Svestan toga da ce me mnogi ispljuvati zbog ovoga ja ipak postavljam ovaj topik.
Ne znam da li je bilo ranije prica o ovome. Pa cu probati malko da razjasnim.
Uvek mi se cinilo idealno za Trgovacku da ona preskoci Savu i da se nastavi na Nbgd. Uvek kada se pricalo o mostu preko Ade ja sam zamisljao tako nesto. Na mapi koji prilazem se vidi da bi taj most relativno lako mogao da se poveze sa Omladinskih brigada. Svi koji idu Cukarica Novi Beograd moraju da predju pored sajma. I guzve se stvaraju u Radnickoj,Pozeskoj i na ukljucenjima za Gazelu.
Sa ovakvim mostom bi se preskocio onaj deo kod ade gde se stvaraju ogromne guzve. Da primetim samo da ovaj projektovani most ne resava to pitanje. Svi ce kazati da je taj most deo unutrasnjeg magistralnog prstena. Ok jeste. Ali mnogo je mali taj prsten.
Mnogo manja investicija bi bio ovaj most. Vec postoji jedna petlja (na obrenovackom putu) Sa novobeogradske strane ne bi bilo potrebe za petljama,dolazilo bi se na raskrsnicu. Nema tunela ispod topcidera,petljanja oko petlje preko Radnicke(podvoznjak,nadvoznjak,Voz,Tramvaj,BPI,Jugopetrol..),petljanje preko brodogradilista,i opet bi dosli na semafor u Jurija Gagarina.
Mana..najveca je sto taj most treba da prodje preko Ade. Pitanje je kako bi to izgledalo.
Ne znam da li je bilo ranije prica o ovome. Pa cu probati malko da razjasnim.
Uvek mi se cinilo idealno za Trgovacku da ona preskoci Savu i da se nastavi na Nbgd. Uvek kada se pricalo o mostu preko Ade ja sam zamisljao tako nesto. Na mapi koji prilazem se vidi da bi taj most relativno lako mogao da se poveze sa Omladinskih brigada. Svi koji idu Cukarica Novi Beograd moraju da predju pored sajma. I guzve se stvaraju u Radnickoj,Pozeskoj i na ukljucenjima za Gazelu.
Sa ovakvim mostom bi se preskocio onaj deo kod ade gde se stvaraju ogromne guzve. Da primetim samo da ovaj projektovani most ne resava to pitanje. Svi ce kazati da je taj most deo unutrasnjeg magistralnog prstena. Ok jeste. Ali mnogo je mali taj prsten.
Mnogo manja investicija bi bio ovaj most. Vec postoji jedna petlja (na obrenovackom putu) Sa novobeogradske strane ne bi bilo potrebe za petljama,dolazilo bi se na raskrsnicu. Nema tunela ispod topcidera,petljanja oko petlje preko Radnicke(podvoznjak,nadvoznjak,Voz,Tramvaj,BPI,Jugopetrol..),petljanje preko brodogradilista,i opet bi dosli na semafor u Jurija Gagarina.
Mana..najveca je sto taj most treba da prodje preko Ade. Pitanje je kako bi to izgledalo.