Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Jedno pitanj ne vezano za temu ali mozda interesantno, jel se ti dronovi koji se koriste za snimanja vide na radarima, mislim na civilne radare, prtpostavljam da vojni ne vide nista ispod 50m ?
Ne vide se, suviše su mali. Radar radi na principu refleksije, pošalje signal i detektuje ono sto se vrati, što se reflektuje od objekta. Jednostavno, dron je trenutno moguce uociti samo vizuelno.
 
Zar nije trebalo nešto u septembru da se pušta? Kad se može očekivati neko puštanje?
 
Od Adrana do Obrve je uradjen treci, završni sloj asfalta u jednoj traci. U Obrvi pa nekih 3.5 km ka Katrgi je trenutno obustava radova, tu su krenuli da rade asfalt i rizlu i na par mesta je postavljen prvi sloj asfalta ali nažalost čeka se sudski ishod. Dalje od Katrge do Baluge je uradjen asfalt u dva sloja u obe trake a trebalo bi da su krenuli i sa trećim slojem od Katrge ka Preljini, al vreme nije dozvolilo da se snimi. Inače celom trasom je odradjena zaštitna ograda, postavljene su bankine, zastita od buke, odvodi itd.
Što se tiče aerodroma, tek kada budu radili brzu saobraćajnicu Kragujevac- Mrčajevci i petlju u Katrgi, tada će napraviti i prikljucak.
To je što znam 😄
Хвала на овим информацијама, сад ми је стање на терену јасније. То практично значи, ако добро разузмем, да је већи део радова од Адрана до Балуге завршен и да ту нема још много посла. Е сад: да ли ти спорови блокирају већи део трасе код Катраге или је у питању једна парцела (евентуално неколико). И када би то могло да се разреши?

Ево још једног питања: прошао сам јуче и видео у Балуги интензивне радове на пркључењу будуће петље Чачак-Исток и Ибарске магистрле. Хоће ли темпирати пуштање тог излаза са аутопута са најављеним укидањем наплатне рампе у Прељини?

То је неких 3-5 километара ауто-пута, па би тако била "начета" западна страна Моравског коридора. Што је још важније, они који возе према Краљеву и даље, избегли би сталну гужву кроз Прељину.
 
Moje mišljenje je da kada budu uradili spajanje Moravskog i Miloša da nema nazad tj da petlja u Preljini više neće moći da bude u funkciji ili će možda da naprave neko privremeno rešenje. Najrelanije bi bilo da se uradi deo od spoja do buduće petlje u Balugi, što je realno izvodljivo u periodu od 2 do 3 meseca, samo da pobodu još ona dva stuba u Preljini na nadvožnjaku ili ćemo ipal malo duže da čekamo na uključenje u Preljini.
 
Vrh