Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Пре ће бити да су боље саобраћајно повезане.
 
Има ли неко паметан да објасно, збго чега је овај плато иза споменика био урађен? Тј због чега су урађене степенице, зашто није урађен у једном нивоу?​
Zato što su krenuli sa pogrešne strane da ga rade, tj. da ga rade od strane Nemanjine ulice a ne od strane zgrade bivše GŽS.​
 
Nema to veze odakle su krenuli da ga rade vec da su tako osmislile arh iz Španija koje su pobedile na konkursu
Da su krenuli da rade sa nivoa ulaza u EX zgradu GŽS, dobili bi smo to da su u nivou plato ispred ulaza i novoizgrađeni Savski trg, a ne ovako da zaje******* u visini nadomešćujemo stepenicama i kojekakvim daskama.​

Инстаграм-gugl earth пројектовање, да изгледа лепо на сликама и снимцима из дрона, а функционалност је небитна.
Danas je onaj deo "user expirience / kolrisničko iskustvo" postao precenjena stvar i sve manje se primenjuje.
 
Zato što su krenuli sa pogrešne strane da ga rade, tj. da ga rade od strane Nemanjine ulice a ne od strane zgrade bivše GŽS.​
Ма чекај нису могли да раде без пројекта? Значи неко је нацртао специфицирао, а неко је тај материјал купио и уградио. А онда питање како је тај који је цртао могао да стави степенице на подијум, значи није имао улазне податке или су се они изменили а да нико није проверио.

Дакле,
1. Или пројектант није имао правилне подлоге и правилне висине, па је погрешно испројектовао плато тамо где му место није
Поставља се питање да ли је пројкетан наручио правилне подлоге, и да ли је тај који је те подлоге радио, правило извршио мерења
2. У току радова, дошло је до насипања због неких других ствари, па је висинска разлика исплава другачија у односу на пројектне
Онда је питање, како је то неко могао да гради а да није консултовао пројектанта и да му ние саопштио да висине нису те.
- Где је био пројектантски надзор? Ако га није било, зашто није ангажован, ако га је било како то да није одрегаовао?
- Где је била техничка контрола? Ако није било, зашто ниеј ангажована, ако је била, зашто није одреаговала?
- Ови који су примили објекат, зашто су га таквог примили?

Мислим може још питања да се постави, лако може да се ишчачка одакле расту ноге.
 
Пројектовано је да буде лепо на око, није се размишљало о токовима пешака, функционисању саобраћаја и нивоу терена, а занемарена је и црпна станица која је после буџена.
 
Ко је радио извођачки пројекат? немојте писати шпанци јер то није могуће. Они су могли идејни да одраде.
 
Ко је радио извођачки пројекат? немојте писати шпанци јер то није могуће. Они су могли идејни да одраде.
Oni su predvideli tramvajsku prugu preko trga. Da su stanice na trgu, on sam bi bio više iskorišćen i živahniji.
 
s-l1600 (2).jpg

 
Једино са унутрашње стране зграде да се направи модеран анекс у коме би био изложбени простор и депои, а сама зграда старе станице да буде за канцеларије..
Ипак, као што је милион пута овде поменуто, када већ више није жст, онда би најлогичније било да ту буде Музеј железнице, а ИМСу да се изгради нова, наменска зграда.
 
Poslednja izmena:
Da li neko ima projektnu dokumentaciju zgrade stare železničke ili login za portal javnih nabavki, jer tamo vidim da ima projektne dokumentacije pa da mi skine? Hoću da probam da napravim 3D model zgrade, skice bi mi jako puno olakšale posao.

 
Nisu bili naročito bitni, ono što je moglo je da BNV plati za zemljište koje je dobio.
 
Vrh