stanica, pruga, nabavka novih vozova itd
 
Novi Sad ima tu srecu sto pola grada nije preko reke, vec mali Petrovaradin i Kamenica... ali kada se zavrsi Fruskogorski, eto ti pola Srema u NSu
 
Izgradnja kovid bolnice u Novom Sadu

novi-sad-miseluk-korona-covid-bolnica-01.jpg

novi-sad-miseluk-korona-covid-bolnica-02.jpg
 
Izvor: Telegraf/Novi Sad

Najmoderniji atletski kompleks niče u Novom Sadu: Ovde će trenirati i Ivana Španović
atletska-dvorana-novi-sad-815x458.jpg

Novosadska atletska dvorana od 25.000 kvadrata, vredna 4,5 milijardi dinara, počeće da se gradi na jesen, prenosi portal NSuživo. Ovaj portal ekskluzivno je objavio i izgled dvorane i otkriva detalje kako će izgledati prostor u kom će trenirati svetska atletska zvezda Ivana Španović i stasavati novi šampioni.

Izgradnjom ovog atletskog kompleksa se nastavlja pozitivan trend Srpskog atletskog saveza koji je podigao atletsku infrastrukturu u Srbiji na takav nivo da nam se divi i Evropa. Poslednji takav primer imali smo na Balkanijadi koja je održana u Smederevu na novoj atletskoj stazi koja je izgrađena unutar Smederevske tvrđave.

Direktor Srpskog atletskog saveza Slobodan Branković potvrdio je za Telegraf da će u Novom sadu biti izgrađen atletski kompleks. On je ponosan što će Srbija nakon toga imati tri atletske dvorane, u Beogradu, Novom Sadu i Ćupriji.
Osim atletske dvoraneu Novom Sadu će biti izgrađen i atletski stadion, kao i pomoćni stadion, i sve ostale prateće prostorije.

https://www.telegraf.rs/sport/atletika/ ... =1&slika=1
 
Непланска градња је узрочник гужви и повећаног саобраћаја.
 
Povećan saobraćaj je posledica više ljudi i vozila koji dolaze u grad.
 
Значи потребни су мостови, капацитивни шински системи са добрим приступом зонама од значаја и забрана кретања возила
 
Па већ је забрањено где треба. Уличну мрежу Новог Сада носе булевари у којима ће увек бити саобраћај.

Моја једина дилема је да ли у центру треба трамвај на краткој деоници ставити под земљу (2-3 станице макс.), што би било трајно решење.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=864863#p864863:2rvnjccu je napisao(la):
srefanns » Pet Jul 16, 2021 1:07 pm[/url]":2rvnjccu]Povećan saobraćaj je posledica više ljudi i vozila koji dolaze u grad.

Долазе возила, али у Новом Саду се гради велики број зграда, као и у Београду, што доводи до повећања броја аутомобила. Друго, тренутно не постоји железничка веза са Београдом и Румом и сви ти путници долазе углавном аутомобилима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826013#p826013:9nk59lxf je napisao(la):
Arcus » Sre Feb 24, 2021 1:53 pm[/url]":9nk59lxf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794553#p794553:9nk59lxf je napisao(la):
srefanns » Sre Nov 18, 2020 7:35 pm[/url]":9nk59lxf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794525#p794525:9nk59lxf je napisao(la):
Arcus » Wed Nov 18, 2020 5:35 pm[/url]":9nk59lxf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794510#p794510:9nk59lxf je napisao(la):
srefanns » Sre Nov 18, 2020 5:08 pm[/url]":9nk59lxf]Da, City gradnja, još jedan soliter, cena od 2500 do 3000 evra po kvadratu.


Zašto je tako skupo? Kakva će to tamo biti zgrada kad će tako skupo koštati, kao da je u BG?

Nisam iz NS, ponekad naiđem turistički i to je sve, nije mi jasno :shock:

Nikome nisu jasne tolike cene. Jedini odgovor je ogromna potražnja. Godišnje se gradi oko 8000 stanova i sve se rasproda. Ima još takvih primera da su u pretprodaji cene 2700 evra. Naravno to je suvi centar. Ka Bulevaru oslobođenja je cena oko 2000-2500. Na Grbavici 1500-2000. Mislim da se u urbanom delu grada teško nešto može naći ispod 1500. Manje od toga samo na Adicama, Veterniku, Klisi. Čak je i u Petrovaradinu cena do 1500 evra.

U budućem Ns na vodi se očekuje preko 3000 evra, videćemo.


Render ove zgrade o kojoj smo pričali na prethodnim stranicama. Izbor materijala u skladu s okolinom, cigla & velike staklene površine, pomalo industrijski stil fasade.
file.php

file.php

file.php

Poznanik mi poslao sliku, počeli su s gradnjom. Velik deo stanova planio, mislim da je sada cena od 2.800-3000€/kvadrat.

Pa da vidimo te stanove po toj ceni, kad bude gotova zgrada zamolit ću ga da slika unutra taj stan da probam shavititi zašto su tako skupi stanovi...
 

Prilozi

  • 111.jpeg
    111.jpeg
    218,2 KB · Pregleda: 3.644
U Novom Sadu mi se danas dogodila veoma gadna stvar,na biciklističkoj stazi,na nasipu kod univerziteta sam prešao preko trnja od ruže,sve gume su probušene... treba napomenuti da na tom mestu nema posađenih ruža,nigde nisam video ni jedu stabljiku od cveta,tako da je verovatno neko namerno bacio trnje od ruže.Ko je bacio,ne znam,mogu samo da pretpostavim,da li će neko iz čistoće ikada očistiti bici staze,ne znam,ko će platiti nove gume,znam...
 
Vrh