Šta je novo?

Most od Trgovacke do Omladinskih Brigada

miki00

Intermediate
Učlanjen(a)
02.08.2008.
Poruke
277
Pohvaljen
0
Svestan toga da ce me mnogi ispljuvati zbog ovoga ja ipak postavljam ovaj topik.

Ne znam da li je bilo ranije prica o ovome. Pa cu probati malko da razjasnim. :)

mostodtrgovackedoomladiuj9.jpg


Uvek mi se cinilo idealno za Trgovacku da ona preskoci Savu i da se nastavi na Nbgd. Uvek kada se pricalo o mostu preko Ade ja sam zamisljao tako nesto. Na mapi koji prilazem se vidi da bi taj most relativno lako mogao da se poveze sa Omladinskih brigada. Svi koji idu Cukarica Novi Beograd moraju da predju pored sajma. I guzve se stvaraju u Radnickoj,Pozeskoj i na ukljucenjima za Gazelu.

Sa ovakvim mostom bi se preskocio onaj deo kod ade gde se stvaraju ogromne guzve. Da primetim samo da ovaj projektovani most ne resava to pitanje. Svi ce kazati da je taj most deo unutrasnjeg magistralnog prstena. Ok jeste. Ali mnogo je mali taj prsten.

Mnogo manja investicija bi bio ovaj most. Vec postoji jedna petlja (na obrenovackom putu) Sa novobeogradske strane ne bi bilo potrebe za petljama,dolazilo bi se na raskrsnicu. Nema tunela ispod topcidera,petljanja oko petlje preko Radnicke(podvoznjak,nadvoznjak,Voz,Tramvaj,BPI,Jugopetrol..),petljanje preko brodogradilista,i opet bi dosli na semafor u Jurija Gagarina.

Mana..najveca je sto taj most treba da prodje preko Ade. Pitanje je kako bi to izgledalo.
 
I ja sam razmisljao ranije o tome, ili cak o varjanti mosta koji bi se nastavljao na ul. Dr. Ivana Ribara (blok 45), mada ipak mislim da bi to bili veoma skupi mostovi, i ne verujem da bi se dozvolilo da most prolazi kroz samu Adu, imak je to zasticeno, ili kako god...
 
miki00":2144fsxa je napisao(la):
Svestan toga da ce me mnogi ispljuvati zbog ovoga ja ipak postavljam ovaj topik.

Ne znam da li je bilo ranije prica o ovome. Pa cu probati malko da razjasnim. :)

http://img127.imageshack.us/img127/3640/mostodtrgovackedoomladiuj9.jpg

Uvek mi se cinilo idealno za Trgovacku da ona preskoci Savu i da se nastavi na Nbgd. Uvek kada se pricalo o mostu preko Ade ja sam zamisljao tako nesto. Na mapi koji prilazem se vidi da bi taj most relativno lako mogao da se poveze sa Omladinskih brigada. Svi koji idu Cukarica Novi Beograd moraju da predju pored sajma. I guzve se stvaraju u Radnickoj,Pozeskoj i na ukljucenjima za Gazelu.

Sa ovakvim mostom bi se preskocio onaj deo kod ade gde se stvaraju ogromne guzve. Da primetim samo da ovaj projektovani most ne resava to pitanje. Svi ce kazati da je taj most deo unutrasnjeg magistralnog prstena. Ok jeste. Ali mnogo je mali taj prsten.

Mnogo manja investicija bi bio ovaj most. Vec postoji jedna petlja (na obrenovackom putu) Sa novobeogradske strane ne bi bilo potrebe za petljama,dolazilo bi se na raskrsnicu. Nema tunela ispod topcidera,petljanja oko petlje preko Radnicke(podvoznjak,nadvoznjak,Voz,Tramvaj,BPI,Jugopetrol..),petljanje preko brodogradilista,i opet bi dosli na semafor u Jurija Gagarina.

Mana..najveca je sto taj most treba da prodje preko Ade. Pitanje je kako bi to izgledalo.
Mislim da ideja itekako ima smisla, osim jedne tačke, ja mislim da bi tu nikako ne bi trebalo graditi most nego tunel. Razumljivo je da je to jako skupo, i neće se skoro desiti ali gradski urbanisti bi trebalo ozbiljno da razmisle o tome narednih 10-20 godina da započnu sa gradnjom jednog takvog objekta koji bi znatno olakšao veze iz Zemuna prema južnim delovima grada.
 
Tunel u svakom slucaju, ali onda je mnogo logicnije da se Dr. Ivana Ribara poveze tunelom sa gore naznacenom petljom jer bi se time dobio i treci saobracajni prsten oko Beograda. O ovome je vec bilo pisano na temi UMP - Most preko Ade
 
Pa ideja o tunelu i nije tako skupa ukoliko se sklopi zajedno sa tunelom za metro koji bi spajao BB, Vidikovac, Kanarevo Brdo, Miljakovac itd itd sa NBG... to je kraj sa 250,000 stanovnika kod kojih ce veliki broj raditi u City-ju preko Save....
 
GUP-om iz 1972 bio predviđen most na potezu Toplana-prevlaka na Adi-Požeška. On je ujedno trebao da bude i metro most. Navodno je glavni protivnik mosta na tom mestu bilo JP Ada Ciganlija (ili već kako se zove tačno, ispravite me), jer bi po njiovom mišljenju taj most narušio postojeći eko sistem. Čak je neko predložio i rešenje da taj most bude samo šinsko-biciklističko-pešački, pa ni to nije vredelo.
 
Pa slozio bih se sa tom konstatacijom, zbog buke i drugih problema koje bi stvarao taj most preko sredine Ade... Mislim da je tunel stvarno dobro resenje... mada mislim da je on mnogo potrebniji na potezu iz Nemanjine do NBG...
 
Ada je jedino mesto u Beogradu koje ima zaokruzenu ponudu sporta i rekreacije, relaksacije, provoda itd. "Pokriti" je jednim sirokim mostom bi stvarno bio kriminal.

Most preko spica Ade je dobar kompromis i u principu jedina lokacija gde most moze da se postavi.
 
Most preko Ade je ideja jos od polovine proslog veka, pa ipak uvek je bilo pitanje ekologije i uticaja saobracajnog pravca preko zelenog pojasa. Pitam se kako kod nas samo to moze da se postavi kao pitanje od izuzetnog znacaja, jer gledajuci nase susede Budimpestu i malo dalje Bec, bez problema su to radili i nije se pokazalo kao ugrozavanje prirodnog resursa.

21010775.jpg
 
cukarica-nbgd.png


Mislim da jedan tunel bi bio jako dobrodošao ovde, možda i neki koji se račva ka Gandijevoj i Ribara.

images
 
Окаснесте једно 40 година. Још 70их планиран тунел од Трговачке до Ивана Рибара у оквиру Т6. Мада ја сам више за мост, не верујем им са подводним тунелима ништа. Свеједно требаће дуго да се дође до тога - прво да се попуни бежанијско ново гробље, па да се продужи Т6, да се Бувљак премести испод Ледина и продужи трамвај...

Како год ништа од овога
 
Седамдесетих је био предвиђен мост на позицији иза блокова и још један, потпуно нови прстен на сремској страни, у висини фабрике Икарбус, од чега се нажалост одустало.

Актуелни план предвиђа градњу тунела од трговачке, али не до Омладинских бригада, већ до Ивана Рибара и даље ка Т6. Сматрам да је финансирање овог тунела, због великог скраћења пута и уштеде коју доноси многима, могуће и путем концесије.
 
Meni se čini da bi most ili tunel na ovoj lokaciji bio svrsishodniji od trenutnog mosta na adi.
 
Ako ideš na Ibarsku sa NBG onda jeste.

Postojeća lokacija rasterećuje Gazelu i Bulevar Vodjvode Mišića, dok ovaj predloženi to ne bi radio.
 
Vrh