Naplata ulaska u centar Beograda?
Beograd -- Sekretarijat za saobraćaj raspisao je javnu nabavku za izradu studije "Upravljanje saobraćajom u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni".
Izvor: Večernje novosti, S. Milošević utorak, 28.05.2019. | 09:08
Gradski čelnici rešili su na da reše gužve u saobraćaju naplatom prolaska automobila kroz centar prestonice.
Kako navode "Večenjre novosti", ideja je da se glavni grad Srbije ugleda na Lonodon, Singapur, Milano...
Možda vas zanima
"Sa naglim porastom broja vozila u poslednjih nekoliko decenija javljaju se zagušenja u saobraćaju, posebno u užim centralnim zonama. Posledice su mnogobrojne i ogledaju se u velikom povećanju vremena putovanja, vremenskih gubitaka, potrošnje goriva, zauzetosti površina, smanjenoj bezbednosti saobraćaja", navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Odabrani sutručnjaci trebaju da zone u okviru kojih bi se upravljalo zastojima. Od njih se zahtva i da urade saobraćajnu analizu, odnosno uvide kako bi uvođenje naplate za ulazak u centar uticalo na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno njenom obodu.
Kako list navodi, saobraćajni stručnjaci napominju da tražena studija bazira na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033.
Beograd -- Sekretarijat za saobraćaj raspisao je javnu nabavku za izradu studije "Upravljanje saobraćajom u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni".
Izvor: Večernje novosti, S. Milošević utorak, 28.05.2019. | 09:08
Gradski čelnici rešili su na da reše gužve u saobraćaju naplatom prolaska automobila kroz centar prestonice.
Kako navode "Večenjre novosti", ideja je da se glavni grad Srbije ugleda na Lonodon, Singapur, Milano...
Možda vas zanima
"Sa naglim porastom broja vozila u poslednjih nekoliko decenija javljaju se zagušenja u saobraćaju, posebno u užim centralnim zonama. Posledice su mnogobrojne i ogledaju se u velikom povećanju vremena putovanja, vremenskih gubitaka, potrošnje goriva, zauzetosti površina, smanjenoj bezbednosti saobraćaja", navodi se u tenderskoj dokumentaciji.
Odabrani sutručnjaci trebaju da zone u okviru kojih bi se upravljalo zastojima. Od njih se zahtva i da urade saobraćajnu analizu, odnosno uvide kako bi uvođenje naplate za ulazak u centar uticalo na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno njenom obodu.
Kako list navodi, saobraćajni stručnjaci napominju da tražena studija bazira na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033.