[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630625#p630625:1htuxhu6 je napisao(la):
astrodule » 16 Jun 2019 01:26 pm[/url]":1htuxhu6]Čekaj, ograda je bila jedina stvar zbog koje ograničenje nije bilo 80km/h?
Neko nas ovde žestoko za**bava uzimajući u obzir izjave raznih saobraćajnih stučnjaka o tehničkim uslovima i sličnim floskulama...
А је л` стварно мислиш да је било неопходно да се поставља заштитна ограда да би се подигло ограничење макар на 60 (колико је било до пре неку годину свуда, и са бандерама и без), ако не и на 80 одмах (Да ли су на Ибарској уопште одвојене траке, па ипак може 80? Откад је чеони судар са шлепером мање смртоносан од ударца у бандеру?)
И, може ли неко да објасни зашто се на Мосту на Ади и приступима не подигне ограничење на 80, или бар на 70, кад ни тамо нико не вози 50, нити има смисла да се толико вози? Нема заштитних ограда? Трамвајски саобраћај у средини? Кратка је деоница - аутомобилу треба вечност да убрза од 50 до 80? Важи.
Не треба овде веровати у објашњења са званичног места, поготову од типова који су на свим прикључцима на аутопут кроз Београд ставили знак за крај насељеног места, иако су стамбени блокови свуд около?! То су учинили, наравно, да оправдају ограничење од 80 км/х, иако у закону лепо пише да је оно могуће и у насељеном месту.
Е сад још и да додамо да, у развијеним земљама, ванградска деоница попут Северне тангенте у данашње време не би ни била осветљена, због светлосног загађења и уштеде енергије. Онда тек не би било проблема са бандерама... Наравно, ограничење би било 100.
Дакле, овде у старту мора да се има у виду да одлуке и техничка решења, нажалост, доносе људи обучени кроз несавршен образовни систем, заснован не на логичком и критичком расуђивању већ на култури бубања, и додатно селектирани кроз процес партијске подобности, а то готово да гарантује недовољно интелигентна решења, чија инкарнација је и истрајни, вишегодишњи дебилизам са ограничењем на Северној тангенти.