Šta je novo?

Naplata ulaska u centar Beograda?

J21

Novice
Učlanjen(a)
05.02.2019.
Poruke
9
Pohvaljen
20
Naplata ulaska u centar Beograda?

Beograd -- Sekretarijat za saobraćaj raspisao je javnu nabavku za izradu studije "Upravljanje saobraćajom u Beogradu kroz model tarifiranja pristupa centralnoj zoni".

Izvor: Večernje novosti, S. Milošević utorak, 28.05.2019. | 09:08

Gradski čelnici rešili su na da reše gužve u saobraćaju naplatom prolaska automobila kroz centar prestonice.

Kako navode "Večenjre novosti", ideja je da se glavni grad Srbije ugleda na Lonodon, Singapur, Milano...
Možda vas zanima

"Sa naglim porastom broja vozila u poslednjih nekoliko decenija javljaju se zagušenja u saobraćaju, posebno u užim centralnim zonama. Posledice su mnogobrojne i ogledaju se u velikom povećanju vremena putovanja, vremenskih gubitaka, potrošnje goriva, zauzetosti površina, smanjenoj bezbednosti saobraćaja", navodi se u tenderskoj dokumentaciji.

Odabrani sutručnjaci trebaju da zone u okviru kojih bi se upravljalo zastojima. Od njih se zahtva i da urade saobraćajnu analizu, odnosno uvide kako bi uvođenje naplate za ulazak u centar uticalo na saobraćaj u okviru zone i van nje, odnosno njenom obodu.

Kako list navodi, saobraćajni stručnjaci napominju da tražena studija bazira na Smart planu razvoja saobraćaja do 2033.
 
Znači ludilo prouzrokovano debilizmom gradskih majstora kroz radove na svakom koraku,ćemo rešiti sa još jednom debilnom odlukom o naplati ulaska u centar grada. Ok? šta je to centar grada, Slavija , Bulevar, Dorćol, NBG?!
 
Šta znam, meni je to potpuno ok. Jedino što se kosi sa izgradnjom garaža u centru, mada su one potrebne i za stanare... Šetnja rođaci, zdrav život...niste rođeni u kolima

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Sve je to ok ako se prvo unapredi javni prevoz. Ovako nije samo mazanje očiju nego i šteta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625517#p625517:2l5oyhcj je napisao(la):
Aleks@ » Uto Maj 28, 2019 9:00 am[/url]":2l5oyhcj]Šta znam, meni je to potpuno ok. Jedino što se kosi sa izgradnjom garaža u centru, mada su one potrebne i za stanare... Šetnja rođaci, zdrav život...niste rođeni u kolima

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Ok, ako ćemo da šetamo do centra (a izgleda da nam centar postaje sve više pešačka zona) neko ko je došao poslom, a ne živi u centru nego recimo u Obrenovcu, Grockoj i treba da nešto obavi, gde će da parkira van centra da bi obavio to što ima. Znači uvešćemo naplatu ulaska u centar zbog gužve, koju si napravio svojom nesposobnošću da izvodiš radove u centru, a pritom nemaš alternativu za parking ljudi koji ne mogu u centar?! :blah: u najavi...
 
Треба јасно разграничити прво зоне где су искључиво стамбени објекти, а где објекти од јавне намене који треба да буду доступачни свима. Ок за стриктно стамбене улице које немају функцију у транзиту.
 
Super je sto se ugledaju u gradove koji imaju metro... pajseri....
 
Sve gore od goreg. Najveci fazon je da i ako ikad izgrade onaj investitorski metro nista se nece resiti, jer ce ceo NBG, Vracar, Zvezdara, Vozdovac, Banjica, Jajinci, ceo istok i zapad BG ostati na istom.
 
Metro se ne gradi za nas boraniju, za nas de ne gradi ni saobraćajna infrastruktura...SMT na primer. Za 20 godina kada završe BNV možda dodjemo na red

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Priča je nanovo žvakana, sad im smeta narod u kolima. Povećanje cene goriva , tehničkih pregleda, registacija ne donose im neki uspeh sad njihovu bahatost (nesposobnost) dižu na viši nivo restrikcija.
 
bolje da naplacuju ulazak u centar a da smanje akcize na gorivo i sve harace pri registraciji
 
A jok. Sto je nametnuto to ostaje. Sad se smisljaju novi haraci pod izgovorom rasterecenja saobracaja. Kada je bilo uvodjeno zonsko parkiranje tu je takodje bila prica da ce se osloboditi centar automobila. Sada je vise od pola grada pod nekim zonama. Uvedu li naplatu vozila koja su usla u centar samo je pitanje kada ce ceo bgd da bude pod nekim sistemom naplate.
 
Ma putuju oni po svetu i sve to lepo izgleda u uredjenim drzavama gde je uprava zdravstvo i saobracaj decentralizovan...Sad uvode taj novi sistem pametnih gradova a jedna od funkcija je i Ocr naplata prolaska kroz odredjene zone i tarifiranje po broju putnika u kolima..Sad nam sledi da kupujemo lutke na naduvavnje i tako smanjujemo troskove a ko mora kroz centar on mora ma koliko kostalo ,uostalom kao i kad je cena benzina u pitanju.
 
Vesić se danas popodne u Bgd hronici na pitanje voditeljke valjao od smeha.
Kaže da je za ovu naplatu saznao iz novina.
I ... neće biti nikakve naplate.

Tek da ne budete neobavešteni.

:sesir:
 
Vesara nema pojma sta mu radi veuprava ...
 
Ako budu uveli naplatu prolaska kroz centar, ja uvodim zamenu broja tablica na pritisak drugmeta.

Kada budu uveli metro kroz centar, isto sokocalo skidam. Navrzla se maloumna go**a pa jasu dokle mogu.
 
Nalupetao se i ostao živ. Po ko zna koji put do sada. Mogao bi da pošalje ekipu iz parking servisa do Takovske ulice, deo preko puta Botaničke bašte. Društvo se opet parkira ukoso.
 
За сад нема ништа од наплате уласка у центар, обустављена је јавна набавка.

Секретаријат за саобраћај је обуставио јавну набавку за, како се то званично зове, израду студије: „Управљање саобраћајем у Београду кроз модел тарифирања приступа централној зони”. Секретаријат је обуставио јавну набавку из разлога "нереализованих инфраструктурних пројеката", што је наравно у реду. Један сам од оних који је подржавао овај предлог, наплате уласка колима у центар града, иако здушно припадам аутомобилском лобију, али баш због немања довољно одговарајуће саобраћајне инфраструктуре-гаража, паркинга, магистралних прстенова, брзих градских саобраћајница,... драго ми је што се обуставља ова јавна набавка ове студије. Мислим да ће се саобраћајна инфраструктура за две-три године значајно побољшати, тако да ће онда моћи без проблема да се обнови ова јавна набавка, мада је то била и биће само студија.

Ово је био позив за јавну набавку:
http://bgsaobracaj.rs/uploads/files/Poz ... aobrac.pdf

Ово је била конкурсна документација:
http://bgsaobracaj.rs/uploads/files/za% ... iranja.pdf

А ово је одлука о обустави поступка јавне набавке:
http://bgsaobracaj.rs/uploads/files/Odl ... 281%29.pdf
 
слажем се. мада, то смо и ономад ( :grand: ) закључили, док се не уреди саобраћајна инфраструктура и јавни превоз (укључујућии метро), на такве егзибиције могу слободно да забораве
 
da dodam kako to radi u Milanu. Kamera snima tablice. I da, stvarno cete izaci na sajtu Area C zone. snimice tablice. treb ada se kupi 5 evra dnevna karta z aulazak u Area C. tablica mi je bila sa Č, oni su snimili sa C. slicno radi u geteborgu i stokholmu. ne znam kako radi u londonu. flip flop okviri su resenje:)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625541#p625541:103pffua je napisao(la):
srdjanprpa » 28 May 2019 10:06 am[/url]":103pffua]Super je sto se ugledaju u gradove koji imaju metro... pajseri....
Пре неколико дана је Весић изјавио исто ово: "никакве мере ограничења уласка у центар док се метро не изгради" и инспирисао ме да напишем цео чланак: ВОДИТЕЉКА ПАМЕТНИЈА ОД ГОРАНА ВЕСИЋА.

Сада се види да Весић у ствари, лудорије сакупља по форуму. Можда не само на форуму, него поред свега и на форуму. Чак и ако се метро линије много паметније трасирају, метро је тек део транспортне мреже, и нешто што ће се градити дуго и споро док се не формира комплетна мрежа. И Без метроа, постоји читав систем који се може формирати са у односу на метро скромним улагањима, од коришћења железничких станица у центру (Вуков споменик, Савски трг), преко већег и већег издвајања јавног превоза у односу на аутомобиле, и развоја мреже за безбедно кретање бициклима и осталим лаким двоточкашима. Веће издвајање у жуте траке и трамвајске баштице не остварује пуни ефекат уколико га не прати систем управљања саобраћајем, те контрола (не) уласка аутомобила на саобраћајне површине намењене ефикасним средствима за кретање кроз град.

Иначе, ја сам бих још добро размислио о наплати уласка у центар као мери са или без метроа, али испод части и интелекта ми је да дајем одговоре водитељки попут Весићевих, и оних од којих краде идеје.
 
Ovde se ne zna ko je od koga luđi. Izbori su na proleće, a svi kao da se trude da ne budu izabrani. Opozicija bojkotuje izbore, ovi u poziciji čine sve da ih ne izaberu građani, odugovlačenje rekonstrukcija, česta zatvaranja ulica zbog raznoraznih manifestacija, sakaćenje trolejbuskog saobraća, mostovi na suvom, gondole, ogromna pešačka zona u centru... I na sve to još i ova budalaština sa naplatom ulaska u centar, što mu dođe isto kao ogromna pešačka zona u centru, koju određeni broj forumaša redovno zagovara. Ako se to zaista bude desilo, iako je navedeno da se odustaje od toga, desiće se upravo ono što odavno ponavljam, da će se sve samo preliti da druge delove grada, jer niti će ljudi želeti da plaćaju tu taksu, niti će želeti da se odreknu kola, a sa neadekvatnim saobraćajnicama za današnje uslove u saobraćaju, uz pretvaranje velikog broja dvosmernih ulica u jednosmerne, zbog parking mesta, neusklađenošću semafora na određenom broju raskrsnica, neće trpeti samo kola, nego i gradski prevoz, pa tako nećemo više porediti gužve u saobraćaju sa San Franciskom, nego sa još više zakrčenim gradovima, poput mnogih kineskih... Ovde je problem što postoji veliki broj ljudi koji iz jednog dela grada ide u drugi, a zbog nepostojanja alternativa, bilo da ih nema uopšte, bilo da ne postoje adekvatne, prolazi kroz centar grada.
 
Vrh